- Rodzaj filtra: Filtr cząstek stałych
- Długość [mm]: 253,5
- Szerokość [mm]: 235
- Wysokość [mm]: 32
- Ilość: 1
- Wysoka wydajność wersja z węglem aktywnym (nr art.): 0986628630
- Wersja z węglem aktywnym (nr art.): 1987432543
Dodaj opinię
(24.10.2019)
Opinia wystawiona dla Filtr kabinowy BOSCH 1 987 432 183
(22.02.2019)
Jestem kierowcą od prawie 25 lat, jeździłem różnymi samochodami, w tym wieloma starymi modelami bez żadnych filtrów. Zatem jestem przyzwyczajony do smrodu w kabinie, co nie znaczy, że nie cenię sobie komfortu. W każdym razie jakoś zniósłbym ten dyskomfort, ale moje dzieci już raczej nie. Niemal codziennie wożę synów do szkoły, potem na dodatkowe zajęcia, tak więc w aucie spędzają wiele czasu. Nie chcę narażać ich na ten brak komfortu, a przede wszystkim na zanieczyszczenia które dostają się do kabiny z wentylacji. Cały ten wstęp jest po to, żeby powiedzieć, że przykładam dużą wagę do wyboru dobrego filtra kabinowego i innym kierowcom też to radzę. Teraz mój wybór padł na filtr kabinowy Bosch i jestem zadowolony, podobnie jak moje dzieci. Tempo zużycia filtra jest bardzo wolne, mijają tygodnie, a on wygląda jak nowy.
Opinia wystawiona dla Filtr kabinowy BOSCH 1 987 432 012
(06.05.2019)
Dużo jeżdżę samochodem i lubię jeździć, dlatego dbam bardzo o to, aby w samochodzie było komfortowo. Kiedy nieprzyjemnie pachnie i czuję każdy zapach z zewnątrz z pewnością komfortowo nie jest. Dlatego szukałem dobrego filtra kabinowego, który rozwiąże problem nieprzyjemnych zapachów. Zdziwiłem się, ponieważ spotkało mnie kilka rozczarowań. Byłem święcie przekonany, że zakup filtra będzie łatwy, że generalnie większość urządzeń znanych marek działa z podobną skutecznością. Niestety jest inaczej, ale trafiłem w końcu na filtr kabinowy Bosch i jest po problemie. Niemal natychmiast po zamontowaniu filtra w kabinie zapanował przyjemny zapach. Skuteczność jest świetna, zobaczymy jak będzie z trwałością, kiedy będę musiał wymieniać filtr. Mam uzasadnioną nadzieję, że niezbyt szybko, w końcu Bosch to firma znana z solidności.
Opinia wystawiona dla Filtr kabinowy BOSCH 1 987 432 012
Producent | Numery OEM |
---|
ALCOFILTER | MS-6459 |
AMC FILTER | FCA-10023 |
AUDI | 5Q0 819 644 A |
BLUEPRINT | ADV 182526 |
BOSCH | 0 986 628 530 |
BOSCH | 1 987 432 543 |
BOSCH | 1 987 435 021 |
CHAMPION | CCF 0480 |
CLEANF | NC 2390 |
COMLINE | EKF328 |
CORTECO | 80004514 |
CORTECO | CP1455 |
CUPRA | 5Q0819644A |
DELPHI | KF10023 |
DENSO | DCF575P |
FEBI | 48465 |
FILTRON | K 1311 |
FLEETGUARD | AF56036 |
FRAM | CF11643 |
FRAM | CFP11643 |
HEN | E2998LI |
KNECHT | LA 1184 |
KNECHT | LA 888 |
KOLBENSCHM | 4682-AC |
KOLBENSCHM | 50 014 682 |
MAHLE | LA 888 |
MAN | 65 61910 0000 |
MANN | CU26009 |
MANN | PF 354 |
MEATDORIA | 17570 |
MECAFILTER | ELR 7291 |
METALLEVE | LA 1184 |
METALLEVE | LA 888 |
MISFAT | HB252 |
MOTAQUIP | LVCF 595 |
PURFLU | AH392 |
SAKURAAUTO | CA-31110 |
SEAT | 5Q0 819 644 |
SEAT | 5Q0 819 644 A |
SKODA | 5Q0 819 644 |
SKODA | 5Q0 819 644 A |
SOFIMA | S 3298 C |
SWAG | 30 94 8465 |
TECNOCAR | E683 |
UFI | 53.298.00 |
VALEO | 715806 |
VALEO | T1019913H |
VEMO | V10-30-0003 |
VW | 5Q0 819 644 |
VW | 5Q0 819 644 A |
WIXFILTERS | WP2088 |
AUDI
|
CUPRA
|
MAN
|
SEAT
|
SKODA
|
VW
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Filtr kabinowy znajduje się pomiędzy podszybiem a elementami układu klimatyzacji. To podstawowy element eksploatacyjny samochodu, którego rola sprowadza się do zatrzymywania zanieczyszczeń z powietrza, które trafia do kabiny pojazdu. Według producentów filtry kabinowe należy wymieniać regularnie, nawet dwa razy w roku.
Filtry kabinowe zwane także przeciwpyłkowymi produkuje się z papieru, materiału lub materiału pokrytego włóknem węglowym. Te ostatnie to najbardziej skuteczne egzemplarze, zatrzymujące nawet niezwykle szkodliwe tlenki azotu. Wariant papierowy to z kolei ta najtańsza i najbardziej podstawowa wersja filtra. Aktualnie najczęściej stosuje się i zaleca montaż filtrów aktywnych z węglem.
W samochodach eksploatowanych głównie w warunkach miejskich filtr kabinowy chroni kierowcę i pasażerów m.in. przed kurzem, wszelkiego rodzaju pyłami, tlenkami azotu (filtr z węglem aktywnym) a także pyłami z klocków hamulcowych i opon. Na trasie i na terenach podmiejskich filtr kabinowy zwalcza także piasek oraz pyłki roślin. Filtr ten prócz wyłapywania szkodliwych substancji ma także kilka innych zadań. Zapobiega parowaniu szyb w samochodzie, umożliwia prawidłowe działanie układu klimatyzacji a także chroni alergików.
Ceny standardowych filtrów kabinowych zaczynają się od kilkunastu złotych. Filtry z węglem aktywnym można natomiast kupić już za kilkadziesiąt złotych. Różnica w cenie nie jest aż tak duża a dla lepszego filtrowania powietrza naprawdę warto zainwestować w dobrej jakości filtr kabinowy z węglem aktywnym. Decydując się na wymianę filtra kabinowego pamiętajmy jednak przede wszystkim, że zawsze należy kupować filtry fabrycznie nowe (online można znaleźć oferty sprzedaży filtrów używanych). Ponadto warto kierować się ku produktom znanych i cenionych w branży motoryzacyjnej marek.
Bosch to prawdopodobnie najbardziej znana marka części samochodowych na całym świecie. Produkcja firmy skupia się na kilku segmentach. Każda z części zamiennych Bosch charakteryzuje się doskonałą jakością i niezawodnością. Zarówno rynek części zamiennych, jak i producenci popularnych samochodów zaufali częściom Bosch m.in. z powodu ich stosunkowo niskiej awaryjności.
Części zamienne Bosch to czołowe pozycje w branży motoryzacyjnej. Podzespoły niemieckiej marki można znaleźć nie tylko na niezależnym rynku części zamiennych, ale także na pierwszym montażu wielu marek samochodów, w tym także pojazdów klasy premium. Katalog części Bosch jest mocno rozbudowany i dedykowany większości samochodów osobowych.
Niemiecka marka słynie przede wszystkim z wysokiej jakości oferowanych części samochodowych. Przed opuszczeniem linii produkcyjnych, części poddaje się wielokrotnym testom. Rygorystyczne podejście do procesów produkcyjnych pozwala uzyskać jedne z najlepszych części zamiennych do aut na rynku motoryzacyjnym.