- Rodzaj filtra: Filtr przykręcany
- Gwint wewnętrzny [mm]: M20 x 1,5
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
ALFA | 73500506 |
AMC FILTER | MO-441 |
ASHIKA | 10-05-595 |
ASHIKA | 10-08-891 |
BOSCH | 0 451 103 293 |
BOSCH | 0 451 103 336 |
FEBI | 27155 |
FRAM | PH5796 |
HBJAKOPART | J1315020 |
HEN | H11W02 |
JAPANPAR | FO-595S |
JAPANPAR | FO-891S |
JAPANPAR | J FO-595S |
JPN | 10F5011-JPN |
KNECHT | 08470106 |
MANN | W 75/3 |
MEYLE | 16-14 322 0000 |
MITSUBISHI | M 851139 |
MITSUBISHI | M 852065 |
NISSA | 15208-00Q0D |
NISSA | 15208-00Q0F |
NISSA | 15208-00QAB |
NISSA | 15208-BN700 |
NISSA | M852065 |
OPEL | 4402718 |
OPEL | 4403019 |
PURFLU | LS223 |
PURFLU | LS309 |
ProfiPower | 148-H11W02 |
ProfiPower | 1520000Q0D |
ProfiPower | 1523800QAC |
QUINTON HA | PH5796 |
QUINTON HA | WL7254 |
RENAU | 77 00 033 408 |
RENAU | 77 00 073 302 |
RENAU | 77 00 107 905 |
RENAU | 77 00 110 796 |
RENAU | 77 00 272 523 |
RENAU | 77 00 272 902 |
RENAU | 77 00 272 903 |
RENAU | 77 00 272 982 |
RENAU | 77 00 274 177 |
RENAU | 77 00 676 302 |
RENAU | 77 00 695 801 |
RENAU | 77 00 695 804 |
RENAU | 77 00 727 401 |
RENAU | 77 00 727 478 |
RENAU | 77 00 727 479 |
RENAU | 77 00 727 480 |
RENAU | 77 00 728 310 |
RENAU | 77 00 730 077 |
RENAU | 77 00 734 945 |
RENAU | 77 00 734 957 |
RENAU | 77 00 735 917 |
RENAU | 77 00 737 991 |
RENAU | 77 00 744 879 |
RENAU | 77 00 745 708 |
RENAU | 77 00 748 326 |
RENAU | 77 00 854 776 |
RENAU | 77 00 854 852 |
RENAU | 77 00 855 853 |
RENAU | 77 00 856 114 |
RENAU | 77 00 866 099 |
RENAU | 77 00 869 390 |
RENAU | 77 00 871 919 |
RENAU | 77 00 873 583 |
RENAU | 77 00 873 603 |
RENAU | 77 01 043 377 |
RENAU | 77 01 349 452 |
RENAU | 77 01 349 725 |
RENAU | 77 01 349 752 |
RENAU | 77 01 727 480 |
RENAU | 77 02 144 083 |
RENAU | 77 08 715 147 |
RENAU | 82 00 033 408 |
RENAU | 82 00 033 468 |
RENAU | 82 00 768 913 |
RENAU | 82 00 867 976 |
RENAU | 89 33 004 195 |
RENAU | 89 83 501 900 |
RENAU | 89 83 601 900 |
SOFIMA | S 3418 R |
SOFIMA | S 3419 R |
SOGEFIPRO | FT5341 |
TECNOCAR | R100 |
TECNOCAR | R196 |
UFI | 23.418.00 |
UFI | 23.419.00 |
ALFA ROMEO
|
ARO
|
DACIA
|
JEEP
|
MITSUBISHI
|
NISSAN
|
OPEL
|
PIAGGIO
|
RENAULT
|
SUZUKI
|
VOLVO
|
Podobne towary | ||
---|---|---|
MAGNETI MARELLI 161013150150 | MAGNETI MARELLI | Brak ceny |
MAGNETI MARELLI 161013150200 | MAGNETI MARELLI | Brak ceny |
Filtr oleju NPS M131I02 | NPS | Brak ceny |
Filtr oleju COOPERSFIAAM FT5902 | COOPERSFIAAM | Brak ceny |
Filtr oleju EUROREPAR E149132 | EUROREPAR | Brak ceny |
Filtr oleju TRUCKTEC AUTOMOTIVE 02.18.169 | TRUCKTEC AUTOMOTIVE | Brak ceny |
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Filtr oleju to element eksploatacyjny każdego samochodu, który wyłapuje zanieczyszczenia i gwarantuje tym samym czyste środowisko dla pracy silnika spalinowego oraz oleju silnikowego. Praca tego podzespołu nie należy jednak do łatwych, bo odbywa się między innymi w bardzo wysokich temperaturach.
Zużycie filtra oleju silnikowego to pojęcie stosunkowo względne. Należy go po prostu wymieniać za każdym razem, gdy dokonujemy wymiany oleju. Czyli raz do roku lub po przejechaniu przebiegu od 15 000 do 30 000 km. Filtr oleju został w końcu zamontowany po to, by zbierać zanieczyszczenia. Dlatego jeżeli wlejemy do silnika nowy olej, to wszelkie zanieczyszczenia ze starego filtra i tak dostaną się do silnika.
Regularna wymiana filtra oleju jest bardzo ważna, bo zatrzymuje się na nim bardzo dużo szkodliwych substancji. Zanieczyszczania te nie są korzystne dla kondycji jednostki napędowej, dlatego tak ważna jest ich skuteczna filtracja.
Zarówno olej, jak i filtr oleju silnikowego można wymienić samodzielnie, ale potrzeba do tego doświadczenia. Dlatego nieznającym się na rzeczy, zaleca się powierzenie tych czynności warsztatowi. Podczas wymiany oleju silnikowego wraz z filtrem warto pamiętać o stosowaniu jak najlepszych jakościowo podzespołów. Nie ma co oszczędzać na tym elemencie, bo zakup tego elementu naprawdę nie należy do kosztownych.
Zakup i wymiana filtra oleju to naprawdę niewielki koszt. Podczas zakupu nowego egzemplarza można kierować się zaleceniami producenta pojazdu względem proponowanego rodzaju filtra lub zdecydować się na filtry renomowanych marek, polecanych przez specjalistów z branży motoryzacyjnej.
JPN to dosyć młoda marka, znajdująca się na etapie dynamicznego rozwoju. Jest to dystrybutor części samochodowych, obecny dzisiaj w wielu krajach europejskich. Jak sama nazwa wskazuje, JPN to marka oferująca części do samochodów japońskich. Niemniej w ofercie można znaleźć również liczne podzespoły do pojazdów produkcji koreańskiej, a nawet chińskiej. Producent specjalizuje się zatem w częściach do samochodów azjatyckich, ze szczególnym naciskiem na podzespoły do aut japońskich.
Części JPN to podzespoły z wielu kategorii. Wysoko cenione są filtry JPN, a wśród nich filtry paliwa i powietrza. Dystrybutor posiada w ofercie zarówno kompletne filtry, jak i wkłady. W asortymencie można znaleźć również wiele części silnikowych, układu napędowego, zawieszenia i układu kierowniczego. Oferta nie jest jeszcze kompletna, jednak już dzisiaj zaspokaja potrzeby niemal całego europejskiego parku samochodowego. Natomiast każdego roku w katalogu pojawia się wiele nowych pozycji. Wszystko po to, aby ostatecznie zaspokoić potrzeby wszystkich kierowców.
JPN to firma, która bardzo starannie dobiera dostawców. Części JPN to sprawdzone produkty, skonstruowane przez wiodących producentów z Azji i Europy.