Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Klocki hamulcowe - komplet EBC BRAKES DP799 (Oś przednia)

0 (0 ocen) pokaż opinie
Kod produktu:
DP799
Klocki hamulcowe - komplet EBC BRAKES DP799 (Oś przednia)
  • Klocki hamulcowe - komplet EBC BRAKES DP799 (Oś przednia) - fot.1
  • Klocki hamulcowe - komplet EBC BRAKES DP799 (Oś przednia) - fot.2
Dostępność towaru:   niedostępny
Zwroty:   do 100 dni

Jeżeli wykupisz opcję "Bezpieczny Zakup" masz możliwość skorzystania z darmowego zwrotu bez podania przyczyny aż do 100dni!

Standardowy czas zwrotu bez opcji "Bezpieczny Zakup" to 14 dni.

Więcej o zwrotach i wymianach >

261,00 zł
w tym 23% VAT
Producent:
EBC BRAKES
Jednostka:
komplet na oś
Lokalizacja w aucie:
z przodu
EAN:
5039221007999
Grubość [mm]:
14
Długość [mm]:
127
Szerokość [mm]:
52
Lokalizacja w aucie:
Oś przednia
Stan:
Fabrycznie nowy

Naszym standardem jest dostarczanie oryginalnych, fabrycznie nowych części. Jednak w pojedynczych przypadkach (bardzo rzadko), ze względu na dostępność i specyfikę rynku, może się zdarzyć, że nasz dostawca dostarczy część regenerowaną.

Ponad 4 miliony części
z 2 letnią gwarancją
Do 100 dni na zwrot
i wymianę
Pomoc, infolinia
z ekspertami z branży
Darmowa dostawa
w 24h
99% klientów poleca
sklep iParts.pl

Opis produktu

Dodatkowe informacje o Klocki hamulcowe DP799 firmy EBC BRAKES

Parametry:
  • Grubość [mm]: 14
  • Długość [mm]: 127
  • Szerokość [mm]: 52
  • Lokalizacja w aucie: Oś przednia

Opis serii

Klocki hamulcowe samochodowe ULTIMAX2, przeznaczone są do samochodów osobowych, w tym modeli typu Van i Suv (4x4). Standardowe klocki EBC są wykonane z najwyższej jakości materiałów ciernych, spełniających wymogi norm bezpieczeństwa hamulców - ECE R90. Są bardzo dobrym zamiennikiem dla klocków fabrycznych, w bardzo przystępnej cenie. Klocki produkowane są z podkładkami antywibracyjnymi, ukośnymi ścięciami, szczeliną dylatacyjną oraz unikalną powłoką brake-in, zapewniają niezwykle krótki czas docierania. Zaletą klocków EBC jest ich zdolność do całkowitej eliminacji szarpania przy hamowaniu – po 450-600 km przebiegu praktycznie kompensują szarpnięcia o umiarkowanym natężeniu. Okładziny cierne z materiału EBC pozwalają obniżyć zużycie tarcz hamulcowych o 50% w porównaniu z bardziej ściernymi materiałami półmetalicznymi. W przypadku oryginalnych części zamiennych, dość powszechna jest konieczność wymiany tarcz hamulcowych przy każdej wymianie klocków, natomiast w przypadku produktów EBC tarcza hamulcowa może przetrwać dwa komplety klocków, co daje znaczące oszczędności. I wcale nie oznacza to, że klocki zużywają się szybciej.

Parametry techniczne

NazwaWartość
Szerokość klocków (mm): ?127
Wysokość klocków (mm): 52
Grubość klocków (mm): 14

Do jakich pojazdów

MarkaModelSilnikRok
BERTONEFreeclimber 1.61991-1994OŚ PRZÓD
BERTONEFreeclimber 2.01991-1994OŚ PRZÓD
BERTONEFreeclimber 2.71991-1994OŚ PRZÓD
BERTONEFreeclimber 2.4 TD1989-1994OŚ PRZÓD
DAIHATSUFeroza 1.6 (F300)1989-1997OŚ PRZÓD
DAIHATSUFeroza 1.6 (F300)1989-1997OŚ PRZÓD
DAIHATSUFourtrak 2.0 (F80 F85 F87)1989-1992OŚ PRZÓD
DAIHATSUFourtrak 2.2 (F95)1991-1993OŚ PRZÓD
DAIHATSUFourtrak 2.2 (F98)1993-2002OŚ PRZÓD
DAIHATSUFourtrak 2.8 D (F70 F75 F77)1989-1993OŚ PRZÓD
DAIHATSUFourtrak 2.8 D (F70 F75 F77)1989-1993OŚ PRZÓD
DAIHATSUFourtrak 2.8 TD (F70 F75 F77)1989-1993OŚ PRZÓD
DAIHATSUFourtrak 2.8 TD (F70 F75 F77)1989-1993OŚ PRZÓD
DAIHATSUFourtrak 2.8 TD (F73 F78)1993-2002OŚ PRZÓD
DAIHATSURocky 2.01989-1993OŚ PRZÓD
DAIHATSURocky 2.8 D1989-1993OŚ PRZÓD
DAIHATSURocky 2.8 TD1989-1993OŚ PRZÓD
DAIHATSURugger 2.0 (F80 F85 F87)1989-1992OŚ PRZÓD
DAIHATSURugger 2.2 (F95)1991-1993OŚ PRZÓD
DAIHATSURugger 2.2 (F98)1993-2002OŚ PRZÓD
DAIHATSURugger 2.8 D (F70 F75 F77)1989-1993OŚ PRZÓD
DAIHATSURugger 2.8 D (F70 F75 F77)1989-1993OŚ PRZÓD
DAIHATSURugger 2.8 TD (F70 F75 F77)1989-1993OŚ PRZÓD
DAIHATSURugger 2.8 TD (F70 F75 F77)1989-1993OŚ PRZÓD
DAIHATSURugger 2.8 TD (F73 F78)1993-2002OŚ PRZÓD
DAIHATSUSportrak 1.6 (F300)1989-1997OŚ PRZÓD
DAIHATSUSportrak 1.6 (F300)1989-1997OŚ PRZÓD

Opinie

Średnia ocena:
0 (0 ocen)

Dodaj opinię

Ocena produktów

Numery OEM

Szukaj zamienników dla DP799 po numerze OEM

Producent Numery OEM
BERT 0449160060000
DAIHA 0449160060000

Do jakich aut pasuje część

Sprawdź czy Klocki hamulcowe DP799 pasuje do Twojego auta

 

BERTONE

  • brak modeli

DAIHATSU

  • brak modeli

Cenowe okazje auto części

Wyprzedaż

Olej FUCHS TITAN GT1 PRO C-3 5W30 5 litrów
219,00 zł
159,00 zł
5.0 (3 ocen)

Wyprzedaż

Koło dwumasowe VAG LUK DSG-6 415074409
2318,00 zł
1456,00 zł
4.9 (247 ocen)

Wyprzedaż

Zestaw sprzęgła DSG 7/S-Tronic LUK 602000700
2185,00 zł
1398,00 zł
5.0 (230 ocen)

Wyprzedaż

Sprzęgło kompletne LUK 600001600 VAG 1.9TDI
1799,00 zł
1086,00 zł
5.0 (230 ocen)

Wyprzedaż

Płyn chłodniczy IPARTS G12+ 5 litrów -35°C (r
79,00 zł
40,00 zł
0 (0 ocen)

Wyprzedaż

Płyn chłodniczy IPARTS G11 5 litrów -35°C (ni
76,00 zł
38,00 zł
0 (0 ocen)

Podobne towary

   
MK KASHIYAMA Brak ceny
0 (0 ocen)
DR!VE+ Brak ceny
0 (0 ocen)
KAWE Brak ceny
0 (0 ocen)
ROADHOUSE 115,00 zł
0 (0 ocen)
A.B.S. 92,00 zł
4.8 (27 ocen)
HELLA PAGID 167,00 zł
5.0 (2 ocen)

Zadaj pytanie na temat tego produktu

Porady motoryzacyjne

Co to jest spalanie stukowe i dlaczego jest to cichy zabójca silnika?

Spalanie stukowe. Czym jest i dlaczego określane bywa mianem cichego zabójcy silnika?

„Cichy zabójca silnika” brzmi groźnie, ale czy zasadnie? Z całą pewnością spalanie stukowe może zrujnować każdy silnik, z całą pewnością również niewielu kierowców świadomych jest nawet nie samego zjawiska, co jego konsekwencji. A te bywają wręcz spektakularne, choć przecież wszystko zaczyna się niewinnie – od wibracji, hałasów i osmalonej końcówki rury wydechowej.

czytaj więcej >
Odpalanie samochodu na pych. Kiedy można, a kiedy się tego wystrzegać?

Odpalanie samochodu na pych lub na hol. Jak się to robi, kiedy można tego próbować, a kiedy zwyczajnie lepiej się tego wystrzegać?

Odpalanie samochodu na pych to technika stara jak sama motoryzacja. Sposób ten przez lata był stosowany w sytuacjach awaryjnych, gdy silnik nie dawał oznak życia mimo prób odpalenia go. Problem w tym, że odpalanie na pych lub na hol nigdy nie było dla silnika zdrowe, a w nowoczesnych autach bywa zwyczajnie niebezpieczne. Czym to grozi? Jak działa odpalanie na hol i co jest w nim takiego groźnego?

czytaj więcej >
Barum Polaris. Cena, charakterystyka, opinie kierowców

Ewolucja zimowych opon samochodowych Barum Polaris. Od klasycznych modeli do najpopularniejszej wersji Polaris 5

Opony Barum Polaris to jedna z bardziej rozpoznawalnych linii opon zimowych w Europie Środkowej. Czeska marka Barum znana jest z łączenia jakości z przystępną ceną, na czym zbudowała swoją reputację producenta solidnych opon samochodowych. Czy reputacja ta znajduje potwierdzenie w serii Polaris?

czytaj więcej >
Woda w komorze silnika i przecieki do kabiny. Jak rozwiązać problem?

Woda w komorze silnika z przeciekami do kabiny? Zobaczcie, co może być tego przyczyną i jak rozwiązać problem

Woda w komorze silnika bywa częstym gościem, choć nieczęsto zdarza się, że kończy się to przeciekami do kabiny. Czym może być spowodowana taka sytuacja? Skąd bierze się woda w komorze silnika i dlaczego trafia następnie pod fotel kierowcy lub pasażera?

czytaj więcej >

Klocki hamulcowe

Sprawny układ hamulcowy w samochodzie to absolutna podstawa zachowania odpowiedniego poziomu bezpieczeństwa jazdy autem. Dobra kondycja poszczególnych elementów zapewnia możliwość zatrzymania samochodu w nagłej, niekiedy wręcz awaryjnej sytuacji. Aby tak było, należy regularnie kontrolować stan m.in. klocków hamulcowych i w razie potrzeby dokonywać ich wymiany na nowe.

Klocki hamulcowe to typowy element eksploatacyjny. Zużycie tych podzespołów następuje stopniowo, dlatego zdarza się, że kierowca nie zauważa gorszego hamowania podczas codziennej eksploatacji a wręcz przyzwyczaja się do gorszej sprawności klocków hamulcowych, co w niektórych sytuacjach może doprowadzić do tragedii. Dlatego producenci zaczęli stosować specjalne czujniki (akustyczne i elektroniczne), informujące kierowcę o tym, że zbliża się konieczność wymiany klocków hamulcowych.

Do wymiany klocków hamulcowych dochodzi mniej więcej co kilkadziesiąt tysięcy kilometrów. Przebieg nie warunkuje jednak konieczności wymiany w stu procentach. Wiele zależy od stylu jazdy kierowcy, sposobu eksploatacji oraz mocy silnika zastosowanego w pojeździe. Sama wymiana klocków hamulcowych jest w zasadzie stosunkowo prosta i można jej dokonać we własnym zakresie. Jeżeli zdecydujemy się na wymianę w warsztacie, przyjdzie nam zapłacić w granicach 50 – 100 zł za wymianę kompletu.

Zachęcamy do wyboru odpowiedniego kompletu dobrej jakości klocków hamulcowych na iParts.pl, gdzie znajdziecie najbardziej polecane marki na rynku motoryzacyjnym. Jednocześnie odradzamy kupowania klocków nieznanego pochodzenia bez zdefiniowanego producenta. To klocki z reguły bardzo głośne, pylące i o stosunkowo niskiej trwałości.

EBC BRAKES

EBC Brakes to firma brytyjska o zasięgu globalnym. Przedsiębiorstwo założono w 1978 roku, a już kilka lat później części EBC Brakes pojawiły się w Stanach Zjednoczonych. Firma zajmuje się produkcją części samochodowych, ale nie wszystkich. Jej profil działalności jest mocno skonkretyzowany. Producent skupia się na konstrukcji jakościowych tarcz i klocków hamulcowych.

Klocki i tarcze hamulcowe EBC Brakes to wysoka jakość, doceniana przez kierowców na całym świecie. W ofercie znajdują się części do samochodów osobowych i dostawczych, ciężarowych, autobusów, pojazdów wyczynowych, motocykli, a nawet pociągów i elektrowni wiatrowych. Zakres oferty jest bardzo bogaty. Niemal każdy kierowca w Europie i USA znajdzie w katalogu hamulce EBC Brakes kompatybilne z jego pojazdem. Szeroki wybór i wysoka jakość odpowiadają za sukces firmy, który jest absolutnie niepodważalny.

EBC Brakes to przedsiębiorstwo, które od ponad 40 lat bierze czynny udział w rozwoju technologii motoryzacyjnej w zakresie hamowania. Firma opracowuje nowe rozwiązania i wprowadza je na rynek. Marka jest znana z nawiązywania współpracy z zespołami sportowymi, które chętnie korzystają z hamulców EBC Brakes. Tarcze i klocki hamulcowe EBC Brakes to produkty sprawdzające się zarówno w jeździe sportowej, jak i miejskiej.

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze