- Wysokość [mm]: 95
- Rodzaj zaworu: Zawór ograniczający cisnienie
- Rodzaj zaworu: Zawór zwrotny
- Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z zaworem zwrotnym
- Dla numeru OE: 030115561C
- Średnica zewnętrzna [mm]: 96
- Wymiar gwintu: 3/4" 16 UNF
Dodaj opinię
(06.10.2020)
Najlepszy filtr do mojego auta, pasuje bez problemu. Po zamontowaniu spełnia swoją rolę w 100%. Już 4 raz kupuję filtr Kamoka, jest tani i nie widzę sensu kupowania czegoś drogiego i przepłacania. Polecam zakupy w tym sklepie
Opinia wystawiona dla Filtr oleju KAMOKA F103401
Producent | Numery OEM |
---|
1A FIRST | L40109 |
ACDELCO | X4119E |
AKRON-MALÒ | 1510072 |
ALCOFILTER | SP-1065 |
AUTOMEGA | 180059710 |
AUTOMOTOR | LATH36 |
AVS AUTOPA | Z425 |
BORG BECK | BFO4120 |
BOSCH | 0 451 103 289 |
CHAMPION | COF100125S |
CLEANF | DO1817 |
COMLINE | EOF065 |
COOPERSFIA | FT4862 |
DENCKERMAN | A210035 |
DIAMAX | DL1112 |
EUROREPAR | E149129 |
FEBI | 22534 |
FILFILTER | ZP 3009 D |
FILTRON | OP525/2 |
FRAM | PH5883 |
HEN | H10W12 |
HENGS | H10W12 |
HOFFER | 15422/9 |
JPG | 1118501000 |
KNECHT | OC 145 |
KOLBENSCHM | 50013506 |
KRAFT AUTO | 1700620 |
LEMFO | 20421 |
LUCASFILTE | LFOS267 |
MAG | 152071758728 |
MAHLE | OC 145 |
MANN | W920/8 |
MAXGEAR | 26-0260 |
MEATDORIA | 15422/9 |
MECAFILTER | ELH4334 |
MEYLE | 100 115 0002 |
MISFAT | Z425 |
MOTAQUIP | VFL420 |
MS | 920/8-MG-OF-PCS-MS |
MULLER FIL | FO109 |
OPENPARTS | EOF4071.20 |
PROFIT | 1F0133 |
PURFLU | LS286 |
PZL | PP542A |
ProfiPower | 1F0133 |
QUINTON HA | WL7216 |
RIDEX | 7O0098 |
SCT | SM 841 |
SEAT | 030115561C |
SKODA | 030115561C |
SOFIMA | S 3425 R |
SOGEFIPRO | FT5388 |
STELLOX | 20-50580-SX |
SWAG | 30 92 2534 |
Sampiyon F | CS 0111 |
Stark | SKOF-0860097 |
TOPRAN | 107 506 |
UFI | 23.425.00 |
VAG | 030 115 561 C |
VAG | 030115561C |
VAG | 035115561C |
VAICO | V10-0318 |
VALEO | 586066 |
WE PARTS | 311110061 |
WILMINK | WG1217041 |
WIXFILTERS | WL7216 |
vika | 11150059301 |
ALPINA
|
BMW
|
SEAT
|
SKODA
|
VW
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Filtr oleju to element eksploatacyjny każdego samochodu, który wyłapuje zanieczyszczenia i gwarantuje tym samym czyste środowisko dla pracy silnika spalinowego oraz oleju silnikowego. Praca tego podzespołu nie należy jednak do łatwych, bo odbywa się między innymi w bardzo wysokich temperaturach.
Zużycie filtra oleju silnikowego to pojęcie stosunkowo względne. Należy go po prostu wymieniać za każdym razem, gdy dokonujemy wymiany oleju. Czyli raz do roku lub po przejechaniu przebiegu od 15 000 do 30 000 km. Filtr oleju został w końcu zamontowany po to, by zbierać zanieczyszczenia. Dlatego jeżeli wlejemy do silnika nowy olej, to wszelkie zanieczyszczenia ze starego filtra i tak dostaną się do silnika.
Regularna wymiana filtra oleju jest bardzo ważna, bo zatrzymuje się na nim bardzo dużo szkodliwych substancji. Zanieczyszczania te nie są korzystne dla kondycji jednostki napędowej, dlatego tak ważna jest ich skuteczna filtracja.
Zarówno olej, jak i filtr oleju silnikowego można wymienić samodzielnie, ale potrzeba do tego doświadczenia. Dlatego nieznającym się na rzeczy, zaleca się powierzenie tych czynności warsztatowi. Podczas wymiany oleju silnikowego wraz z filtrem warto pamiętać o stosowaniu jak najlepszych jakościowo podzespołów. Nie ma co oszczędzać na tym elemencie, bo zakup tego elementu naprawdę nie należy do kosztownych.
Zakup i wymiana filtra oleju to naprawdę niewielki koszt. Podczas zakupu nowego egzemplarza można kierować się zaleceniami producenta pojazdu względem proponowanego rodzaju filtra lub zdecydować się na filtry renomowanych marek, polecanych przez specjalistów z branży motoryzacyjnej.
Kamoka to polski producent części samochodowych. Stosunkowo młoda firma, która początkowo działała lokalnie, dziś jest rozpoznawalna w wielu krajach europejskich. Powoli rozwijany jest również eksport części samochodowych Kamoka do krajów położonych poza Starym Kontynentem. Popularność i uznanie marki Kamoka w dużej mierze są konsekwencją bogatej oferty przedsiębiorstwa. Każdego roku w katalogu przybywa co najmniej kilkaset pozycji, przez co już dzisiaj firma jest kompleksowym dostawcą autoczęści.
Oferta przedsiębiorstwa to niemal 80 linii produktowych oraz ponad 10 000 referencji. Tym samym kategorie produktowe w ofercie Kamoka odpowiadają wszystkim układom samochodowym. Dużą popularnością cieszą się klocki hamulcowe Kamoka, które warto montować w zestawie z tarczami od tego samego producenta. Ponadto, znaczną część asortymentu stanowią części zawieszenia. Sworznie, tuleje, stabilizatory i wahacze Kamoka to tylko niektóre z autoczęści oferowanych przez producenta w tej kategorii.
Kamoka to młoda firma, która pojawiła się na polskim rynku dopiero w 2005 roku. Pomimo dużej konkurencji producent znalazł dla siebie miejsce, szybko zdobywając rzeszę wiernych klientów. Dzisiaj firma Kamoka posiada pewną pozycję na rynku, a jej produkty stanowią interesującą alternatywę dla europejskich kierowców. Jakościowo części samochodowe Kamoka nie odbiegają pod żadnym względem od autoczęści desygnowanych logo najbardziej renomowanych marek. Jednocześnie ceny części Kamoka są zdecydowanie bardziej atrakcyjne.