Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - By ułatwić wybór typu auta, m.in. informacje na temat mocy swojego pojazdu znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Drążek kierowniczy poprzeczny RTS 92-90344 (Oś przednia po obydwu stronach)

0 (0 ocen) pokaż opinie
Kod produktu:
92-90344
Drążek kierowniczy poprzeczny RTS 92-90344 (Oś przednia po obydwu stronach)
  • Drążek kierowniczy poprzeczny RTS 92-90344 (Oś przednia po obydwu stronach) - fot.1
Dostępność towaru:   dostępny
Zwroty:   do 100 dni

Jeżeli wykupisz opcję "Bezpieczny Zakup" masz możliwość skorzystania z darmowego zwrotu bez podania przyczyny aż do 100dni!

Standardowy czas zwrotu bez opcji "Bezpieczny Zakup" to 14 dni.

Więcej o zwrotach i wymianach >

Na raty już od 10 zł miesięcznie
Kup taniej w aplikacji
Cena katalogowa: 128,00 zł
62,00 zł
w tym 23% VAT
Darmowa dostawa
w 24h
Ponad 4 miliony części
z 2 letnią gwarancją
Do 100 dni na zwrot
i wymianę
Pomoc, infolinia
z ekspertami z branży
99% klientów poleca
sklep iParts.pl
Producent:
RTS
Jednostka:
sztuka
EAN:
8435130339300
Lokalizacja w aucie:
Oś przednia po obydwu stronach
Gwint zewn. 1 [mm]:
M14x1,5
Gwint zewn. 2 [mm]:
M12x1,25
Długość [mm]:
249
Ciężar [kg]:
0,432
Stan:
Fabrycznie nowy

Naszym standardem jest dostarczanie oryginalnych, fabrycznie nowych części. Jednak w pojedynczych przypadkach (bardzo rzadko), ze względu na dostępność i specyfikę rynku, może się zdarzyć, że nasz dostawca dostarczy część regenerowaną.

Ponad 4 miliony części
z 2 letnią gwarancją
Do 100 dni na zwrot
i wymianę
Pomoc, infolinia
z ekspertami z branży
Darmowa dostawa
w 24h
99% klientów poleca
sklep iParts.pl

Opis produktu

Dodatkowe informacje o Przeguby 92-90344 firmy RTS

Parametry:
  • Lokalizacja w aucie: Oś przednia po obydwu stronach
  • Gwint zewn. 1 [mm]: M14x1,5
  • Gwint zewn. 2 [mm]: M12x1,25
  • Długość [mm]: 249
  • Ciężar [kg]: 0,432
Cena katalogowa – cena detaliczna produktu sugerowana przez producenta, która nie jest ceną sprzedaży oferowaną konsumentowi a służy jedyne celom informacyjnym. Nie uwzględnia rabatów naliczanych przez sklep.

Opinie

Średnia ocena:
0 (0 ocen)

Dodaj opinię

Ocena produktów

Numery OEM

Szukaj zamienników dla 92-90344 po numerze OEM

Producent Numery OEM
A.B.S. 240200
AEC 5033659
AUTOMEGA 3047010745
BIRTH AX6986
BLUEPRINT ADK88745
CECAUTO 82-80344
DELPHI TA1992
DYS 24-90455
ECP 606725468
FEBI 28058
FIRST LINE FTR5434
FLENNOR FL853-C
FRAP 2522
IR 52-07277
KAGER 41-0193
LEMFO 33410
LEMFO 33410 01
MAPCO 49602
METZGER 5-314
MEYLE 6160310009
MEYLE 6160310030/HD
MONROE L24217
MOOG OP-AX-2194
MOOG SZ-AX-2871
NK 5033659
OCAP 0601847
OPEL 4701745
OPTIMAL G2-964
PEX 12.06.242
PEX 1206242
QH BENELUX QR3623S
QUINTON HA QR3623S
REDAELLI R 5-314
RUV 915378
RUV 917727
SERCA 2803771
SERCA 289290344
SIDEM 77017
SIDEM 9712
SKF JA-548582
SPIDAN 44304
SUBAR 4883083E00
SUBAR 4883086G00
SUZUK 48830-83E00
SUZUK 48830-86G00
SWAG 84928058
TALOSA 44-07055
TEKNOROT O-173
TOPRAN 207150
TRISCAN 850024217
TRW JAR1048
VAICO V40-0427
VAUXH 9204752

Do jakich aut pasuje część

Sprawdź czy Przeguby 92-90344 pasuje do Twojego auta

 

OPEL

  • brak modeli

SUBARU

  • brak modeli

SUZUKI

  • brak modeli

Cenowe okazje auto części

Wyprzedaż

Olej FUCHS TITAN GT1 PRO C-3 5W30 5 litrów
219,00 zł
155,00 zł
5.0 (3 ocen)

Wyprzedaż

Sprzęgło kompletne LUK 600001600 VAG 1.9TDI
1799,00 zł
1126,00 zł
5.0 (230 ocen)

Wyprzedaż

Płyn chłodniczy IPARTS G11 5 litrów -35°C (ni
76,00 zł
38,00 zł
0 (0 ocen)

Zadaj pytanie na temat tego produktu

Porady motoryzacyjne

Obowiązek zmiany opon w Polsce 20024/2025

Obowiązek zmiany opon w Polsce w sezonie 2024/2025. Co warto o tym wiedzieć?

Temat obowiązkowej zmiany opon w naszym kraju przewija się od lat, choć głównie w mediach. Praktycznie co roku pojawiają się artykuły zdające się sugerować, że już teraz coś w tej kwestii może się zmienić. Czy faktycznie może? Na ile uzasadnione jest rozpoczynanie dyskusji o wprowadzaniu obowiązku zmiany opon w Polsce już na przełomie 2024/2025 roku?

czytaj więcej >
Bieżnik opony samochodowej. Poznaj ich rodzaje i budowę

Bieżnik opony samochodowej. Jakie są jego rodzaje i budowa?

To aż zaskakujące, jak niewielu kierowców zwraca uwagę na bieżnik swojej opony. Jeśli już gdzieś pojawia się temat bieżnika, to w 90% przypadków dotyczy on mierzenia głębokości (wysokości) bieżnika, nie zaś jego rzeźby. Dlaczego tak się dzieje? Dlaczego tak dziać się z całą pewnością nie powinno? Jakie znaczenie ma rysunek i typ bieżnika opony samochodowej i co każdy kierowca koniecznie powinien o tym wiedzieć?

czytaj więcej >
Kontrolka ciśnienia opon świeci? Sprawdź co zrobić. Czy można ją wyłączyć?

Co należy zrobić, gdy zapali się kontrolka ciśnienia opon w samochodzie? Czy można ją samodzielnie wyłączyć?

Zmieniliście opony z letnich na zimowe i na wyświetlaczu pojawiła się kontrolka ciśnienia w oponach? Spokojnie, coś podobnego to standard. Kontrolka ciśnienia w oponach zapala się niemal zawsze po takiej wymianie i całkiem często przy kilku innych okazjach? Co bywa przyczyną jej pojawienia się? Co zrobić, gdy już się pojawi i przede wszystkim czy można ją samodzielnie wyłączyć?

czytaj więcej >
 Wyważanie kół w samochodzie. Na czym polega, ile kosztuje i jak często powinniśmy to robić?

Wyważanie kół w samochodzie. Na czym polega, ile kosztuje i jak często powinniśmy to robić?

Im mocniejszymi autami jeździmy, im większe osiągamy nimi prędkości, tym większą wagę musimy przykładać do wyważenia kół w samochodzie. Koło niewyważone potrafi bowiem generować podczas obrotu tak wielką siłę, że przynajmniej dla elementów zawieszenia może się to skończyć katastrofą. Czym jest to wyważanie kół i na czym polega? Ile za taką przyjemność zapłacimy i jak możecie rozpoznać, że nadszedł czas na przeprowadzenie tej dość prostej jednak czynności?

czytaj więcej >

Przeguby

Końcówka drążka kierowniczego to podstawowy element układu kierowniczego w samochodzie, który niestety bardzo często ulega wyeksploatowaniu na skutek przejechanych kilometrów. Prawidłowy stan techniczny końcówek ma wpływ na działanie drążka, który odpowiada za bezpieczeństwo oraz komfort podróżowania samochodem.

Końcówka drążka zawiera tak zwany element elastyczny, zwany w branży motoryzacyjnej przegubem kulowym. To właśnie ten element umożliwia ruch zawieszenia koła samochodowego oraz skręcanie zwrotnicy względem nieruchomej przekładni kierowniczej. W momencie, kiedy na przegubie kulowym pojawi się luz, na kierownicy będą odczuwalne mocne drgania, a układ kierowniczy samochodu nie będzie działał precyzyjnie. Taka sytuacja to znak, że należy wymienić końcówki drążka kierowniczego na nowe.

To co ile należy wymieniać końcówki drążka kierowniczego zależne jest od wielu czynników. Między innymi od rodzaju samochodu oraz jakości użytych części. Ponadto spore znaczenie ma także styl jazdy kierowcy. Nieomijanie dziur oraz wybojów niestety nie wpłynie korzystnie na żywotność poszczególnych podzespołów, w tym końcówek drążka kierowniczego.

Końcówki drążków kierowniczych wymienia się zawsze parami. Przy okazji wymiany warto sprawdzić pozostałe elementy układu kierowniczego w samochodzie, ponieważ ich zużycie eksploatacyjne często zbiega się w czasie. Ponadto awaria końcówek często świadczy o zbliżającej się usterce pozostałych części w układzie kierowniczym.

Przed zakupem nowych końcówek drążka kierowniczego warto dobrze zapoznać się z ofertą poszczególnych producentów. Na rynku części zamiennych znajdziemy całą gamę końcówek do praktycznie każdej marki pojazdu.

RTS

RTS to firma produkująca części samochodowe dystrybuowane w różnych częściach świata. Przedsiębiorstwo posiada dwie główne linie produkcyjne, w ramach, których powstają części układu zawieszenia oraz układu kierowniczego. W ofercie znajduje się szeroki wybór wahaczy, przegubów czy stabilizatorów. Części samochodowe RTS w wymienionym obszarze rynku zaspokajają potrzeby większej części kierowców. Podobnie jest w przypadku elementów układu kierowniczego. Przeglądając asortyment producenta okaże się, iż obecne są w nim tysiące drążków kierowniczych Remsa, jak i końcówki drążka oraz jego pojedyncze części.

Przedsiębiorstwo RTS, a właściwie RTS Group, powstało z połączenia 2 podmiotów – RTS S.A. oraz Sutoki. Miało to miejsce w 1983 roku. Od tamtego czasu firma konsekwentnie pracuje na tytuł jednego z liderów wśród producentów części zawieszenia i układu kierowniczego na aftermarket. Dzisiaj produkty wyjeżdżające z fabryk producenta trafiają do ponad 75 krajów na świecie w liczbie ponad 15 milionów. Pełen asortyment producenta to ponad 25 tysięcy referencji, przy czym każdego roku w katalogu przybywa co najmniej około 300 pozycji. Wskazuje to na wciąż postępujący rozwój przedsiębiorstwa.

Części samochodowe RTS to produkty doceniane za efektywność, ale również trwałość. Ich jakość jest wysoka, co potwierdzają również niezależni fachowcy. Mimo to autoczęści RTS należą do produktów z niskiej półki cenowej. Tym samym w przypadku części RTS mamy do czynienia z więcej niż zadowalającym stosunkiem ceny do jakości.

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze