- Rodzaj filtra: Filtr przewodowy
- Wysokość [mm]: 138
- Średnica zewnętrzna [mm]: 55
- Dolot - sr. [mm]: 8
- Wylot - sr. [mm]: 8
Dodaj opinię
(30.11.2019)
Dość dobry filtr paliwa w przystępnej cenie. Kupiłem go do swojego diesla i dość dobrze zbiera zanieczyszczenia, a wiadomo ze w przypadku tych aut to szczególnie ważne. Myślę, że warto go kupić, ja polecam
Opinia wystawiona dla Filtr paliwa MANN-FILTER WK 940/2
(11.11.2019)
Bardzo solidny filtr paliwa. Uważam, że lepiej czasem zapłacić więcej i cieszyć się dobrej jakości produktem. Jeśli chodzi o filtry ten jest jednym z najlepszych jakie miałem, bardzo dobrze zbiera zanieczyszczenia
Opinia wystawiona dla Filtr paliwa MANN-FILTER WK 841
Producent | Numery OEM |
---|
A.L.FILTER | ALG-2022 |
ACDELCO | FS 9140 E |
ACDELCO | GF 516 |
ACDELCO | GS 516 |
AGCO | 163000A |
ALCOFILTER | SP-2001 |
ALCOFILTER | SP-2024 |
ALFA | 119113204500 |
AMC FILTER | IF-3350 |
AMF | 941071 |
ARMAFILT | B-58/137.0 |
ARMAFILT | B-58/168.0 |
ASAS | SP 7002 |
ASHIKA | 30-09-909 |
BALDW | BF836 |
BALDW | BF836-K3 |
BALDW | BF836-K4 |
BALDW | BF840-K1 |
BALDW | BF840-K3 |
BECKARNLEY | 430822 |
BLUEPRINT | ADV 182339 |
BLUEPRINT | ADZ 92313 |
BMW | 13 71 1 256 492 |
BOSCH | 0 450 905 002 |
BOSCH | 0 450 905 096-065 |
BOSCH | 0 450 905 946 |
BOSCH | 0 986 450 240 |
BOSCH | 0 986 AF8 146 |
BOSCH | F5002 |
BOSCH | F5280 |
CATER | 3I-1486 |
CHAMP | FN 11 |
CHAMP | G 6384 |
CHAMPION | CFF100201 |
CHAMPION | L 201 |
CHAMPION | L 201/606 |
CITRO | 1567 79 |
CITRO | 5470 530 |
CITRO | 91470 530 |
CITRO | 95470 530 |
CITRO | 96131 549 |
CLEANF | MB 950 |
CLEANF | MB 964 |
CLEANF | MBNA 950 |
CLEANF | MBNA 964 |
COMLINE | CDH13014 |
COMLINE | EFF004 |
COOPE | FIG 7004 |
COOPERSFIA | FT5207 |
CROSLAND F | 6690 |
DAIHA | 23300-87402-LOC |
DELPHI | FF0069 |
DONALDSON | P550090 |
ELOFIC | EXF-349 |
FEBI | 17636 |
FEBI | 17637 |
FEBI | 21626 |
FIAT | 4435144 |
FIAT | 5984093 |
FIAT | 60534120 |
FIAT | 7612972 |
FIAT | 7787063 |
FIAT | 82 342 304 |
FILFILTER | ZP 8000 FM |
FILTRON | PP 831 |
FORD | 5010 912 |
FRAD | 10.23.13/130 |
FRAM | G15 |
FRAM | G15DP |
FRAM | G3CS |
FRAM | G3DP |
FRAM | G6400 |
FRAM | G7393 |
FRAM | G9716 |
GEELY | YF-155 |
GIF | ES 082 |
GM | 25 161 249 |
GM | 25055364 |
GM | 25121113 |
GM | 25121974 |
GM | 90169150 |
GMC | 25055364 |
GREAT WALL | 1105010AD01XA |
GUD | E 18 |
GUD | E 39 |
HBJAKOPART | J1339006 |
HEN | H82WK01 |
HOFFER | 7790021 |
HOFFER | 7790021/1 |
HYSTE | 1346283 |
HYSTE | 18296H |
ISUZU | 8-25055-364-0 |
ISUZU | 8-25121778-0 |
ISUZU | 8-98021-510-0 |
JAPANPAR | FC-909 |
JAPANPAR | FC-909S |
JAPANPAR | JFC-909 |
JAPANPAR | JFC-909S |
JOHN DEERE | AT101565 |
JOHN DEERE | AT356454 |
KAYSE | AK 10 - O |
KAYSE | AK 10-OMB |
KNECHT | FB 724 |
KNECHT | FB 724/1 |
KOLBENSCHM | 080-FP |
KOLBENSCHM | 50 013 080 |
KOLBENSCHM | 50 013 680 |
KOLBENSCHM | 680-FP |
KUBOT | 7000014659 |
LAUTR | ELE 3428 |
LAUTR | ELE 3594 |
LAUTR | ELE 6011 |
LAUTR | ELE 6065 |
LUBERFINER | G 2918 |
LUBERFINER | G 2981 |
LUBERFINER | G3/8 |
LUBERFINER | G3/8-1 |
LUBERFINER | LG3/8 |
MAG | 71760845 |
MAG | 71760851 |
MAG | FI 22 |
MAG | FI I22 |
MAG | FI I40 |
MAHLE | KL 14 |
MAHLE | KL 501 |
MAHLE | KL 60 |
MAPCO | 62221 |
MASER | 379.20.01.41 |
MEATDORIA | 4021 |
MEATDORIA | 4021/1 |
MEYLE | 100 323 0012 |
MEYLE | 614 818 0001 |
MEYLE | 614 818 0002 |
MFILTER | MP 483 |
MILLARD FI | MF-6400 |
MISFAT | E510 |
MONARK | 30 705 202 |
MOTAQUIP | VFF 154 |
MOTAQUIP | VFF 205 |
MOTAQUIP | VFF 206 |
MULLER FIL | FB112 |
Motorcraft | EFG 051 |
Motorcraft | EFG51 |
Motorcraft | FG 777 A |
Motorcraft | FG-8 |
NIPPARTS | J1339006 |
ONAN | 1492441 |
OPEL | 25164435 |
OPEL | 818500 |
OPEL | 818501 |
OPEL | 818512 |
OPEL | 818513 |
OPEL | 818541 |
OPEL | 90169150 |
P.B.R. | AG-6006 |
PEUGE | 1567 28 |
PEUGE | 1567 86 |
PORSC | 923.094.906.28 |
PURFLU | EP100 |
PURFLU | EP139 |
PUROLATOR | 00 610 |
PUROLATOR | F 67221 |
PUROLATOR | F59247 |
PUROLATOR | PFC 221 |
PZL | FPW-01 |
PZL | FPW42 |
QUINTON HA | QFF 5353 |
QUINTON HA | QFF0072 |
QUINTON HA | QFF0303 |
RENAU | 77 00 582 693 |
SAAB | 831842 |
SAKURAAUTO | FS1901 |
SCT | ST 308 |
SOFIMA | S 0719 B |
SOFIMA | S 1510 B |
SOFIMA | S 1611 B |
TECNECO FI | IN 11 |
TECNECO FI | IN 93 |
TECNECO FI | IN 94 |
TECNOCAR | B94 |
TEHO | 61000 |
TJFIL | FF 5353 |
UFI | 31.501.00 |
UFI | 31.510.00 |
UFI | 31.611.00 |
UFI | 31.665.00 |
UNI | GFE 7019 |
UNICO F. | FI 6140 |
VAG | 6N0 201 211 |
VAG | 6N0 201 511 A |
VAG | 6NO 201 511 A |
VAICO | 10-0339 |
VAICO | 40-0018 |
VAICO | V10-0339 |
VAICO | V24-0486 |
VAICO | V40-0018 |
VALEO | 587003 |
VALME | 1992594 |
WIXFILTERS | 33033 |
WIXFILTERS | WF8033 |
WOODG | WGF 157 |
WOODG | WGF9350 |
ALFA ROMEO
|
AUDI
|
BITTER
|
CITROËN
|
FIAT
|
FSO
|
GEELY
|
GREAT WALL
|
INNOCENTI
|
IRMSCHER
|
ISUZU
|
LANCIA
|
MEGA
|
OPEL
|
PEUGEOT
|
SEAT
|
VW
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Filtr paliwa to element wyposażenia pojazdu odpowiedzialny za zatrzymywanie zanieczyszczeń zawartych w benzynie lub oleju napędowym. Składa się z części filtrującej z wkładem oraz metalowej, odpornej na korozję, obudowy. Ponadto, jego zadaniem jest również częściowe wytrącanie wody z paliwa. W benzynie, a tym bardziej w oleju napędowym, znajdują się duże ilości zanieczyszczeń, nawet jeśli mówimy o paliwie najwyższej jakości. Jeżeli przedostają się one do jednostki napędowej, sieją tam spustoszenie, powodując przedwczesne zużycie silnika.
W silnikach benzynowych filtry paliwa zatrzymują zanieczyszczenia o wielkości 10 μm i większe. Jest to zupełnie wystarczające, ażeby zachować silnik w dobrym stanie. Jednak silniki diesla są zdecydowanie bardziej narażone na szkodliwe działanie zanieczyszczeń, ponadto w oleju napędowym jest więcej niepożądanych substancji niż w benzynie. Dlatego też filtr oleju napędowego powinien filtrować cząsteczki o wielkości 3 μm i większe.
Zatkany filtr paliwa można poddać czyszczeniu, jednak większość fachowców zaleca wymianę tego elementu. Podobnie w przypadku każdego innego uszkodzenia – np. usterki mechanicznej. Zwykle lepiej nie czekać, aż filtr paliwa przestanie działać, lepiej wymienić go zawczasu w trosce o stan jednostki napędowej. W silnikach benzynowych zaleca się wymianę co 25 do 100 tys. kilometrów, w zależności od jakości używanego paliwa oraz jakości samego filtra. W jednostkach wysokoprężnych wskazana jest coroczna wymiana filtra paliwa i obudowy przed zimą.
MANN FILTER oferuje bogaty wybór innowacyjnych filtrów samochodowych dedykowanych na niezależny rynek części zamiennych. Pokrywa zapotrzebowanie 98 procent europejskiego rynku.
Firma oferuje części nie tylko do samochodów osobowych, ale także dostawczych i rolniczych. Poziom filtracji, niezależnie od sektora, któremu zostały dedykowane - stoi na bardzo wysokim poziomie. Wszystkie filtry wykonane zostały z dobrej jakości tworzywa sztucznego o wysokim stopniu niezawodności i wydajności filtracyjnej.
Części samochodowe MANN FILTER mają wiele zalet. Obejmuje to również kompaktową konstrukcję i wynikające z tego optymalne wykorzystanie dostępnej przestrzeni.