- Grubość [mm]: 15
- Zwiększenie rozstawu kół na oś [mm]: 30
- Średnica otworu centrującego [mm]: 67
- Wymiar gwintu: M12x1,5
- Średnica otworu [mm]: 114,3
- Ilość otworów: 5
- Powierzchnia: Elokselowany
- Kolor: Naturalny
- Tylko w połączeniu z: S3-0-12-50-57-143
Ilość | Nazwa | Nr części |
---|
2 szt. | EIBACH S91-6-15-023 | S91-6-15-023 |
10 szt. | Śruby i dodatkowe elementy EIBACH | S3-0-12-50-57-143 |
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
H&R SPEZIA | 30656711 |
DODGE
|
JEEP
|
MAZDA
|
MITSUBISHI
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Dystanse do kół to elementy montowane w celu zwiększenia odległości opony od piasty koła. Są to metalowe elementy tworzone głównie z aluminium. Często producenci decydują się również na dodanie odrobiny magnezu. Zasadniczo chodzi o to, aby dystanse do kół były elementami wytrzymałymi, ale jednocześnie nie stanowiły zbytniego obciążenia. Stąd też nie wykonuje się ich np. ze stali.
Najczęściej kierowcy decydują się na montaż dystansów do kół, zwanych również dystansami do felg, z przyczyn estetycznych. Warto podkreślić, że w niektórych przypadkach możliwe jest bardzo wyraźne zwiększenie rozstawu, nawet o 6 cm. Zdaniem niektórych auto wygląda lepiej przy szerszym rozstawie kół. Niewątpliwie jest to sposób, aby pojazd nabrał nieco bardziej sportowego designu. Ponadto, niektóre dane karzą przypuszczać, że dystanse wpływają na komfort jazdy. Kierowcy wskazują, że po zamontowaniu tych elementów odczuwają większą sztywność zawieszenia. Ponadto, po instalacji dystansów do felg łatwiejsze ma być pokonywanie łuków.
Należy pamiętać, że przepisy prawne jasno regulują możliwość montażu dystansów do kół. Zasadniczo jest to możliwe, jednak z pewnymi ograniczeniami. Przede wszystkim opony nie mogą wystawać poza obrys auta. Dlatego przed rozszerzeniem rozstawu kół warto zmierzyć odległość opony od skrajnego obszaru błotnika. Miara tej odległości oznacza maksymalny dopuszczalny rozmiar dystansów. Niemniej jednak warto pozostawić nieco zapasu, ze względu na ruch opony i błotników w czasie jazdy.
Eibach to marka części zamiennych, która należy do grona jednych z najbardziej rozpoznawalnych na całym świecie. Technologia produkcji Eibach stoi na bardzo wysokim poziomie i jako wiodąca firma na rynku motoryzacyjnym, dostarcza części do samochodów wielu popularnych marek, a także na niezależny rynek części zamiennych.
Linia produkcyjna Eibach skupia się głównie na częściach do układu zawieszenia samochodowego. Części Eibach produkuje się zgodnie z najbardziej rygorystycznymi normami, tak aby osiągnąć najlepszą możliwą harmonię między samochodem i drogą.
Cały proces, od projektowania po produkcję, podlega rozległemu Systemowi Zarządzania Jakością, który jest certyfikowany przez najwyższy międzynarodowy standard jakości ISO 9001: 2008. W rzeczywistości przedsiębiorstwo Eibach działa jednak zgodnie z własnymi, o wiele bardziej sztywnymi procedurami.
Za najbardziej znany i ceniony na rynku produkt marki należy uznać sprężyny zawieszenia. Te części samochodowe były wykorzystywane m.in. w wyścigach Formuły 1 oraz NASCAR. Z części Eibach korzystają takie koncerny jak m.in. Audi, BMW, Ferrari, Ford, Lamborghini, Mazda, Nissan, Porsche oraz Mitsubishi, którzy postanowili wykorzystać je na pierwszy montaż fabryczny w poszczególnych modelach samochodów.