- Rodzaj filtra: Wkład filtra
- Artykuł oraz informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
- Wysokość [mm]: 112
- Średnica zewnętrzna [mm]: 52,5
- Średnica wewnętrzna 1 [mm]: 24
Dodaj opinię
(03.01.2023)
Opinia wystawiona dla Filtr oleju BOSCH 0 451 103 314
Producent | Numery OEM |
---|
ALCOFILTER | MD-745 |
AUDI | 06K 115 466 |
AUDI | 06K 115 562 |
AUDI | 06L 115 466 |
AUDI | 06L 115 466 C |
AUDI | 06L 115 562 |
AUDI | 06L 115 562 B |
BALDW | P40010 |
BLUEPRINT | ADV 182119 |
BOSCH | F 026 407 174 |
CLEANF | ML 4536 |
COOPERSFIA | FA6107 ECO |
FILTRON | OE 688/2 |
FILTRON | OE 688/5 |
FRAM | CH11498ECO |
GUD | M 143 |
HEN | E358H |
HEN | E358H D246 |
HEN | E358H03 D246 |
JAPANPAR | FO-ECO124 |
KNECHT | OX 1107D |
KNECHT | OX 1107D ECO |
KNECHT | OX 1217D |
KNECHT | OX 835 D |
KNECHT | OX 835D ECO |
KOLBENSCHM | 4598-OX |
MANN | HU6013Z |
MAPCO | 61206 |
MEATDORIA | 14164 |
MECAFILTER | ELH 4439 |
METALLEVE | OX 1107D |
METALLEVE | OX 1107D ECO |
METALLEVE | OX 1217D |
METALLEVE | OX 835D ECO |
METALLEVE | OX835/D |
MEYLE | 100 322 0022 |
MISFAT | L128 |
MOTAQUIP | LVFL 792 |
PORSC | 958 115 562 00 |
PORSC | 958 115 562 01 |
PORSC | 958.115.466.00 |
PURFLU | L980 |
SEAT | 06K 115 466 |
SEAT | 06K 115 562 |
SEAT | 06L 115 466 |
SEAT | 06L 115 466 C |
SEAT | 06L 115 562 |
SEAT | 06L 115 562 B |
SKODA | 06K 115 466 |
SKODA | 06K 115 562 |
SKODA | 06L 115 466 |
SKODA | 06L 115 466 C |
SKODA | 06L 115 562 |
SKODA | 06L 115 562 B |
SOFIMA | S 5153 PE |
SOFIMA | S 5176 PE1 |
TECFIL | PEL680 |
TECNOCAR | OP1011 |
UFI | 25.153.00 |
VW | 06K 115 466 |
VW | 06K 115 562 |
VW | 06L 115 466 |
VW | 06L 115 466 C |
VW | 06L 115 562 |
VW | 06L 115 562 B |
WIXFILTERS | WL7507 |
WIXFILTERS | WL7580 |
AUDI
|
CUPRA
|
PORSCHE
|
SEAT
|
SKODA
|
VW
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Filtr oleju to element eksploatacyjny każdego samochodu, który wyłapuje zanieczyszczenia i gwarantuje tym samym czyste środowisko dla pracy silnika spalinowego oraz oleju silnikowego. Praca tego podzespołu nie należy jednak do łatwych, bo odbywa się między innymi w bardzo wysokich temperaturach.
Zużycie filtra oleju silnikowego to pojęcie stosunkowo względne. Należy go po prostu wymieniać za każdym razem, gdy dokonujemy wymiany oleju. Czyli raz do roku lub po przejechaniu przebiegu od 15 000 do 30 000 km. Filtr oleju został w końcu zamontowany po to, by zbierać zanieczyszczenia. Dlatego jeżeli wlejemy do silnika nowy olej, to wszelkie zanieczyszczenia ze starego filtra i tak dostaną się do silnika.
Regularna wymiana filtra oleju jest bardzo ważna, bo zatrzymuje się na nim bardzo dużo szkodliwych substancji. Zanieczyszczania te nie są korzystne dla kondycji jednostki napędowej, dlatego tak ważna jest ich skuteczna filtracja.
Zarówno olej, jak i filtr oleju silnikowego można wymienić samodzielnie, ale potrzeba do tego doświadczenia. Dlatego nieznającym się na rzeczy, zaleca się powierzenie tych czynności warsztatowi. Podczas wymiany oleju silnikowego wraz z filtrem warto pamiętać o stosowaniu jak najlepszych jakościowo podzespołów. Nie ma co oszczędzać na tym elemencie, bo zakup tego elementu naprawdę nie należy do kosztownych.
Zakup i wymiana filtra oleju to naprawdę niewielki koszt. Podczas zakupu nowego egzemplarza można kierować się zaleceniami producenta pojazdu względem proponowanego rodzaju filtra lub zdecydować się na filtry renomowanych marek, polecanych przez specjalistów z branży motoryzacyjnej.
Bosch to prawdopodobnie najbardziej znana marka części samochodowych na całym świecie. Produkcja firmy skupia się na kilku segmentach. Każda z części zamiennych Bosch charakteryzuje się doskonałą jakością i niezawodnością. Zarówno rynek części zamiennych, jak i producenci popularnych samochodów zaufali częściom Bosch m.in. z powodu ich stosunkowo niskiej awaryjności.
Części zamienne Bosch to czołowe pozycje w branży motoryzacyjnej. Podzespoły niemieckiej marki można znaleźć nie tylko na niezależnym rynku części zamiennych, ale także na pierwszym montażu wielu marek samochodów, w tym także pojazdów klasy premium. Katalog części Bosch jest mocno rozbudowany i dedykowany większości samochodów osobowych.
Niemiecka marka słynie przede wszystkim z wysokiej jakości oferowanych części samochodowych. Przed opuszczeniem linii produkcyjnych, części poddaje się wielokrotnym testom. Rygorystyczne podejście do procesów produkcyjnych pozwala uzyskać jedne z najlepszych części zamiennych do aut na rynku motoryzacyjnym.