- Parzyste numery artykułów: 30 93 6546
- Gwint zewn. [mm]: M12 x 1,5
- Lokalizacja w aucie: Oś przednia, z prawej
- Ciężar [kg]: 1,46
- Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z nakrętką
Ilość | Nazwa | Nr części |
---|
1 szt. | Drążek kierowniczy poprzeczny SWAG 30 93 1696 | 30 93 1696 |
1 szt. | Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego SWAG 30 93 6507 | 30 93 6507 |
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
A.B.S. | 240535 |
ACDELCO | 19381071 |
ALTE AUTOM | 95118AL |
ALTE AUTOM | 95119AL |
APEC | AST6553 |
AUDI | 4H0 422 810 A S6 |
AUDI | 8J0 423 810 S6 |
AUTOMEGA | 274763110 |
BGA | KS0114 |
BGA | KS0118 |
BGA | SR0105 |
BIRTH | AX0050 |
BOGAP | A3234107 |
BORG BECK | BTR5464 |
BOSCH | K S00 003 860 |
BOSCH | K S00 003 915 |
BOSCH | K S00 004 121 |
BOSCH | K S00 004 214 |
BSG | BSG 90-310-160 |
COMLINE | CTR3195 |
CORTECO | 49398850 |
CORTECO | 49400084 |
DAYCO | DSS2779 |
DELPHI | TA2485 |
DELPHI | TA2485-11B1 |
DELPHI | TL613 |
DELPHI | TL613-11B1 |
DELPHI | TL614 |
DELPHI | TL614-11B1 |
DYS | 21-21039 |
DYS | 21-21040 |
DYS | 24-20862 |
DYS | 24-23916 |
FAG | 840 0367 10 |
FAI | SS2866 |
FEBI | 36547 |
FIRST LINE | FTR5464 |
FLENNOR | FL0049-C |
FRAP | F3745 |
GSP | S030342 |
HBJAKOPART | J4840817 |
JPG | 1144502700 |
KAVO PARTS | STR-10051 |
KAWE | 8500 29224 |
KEY PARTS | KTR5464 |
KRONER | K330686 |
LEMFO | 35705 01 |
MAG | 301191600060 |
MAG | 301191600110 |
MAPCO | 52753 |
MAXGEAR | 69-0816 |
MEHA AUTOM | MH20862 |
METZGER | 51006418 |
METZGER | 56019301 |
METZGER | 56019402 |
MEYLE | 116 031 0023 |
MGA | DR5097 |
MONROE | L29224 |
MONROE | LN20031 |
MOOG | AU-AX-5193 |
MOOG | AU-AX-540530 |
MOTAQUIP | LVTR1504 |
MS | 31303-PCS-MS |
MS | 31303-SET-MS |
MS | 36831/1-SET-MS |
MS | 36831/1-SET-MSM |
MS | 36831/1-SET-MSP |
MS | 37003/1-KIT-MS |
MS | 37003/1-KIT-MSM |
MS | 37003/1-KIT-MSP |
MS | 37004/1-KIT-MS |
MS | 37004/1-KIT-MSM |
MS | 37004/1-KIT-MSP |
NAPA | NST6553 |
NEO CTR | CR0760 |
NK | 5034795 |
OCAP | 0602681 |
OCAP | 0606495 |
OPENPARTS | SSJ1079.11 |
OPTIMAL | G0-780 |
OPTIMAL | G0-781 |
OPTIMAL | G2-1150 |
OPTIMAL | G8-2013 |
Oyodo | 30K9146-OYO |
PIM | 37710450 |
QUARO | QS1761/HQ |
QUINTON HA | QR3588S |
RIDEX | 284R0519 |
RIDEX | 772S0698 |
RTS | 92-95909 |
RTS | 92-95922 |
SASIC | 7776078 |
SATO tech | PS21373 |
SIDEM | 37613 |
SKF | VKDY 321006 |
STELLOX | 59-01896-SX |
Stark | SKRA-0250537 |
Stark | SKTR-0240547 |
TALOSA | 41-07300 |
TALOSA | 41-07301 |
TALOSA | 44-04233 |
TALOSA | 44-07083 |
TEKNOROT | A-571573 |
TEKNOROT | A-572573 |
TEKNOROT | A-573 |
TEKNOROT | A-833 |
TOPRAN | 114 829 |
TRISCAN | 8500 29224 |
TRW | JAR1062 |
TRW | JAR1306 |
TTC | 07.31.111 |
VAICO | V10-1771 |
VEMA | 26366 |
ZPY | 8J0 423 810 |
AUDI
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Drążek kierowniczy to element samochodowego układu kierowniczego, którego podstawowa rola sprowadza się do połączenia przekładni kierowniczej ze zwrotnicą układu zawieszenia oraz przekazywania ruchu przekładni na zwrotnicę. W skrócie to podzespół, który odpowiada za prawidłowe prowadzenie przednich kół pojazdu.
Zużycie drążka kierowniczego podyktowane jest przede wszystkim rodzajem zastosowanych części oraz stylem jazdy. Niezależnie od tego, kiedy dojdzie do zużycia, trzeba mieć na uwadze, że wyeksploatowanie tej części samochodowej ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo jazdy samochodem. Dlatego z wymianą nie należy zwlekać.
Drążek kierowniczy wyposażony został w tak zwany przegub, który jest elastycznym połączeniem, umożliwiającym ruch zawieszenia samochodu w górę i w dół, odpowiednio względem nieruchomo zamocowanej przekładni kierowniczej. Przy okazji wymiany tej części samochodowej zaleca się także wymianę współpracującej z nim końcówki drążka kierowniczego.
Drążek kierowniczy osłonięty jest gumową osłoną. Należy upewnić się, czy nie jest ona uszkodzona lub zużyta i w razie potrzeby wymienić ją razem z drążkiem i końcówką. Należy pamiętać, że drążki wymieniamy zawsze parami, gdyż żywotność tych elementów układu kierowniczego jest zbliżona.
Po dokonaniu wymiany drążka nie zapomnijcie, że konieczne będzie także sprawdzenie i regulacja zbieżności kół.
Swag to niemiecki producent części samochodowych o globalnym zasięgu. Przedsiębiorstwo jest dziś zależne od korporacji Bilstein, uchodzącej za jednego z największych producentów autoczęści na świecie. Oferta firmy Swag jest kompleksowa. Producent oferuje autoczęści z 5 głównych kategorii: układ kierowniczy, układ silnika, układ hamowania, podwozie, układ elektryczny.
Do elementów układu kierowniczego, które produkuje Swag, należą drążki, końcówki drążków i przeguby. Od początku działalności firma Swag jest znana z produkcji części rozrządu. Przedsiębiorstwo zajmuje się produkcją części bezpośrednio powiązanych z pracą silnika. W ofercie znajdziemy zatem m.in. układy chłodzenia silnika, układy paliwowe oraz zawieszenie jednostki napędowej. Części Swag to także tarcze i klocki hamulcowe. Na szczególne wyróżnienie zasługują właśnie klocki hamulcowe Swag, które dzięki wykorzystaniu podczas produkcji specjalnej technologii termicznej, wykazują niemal maksymalną efektywność działania również bez nagrzewania.
Swag to firma z ponad 50 letnią historią. Obecnie marka należy do grupy Bilstein, co umożliwia szerszą dystrybucję części samochodowych Swag. Przynależność do międzynarodowego potentata zwiększa również możliwości firmy w zakresie produkcji części samochodowych. Dzisiaj produkty Swag pojawiają się na całym świecie. Producent głównie tworzy części przeznaczone na aftermarket, jednak współpracuje również z kilkoma producentami samochodowymi. Podczas pierwszego montażu autoczęści Swag są wykorzystywane m.in. przez Mercedesa czy Volkswagena.