- Lokalizacja w aucie: Z lewej
- Lokalizacja w aucie: Oś przednia
- Rodzaj połączenia: Pojemnik
- Parzyste numery artykułów: RE-DS-7013
- Długożć opakowania [cm]: 41,5
- Szerokość opakowania [cm]: 11
- Wysokość opakowania [cm]: 8
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
4U Autopa | J97678 |
A.B.S. | 250273 |
BENDIX | 040159B |
BORG BECK | BTR4249 |
CORTECO | 49396418 |
DELPHI | TL375 |
DENCKERMAN | D180163 |
DYS | 21-00588-2 |
FEBI | 06953 |
FIRST LINE | FTR4249 |
FIRST LINE | FTR4276L |
FLENNOR | FL907-A |
FORMPART | 2277013 |
FR REDAELL | R-420 |
FR REDAELL | R-420K |
FRAP | FT/384 |
KAGER | 41-0788 |
KRAFT AUTO | 4305060 |
LEMFO | 19150 |
MAPCO | 19150 |
METZGER | 56015441 |
MEYLE | 16-16 030 7018 |
MGA | DB8011 |
MOOG | RE-DS-7018 |
NK | 5033921 |
OCAP | 0590679 |
OPTIMAL | G0-018 |
OTO_DITAS | A2-3595 |
PEX | 12.05.336 |
QH BENELUX | QDL2173S |
QUINTON HA | QDL2173S |
RENAU | 7701467235 |
RIW | RN20143823 |
RTS | 90-00469 |
RTS | 90-00477-2 |
SASIC | 4006240 |
SIDEM | 5122 |
SKF | VKDY 336003 |
SPIDAN | 51359 |
SWAG | 60 72 0011 |
TALOSA | 41-06285 |
TEKNOROT | R-502507 |
TRW | JRA205 |
VAICO | V46-9564 |
RENAULT
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Drążek kierowniczy to element samochodowego układu kierowniczego, którego podstawowa rola sprowadza się do połączenia przekładni kierowniczej ze zwrotnicą układu zawieszenia oraz przekazywania ruchu przekładni na zwrotnicę. W skrócie to podzespół, który odpowiada za prawidłowe prowadzenie przednich kół pojazdu.
Zużycie drążka kierowniczego podyktowane jest przede wszystkim rodzajem zastosowanych części oraz stylem jazdy. Niezależnie od tego, kiedy dojdzie do zużycia, trzeba mieć na uwadze, że wyeksploatowanie tej części samochodowej ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo jazdy samochodem. Dlatego z wymianą nie należy zwlekać.
Drążek kierowniczy wyposażony został w tak zwany przegub, który jest elastycznym połączeniem, umożliwiającym ruch zawieszenia samochodu w górę i w dół, odpowiednio względem nieruchomo zamocowanej przekładni kierowniczej. Przy okazji wymiany tej części samochodowej zaleca się także wymianę współpracującej z nim końcówki drążka kierowniczego.
Drążek kierowniczy osłonięty jest gumową osłoną. Należy upewnić się, czy nie jest ona uszkodzona lub zużyta i w razie potrzeby wymienić ją razem z drążkiem i końcówką. Należy pamiętać, że drążki wymieniamy zawsze parami, gdyż żywotność tych elementów układu kierowniczego jest zbliżona.
Po dokonaniu wymiany drążka nie zapomnijcie, że konieczne będzie także sprawdzenie i regulacja zbieżności kół.
Moog to amerykańska firma motoryzacyjna, produkująca części samochodowe klasy premium. Główny obszar działania firmy to produkcja części układu kierowniczego oraz zawieszenia. Ponadto, przedsiębiorstwo produkuje również inne części podwozia. Producent podkreśla troskę o jakość produktów, udokumentowaną szeregiem certyfikatów przyznawanych produktom wyjeżdżającym z fabryk należących do firmy Moog. Ponadto, części samochodowe marki Moog powstają z myślą o mechanikach, dokonujących ich montażu. Inżynierowie pracujący dla Moog dokładają wszelkich starań, aby montaż części był jak najprostszy, przez co częściej niż w przypadku elementów od innych producentów, możliwy jest samodzielny montaż podzespołu bez wizyty w warsztacie.
Moog to firma wszechstronna, która od lat nieustannie poszerza swoją ofertę. Dzisiaj w asortymencie znajduje się szereg produktów dedykowanych samochodom osobowym, jednak znajdują się tam również części układów kierowniczych i zawieszenia dla aut ciężarowych. Co więcej, części marki Moog pojawiają się również w autach sportowych. Uznanie ze strony producentów pojazdów wyścigowych świadczy o niezwykłej jakości produktów Moog, a także o wyjątkowej wytrzymałości podzespołów tej marki. Od ponad 50 lat Moog dostarcza części samochodowe do samochodów NASCAR, natomiast od kilku lat jest wyłącznym partnerem wyścigów w zakresie dostawy części tych układów. Trudno o lepszą rekomendację, niż takie wyróżnienie. W czasie wyścigów podzespoły Moog są niewiarygodnie mocno obciążane, jednak przeważnie znoszą to doskonale.