- Długość [mm]: 211,0
- Szerokość [mm]: 194
- Wysokość [mm]: 17,0
- Rodzaj filtra: Filtr cząstek stałych
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
A.L.FILTER | ALC-5222 |
A.L.FILTER | ALC-5222/1 |
ACDELCO | 19372702 |
ALCOFILTER | MS-6506 |
AMC FILTER | TC-1010 |
AMC FILTER | TC-1010X |
ASHIKA | 21-TY-TY7 |
BORG BECK | BFC1251 |
BOSCH | 0 986 AF4 046 |
BOSCH | 1 987 435 089 |
CHAMPION | CCF0431 |
CONTINENTA | 28.0002-1109.2 |
COOPE | ACE 186 |
CORTECO | 80001452 |
CORTECO | 80001453 |
CORTECO | CC1368 |
CORTECO | CP1368 |
DENSO | DCF355P |
DENSO | DCF383P |
DIAMAX | DP4105 |
DIEDERICHS | DCI0100 |
EUROREPAR | 1689029180 |
FILTRON | K 1323 |
FRAM | CF10284 |
HBJAKOPART | J1342012 |
HBJAKOPART | J1342020 |
HEN | E5900LI |
HIFI FILTE | SC 8125 |
JAPKO | 21TY7 |
KAVO PARTS | TC-1010 |
KOLBENSCHM | 4244-AC |
KOLBENSCHM | 50 014 244 |
KOLBENSCHM | 50014244 |
LAUTR | ELR 7214 |
MAHLE | LA 348 |
MANN | CU 1912 |
MAPCO | 65554 |
MAXGEAR | 26-1018 |
MAXGEAR | 26-1619 |
MEATDORIA | 17146K |
MEC-DIESEL | 409000 |
MECAFILTER | ELR7214 |
MEYLE | 30-12 319 0011 |
MEYLE | 30-12 319 0013 |
MGA | FAH5108 |
NIPPARTS | J1342012 |
NIPPARTS | J1342023 |
NPS | T135A08 |
P.B.R. | AH-7215 |
PURFLU | AH255 |
SCT | SA 1279 |
SCT | SA 1311 |
SOFIMA | S 3184 C |
TECNOCAR | E458 |
TOYOT | 871-39YZZ13 |
TOYOT | 87139-YZZ06 |
TOYOT | 87139-YZZ17 |
TOYOT | 88508-13010 |
TOYOT | 88568-13010 |
UFI | 53.184.00 |
VEMO | V70-30-0011 |
VEMO | V70-31-0002 |
WIXFILTERS | WP2070 |
TOYOTA
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Filtr kabinowy znajduje się pomiędzy podszybiem a elementami układu klimatyzacji. To podstawowy element eksploatacyjny samochodu, którego rola sprowadza się do zatrzymywania zanieczyszczeń z powietrza, które trafia do kabiny pojazdu. Według producentów filtry kabinowe należy wymieniać regularnie, nawet dwa razy w roku.
Filtry kabinowe zwane także przeciwpyłkowymi produkuje się z papieru, materiału lub materiału pokrytego włóknem węglowym. Te ostatnie to najbardziej skuteczne egzemplarze, zatrzymujące nawet niezwykle szkodliwe tlenki azotu. Wariant papierowy to z kolei ta najtańsza i najbardziej podstawowa wersja filtra. Aktualnie najczęściej stosuje się i zaleca montaż filtrów aktywnych z węglem.
W samochodach eksploatowanych głównie w warunkach miejskich filtr kabinowy chroni kierowcę i pasażerów m.in. przed kurzem, wszelkiego rodzaju pyłami, tlenkami azotu (filtr z węglem aktywnym) a także pyłami z klocków hamulcowych i opon. Na trasie i na terenach podmiejskich filtr kabinowy zwalcza także piasek oraz pyłki roślin. Filtr ten prócz wyłapywania szkodliwych substancji ma także kilka innych zadań. Zapobiega parowaniu szyb w samochodzie, umożliwia prawidłowe działanie układu klimatyzacji a także chroni alergików.
Ceny standardowych filtrów kabinowych zaczynają się od kilkunastu złotych. Filtry z węglem aktywnym można natomiast kupić już za kilkadziesiąt złotych. Różnica w cenie nie jest aż tak duża a dla lepszego filtrowania powietrza naprawdę warto zainwestować w dobrej jakości filtr kabinowy z węglem aktywnym. Decydując się na wymianę filtra kabinowego pamiętajmy jednak przede wszystkim, że zawsze należy kupować filtry fabrycznie nowe (online można znaleźć oferty sprzedaży filtrów używanych). Ponadto warto kierować się ku produktom znanych i cenionych w branży motoryzacyjnej marek.
Dr!ve+ to marka z krótką historią. Powstała ona po 2010 roku, mimo to już dzisiaj ma szerokie grono zwolenników wśród fachowców i kierowców. Jak to możliwe? Choć marka Dr!ve+ jest znana od niedawna, jej właściciel – Nexus – to międzynarodowe przedsiębiorstwo z kilkudziesięcioletnią renomą. Firma zajmuje się produkcją auto części oraz olejów i smarów samochodowych. Pod marką Dr!ve+ dystrybuowane są przede wszystkim oleje silnikowe oraz smary do poszczególnych podzespołów. Oleje Dr!ve+ cechuje wysoka efektywność działania przy jednocześnie długiej trwałości. Zapewniają doskonałą redukcję siły tarcia, zarówno w wysokich, jak i w niskich temperaturach. Podobnie smary do części silnika, skrzyni biegów i innych układów, są doceniane za efektywność pracy i wolną eksploatację. Warto jednak zauważyć, że Dr!ve + to nie tylko oleje i smary. W asortymencie znajdują się również części samochodowe, choć jak na razie stanowią tam one mniejszość. Przede wszystkim mowa o filtrach, w tym tych do oleju i powietrza.
Dr!ve+ należy zaliczyć do marek klasy premium. Zarówno oleje, jak i smary oraz części Dr!ve+ cechują się ponadprzeciętnymi parametrami. Jakość wykonania jest w tym przypadku na najwyższym światowym poziomie.