- Rodzaj filtra: Wkład filtra
- Artykuł oraz informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
- Wysokość [mm]: 107
- Średnica zewnętrzna [mm]: 78
- Średnica zewnętrzna 1 [mm]: 65
- Średnica wewnętrzna 1 [mm]: 69
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
A.L.FILTER | ALG-7520 |
ACDELCO | ACD 8097 E |
ALCOFILTER | MD-617 |
ASHIKA | 30-ECO075 |
BLUEPRINT | ADF 122305 |
BOSCH | F 026 402 007 |
BOSCH | N2007 |
CHAMPION | CFF100472 |
CHAMPION | L 472 |
CHAMPION | L472/606 |
CLEANF | MG 1658 |
COMLINE | EFF171 |
COOPE | FEM 4258 |
COOPERSFIA | FA5787 |
DELPHI | HDF929 |
FEBI | 48472 |
FILTRON | PA 815/6 |
FILTRON | PE 815/6 |
FILTRON | PM 815/6 |
FOMOCO | 5M5Q9176AA |
FORD | 1352 443 |
FORD | 2375 051 |
FRAM | C10194 |
HBJAKOPART | J1330823 |
HEN | E92KP D169 |
JAPANPAR | FC-ECO075 |
KOLBENSCHM | 4110-FX |
KOLBENSCHM | 50 014 110 |
LAUTR | ELG 5319 |
MAG | 71760253 |
MAHLE | KX 229 |
MAHLE | KX 229 D |
MAHLE | KX 229 D ECO |
MAPCO | 63716 |
MEATDORIA | 4845 |
MEYLE | 7143230016 |
MFILTER | DE 3131 |
MISFAT | F117 |
MOTAQUIP | VFF 522 |
MULLER FIL | FN1461 |
P.B.R. | AG-3406 |
PURFLU | C514 |
PUROLATOR | F90008 |
QUINTON HA | QFF0017 |
SCT | SC 7051 P |
SOFIMA | S 0929 NC |
SWAG | 50 94 8472 |
TECNECO FI | GS 0493 E |
TECNOCAR | N493 |
UFI | 26.696.00 |
UNI | GFE 5454 |
VAICO | V25-0201 |
VALEO | 587925 |
WIXFILTERS | WF8367 |
FORD
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Filtr paliwa to element wyposażenia pojazdu odpowiedzialny za zatrzymywanie zanieczyszczeń zawartych w benzynie lub oleju napędowym. Składa się z części filtrującej z wkładem oraz metalowej, odpornej na korozję, obudowy. Ponadto, jego zadaniem jest również częściowe wytrącanie wody z paliwa. W benzynie, a tym bardziej w oleju napędowym, znajdują się duże ilości zanieczyszczeń, nawet jeśli mówimy o paliwie najwyższej jakości. Jeżeli przedostają się one do jednostki napędowej, sieją tam spustoszenie, powodując przedwczesne zużycie silnika.
W silnikach benzynowych filtry paliwa zatrzymują zanieczyszczenia o wielkości 10 μm i większe. Jest to zupełnie wystarczające, ażeby zachować silnik w dobrym stanie. Jednak silniki diesla są zdecydowanie bardziej narażone na szkodliwe działanie zanieczyszczeń, ponadto w oleju napędowym jest więcej niepożądanych substancji niż w benzynie. Dlatego też filtr oleju napędowego powinien filtrować cząsteczki o wielkości 3 μm i większe.
Zatkany filtr paliwa można poddać czyszczeniu, jednak większość fachowców zaleca wymianę tego elementu. Podobnie w przypadku każdego innego uszkodzenia – np. usterki mechanicznej. Zwykle lepiej nie czekać, aż filtr paliwa przestanie działać, lepiej wymienić go zawczasu w trosce o stan jednostki napędowej. W silnikach benzynowych zaleca się wymianę co 25 do 100 tys. kilometrów, w zależności od jakości używanego paliwa oraz jakości samego filtra. W jednostkach wysokoprężnych wskazana jest coroczna wymiana filtra paliwa i obudowy przed zimą.
MANN FILTER oferuje bogaty wybór innowacyjnych filtrów samochodowych dedykowanych na niezależny rynek części zamiennych. Pokrywa zapotrzebowanie 98 procent europejskiego rynku.
Firma oferuje części nie tylko do samochodów osobowych, ale także dostawczych i rolniczych. Poziom filtracji, niezależnie od sektora, któremu zostały dedykowane - stoi na bardzo wysokim poziomie. Wszystkie filtry wykonane zostały z dobrej jakości tworzywa sztucznego o wysokim stopniu niezawodności i wydajności filtracyjnej.
Części samochodowe MANN FILTER mają wiele zalet. Obejmuje to również kompaktową konstrukcję i wynikające z tego optymalne wykorzystanie dostępnej przestrzeni.