- Średnica zewnętrzna [mm]: 64
- Średnica wewnętrzna [mm]: 31
- Średnica wewnętrzna 1 [mm]: 31
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
ALCOFILTER | MD-683 |
ALCOFILTER | MD683 |
AMC FILTER | NO-2235 |
AMC FILTER | NO2235 |
ASHIKA | 10-ECO106 |
ASHIKA | 10ECO106 |
BALDW | P40001 |
BLUEPRINT | ADU 172101 |
BLUEPRINT | ADU172101 |
BOSCH | F 026 407 112 |
BOSCH | F026407112 |
BOSCH | P7112 |
CHAMPION | COF100599E |
CHAMPION | XE 599/606 |
CHAMPION | XE599606 |
CHRYS | 68091826AA |
CHRYS | 68091827AA |
CLEANF | ML 4534 |
CLEANF | ML4534 |
COMLINE | EOF253 |
COOPERSFIA | FA6080 ECO |
COOPERSFIA | FA6080ECO |
DONALDSON | P550564 |
DT SPARE P | 4.66651 |
DT SPARE P | 466651 |
FEBI | 108276 |
FEBI | 38354 |
FIAT | K68091826AA |
FIAT | K68091827AA |
FILFILTER | MLE1604 |
FILTRON | OE 677/4 |
FILTRON | OE6774 |
FLEETGUARD | LF4000 |
FRAD | 16.32.45/10 |
FRAD | 16324510 |
FRAM | CH-11475 |
FRAM | CH11277ECO |
GUD | M 124 |
GUD | M124 |
HBJAKOPART | J1311038 |
HEN | E11H D204 |
HEN | E11HD204 |
JAPANPAR | FO-ECO106 |
JAPANPAR | FOECO106 |
KNORR-BREM | K165485N50 |
KOLBENSCHM | 4483-OX |
KOLBENSCHM | 4483OX |
KOLBENSCHM | 50 014 483 |
KOLBENSCHM | 50014483 |
LAUTR | ELH 4429 |
LAUTR | ELH4429 |
MAG | 153071760763 |
MAG | 71760763 |
MAHLE | OX 1124D |
MAHLE | OX 1124D ECO |
MAHLE | OX 1167 D |
MAHLE | OX 153/12 |
MAHLE | OX 153/12 D |
MAHLE | OX 153/12 D ECO |
MAHLE | OX 153/7 |
MAHLE | OX 153/7 D2 |
MAHLE | OX 153/7 D2 ECO |
MAHLE | OX1124D |
MAHLE | OX1124DECO |
MAHLE | OX15312 |
MAHLE | OX15312D |
MAHLE | OX15312DECO |
MAHLE | OX1537 |
MAHLE | OX1537D2 |
MAHLE | OX1537D2ECO |
MANN | HU 7010 Z |
MAPCO | 64816 |
MAXGEAR | OF-683 |
MEATDORIA | 14167 |
MERCE | 112 184 04 25 |
MERCE | 651 180 00 09 |
MERCE | 651 180 01 09 |
MERCE | 651 180 03 09 |
MERCE | 651 184 00 25 |
MERCE | A 112 184 04 25 |
MERCE | A 651 180 00 09 |
MERCE | A 651 180 01 09 |
MERCE | A 651 180 03 09 |
MERCE | A 651 184 00 25 |
MEYLE | 014 322 0014 |
MEYLE | 143220014 |
MISFAT | L159 |
MOTAQUIP | LVFL 775 |
MOTAQUIP | LVFL775 |
MULLER FIL | FOP312 |
NIPPARTS | N1311040 |
NISSA | 15209-HG00A |
PURFLU | L509 |
PZL | WO1524x4 |
QUINTON HA | QFL0249 |
SCT | SH4101P |
SOFIMA | S 5159 PE |
SOFIMA | S5159PE |
SWAG | 10 93 2910 |
SWAG | 10932910 |
TECFIL | PEL676 |
TECNOCAR | OP440 |
UFI | 25.159.00 |
UFI | 25.172.00 |
UFI | 2515900 |
UNI | GFE 703 |
UNI | GFE703 |
UNICO F. | EL 6110 z |
UNICO F. | EL6110z |
VAICO | V30-0931 |
VAICO | V300931 |
VALEO | 586589 |
WIXFILTERS | WL7470 |
INFINITI
|
MERCEDES-BENZ
|
Podobne towary | ||
---|---|---|
AUGER 104054 | AUGER | Brak ceny |
Filtr oleju BORG & BECK BFO4074 | BORG & BECK | Brak ceny |
Filtr oleju NPS N131N33 | NPS | Brak ceny |
Filtr oleju QUINTON HAZELL QFL0331 | QUINTON HAZELL | Brak ceny |
Filtr oleju AKRON-MALÒ 1510031 | AKRON-MALÒ | Brak ceny |
Filtr oleju AKRON-MALÒ 1510114 | AKRON-MALÒ | Brak ceny |
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Filtr oleju to element eksploatacyjny każdego samochodu, który wyłapuje zanieczyszczenia i gwarantuje tym samym czyste środowisko dla pracy silnika spalinowego oraz oleju silnikowego. Praca tego podzespołu nie należy jednak do łatwych, bo odbywa się między innymi w bardzo wysokich temperaturach.
Zużycie filtra oleju silnikowego to pojęcie stosunkowo względne. Należy go po prostu wymieniać za każdym razem, gdy dokonujemy wymiany oleju. Czyli raz do roku lub po przejechaniu przebiegu od 15 000 do 30 000 km. Filtr oleju został w końcu zamontowany po to, by zbierać zanieczyszczenia. Dlatego jeżeli wlejemy do silnika nowy olej, to wszelkie zanieczyszczenia ze starego filtra i tak dostaną się do silnika.
Regularna wymiana filtra oleju jest bardzo ważna, bo zatrzymuje się na nim bardzo dużo szkodliwych substancji. Zanieczyszczania te nie są korzystne dla kondycji jednostki napędowej, dlatego tak ważna jest ich skuteczna filtracja.
Zarówno olej, jak i filtr oleju silnikowego można wymienić samodzielnie, ale potrzeba do tego doświadczenia. Dlatego nieznającym się na rzeczy, zaleca się powierzenie tych czynności warsztatowi. Podczas wymiany oleju silnikowego wraz z filtrem warto pamiętać o stosowaniu jak najlepszych jakościowo podzespołów. Nie ma co oszczędzać na tym elemencie, bo zakup tego elementu naprawdę nie należy do kosztownych.
Zakup i wymiana filtra oleju to naprawdę niewielki koszt. Podczas zakupu nowego egzemplarza można kierować się zaleceniami producenta pojazdu względem proponowanego rodzaju filtra lub zdecydować się na filtry renomowanych marek, polecanych przez specjalistów z branży motoryzacyjnej.