- Ograniczenia producenta: AKEBONO
- Wysokość [mm]: 39,4
- Długość [mm]: 107,8
- Grubość [mm]: 13,7
- Styk ostrzegawczy o zużyciu: Nie przygotowany dla wskaźnika zużycia
- Artykuł oraz informacja uzupełniająca: Z dodatkami
- Oznaczenie kontrolne: E9 90R 01120/234
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
A.B.S. | 37067 |
A.B.S. | 37382 |
ACDELCO | AC680181D |
APEC | PAD1387 |
ATE | 13046058042 |
BENDIX-AU | DB1760 |
BENDIX | 572490B |
BENDIX | DB1760 |
BLUEPRINT | ADM54248 |
BORG BECK | BBP1816 |
BOSCH | 0 986 424 817 |
BOSCH | 0 986 505 777 |
BOSCH | 0 986 AB2 458 |
BOSCH | 0 986 AB9 137 |
BOSCH | 0 986 TB2 095 |
BRAKE ENG | PA1428 |
BREMBO | P49036 |
DELPHI | LP1766 |
DELPHI | LP401 |
E.T.F. | 121090 |
FAW TJ | GJYA2648ZH |
FEBI | 16500 |
FERODO | FDB1721 |
FERODO | FSL1721 |
FERODO | FSL372 |
FIRST LINE | FBP3448 |
FRITECH | 3111 |
FTE | BL1850A3 |
FTE | BL1905A3 |
GIRLING | 6133119 |
HBJAKOPART | J3613002 |
HELLA | 8DB 355 011-131 |
HERZOG GER | 887067 |
ICER | 180785 |
JURID | 572193J |
JURID | 572490J |
KAWE | 81393 |
KAWE | 81397 |
KBP | BP4534 |
LPR | 05P336 |
LPR | 05P876 |
MAG | 363702160524 |
MAPCO | 6712 |
MAZDA | GJYA2643Z |
MAZDA | GJYA2643ZA |
MAZDA | GJYA2648Z |
MAZDA | GJYA2648ZA |
MAZDA | GJYB2643Z |
MAZDA | GJYB2643ZA |
MAZDA | GJYB2648Z |
MAZDA | GJYB2648ZA |
METELLI | 2203021 |
MEYLE | 025 240 4514 |
MEYLE | 025 240 4514/PD |
MGA | 491 |
MIN | MDB2309 |
MK K | D 3027 |
NK | 223240 |
PAGID | T1428 |
PEX | 7733 |
QH BENELUX | 7288 |
QH BENELUX | 7537 |
QUINTON HA | BP1375 |
REMSA | 017920 |
REMSA | 017930 |
REMSA | 017950 |
ROULUNDS | 680181 |
SBS | 223240 |
SPIDAN | 31092 |
SWAG | 83916500 |
TEXTAR | 2304513004 |
TEXTAR | 2404501 |
TEXTAR | 2404505 |
TEXTAR | 2404513004 |
TRISCAN | 811050002 |
TRISCAN | 811050006 |
TRUSTING | 3111 |
VALEO | 301780 |
VALEO | 598780 |
WAGNER | WBP20328A |
WAGNER | WBP24045A |
ZIMMERMANN | 240451301 |
MAZDA
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Sprawny układ hamulcowy w samochodzie to absolutna podstawa zachowania odpowiedniego poziomu bezpieczeństwa jazdy autem. Dobra kondycja poszczególnych elementów zapewnia możliwość zatrzymania samochodu w nagłej, niekiedy wręcz awaryjnej sytuacji. Aby tak było, należy regularnie kontrolować stan m.in. klocków hamulcowych i w razie potrzeby dokonywać ich wymiany na nowe.
Klocki hamulcowe to typowy element eksploatacyjny. Zużycie tych podzespołów następuje stopniowo, dlatego zdarza się, że kierowca nie zauważa gorszego hamowania podczas codziennej eksploatacji a wręcz przyzwyczaja się do gorszej sprawności klocków hamulcowych, co w niektórych sytuacjach może doprowadzić do tragedii. Dlatego producenci zaczęli stosować specjalne czujniki (akustyczne i elektroniczne), informujące kierowcę o tym, że zbliża się konieczność wymiany klocków hamulcowych.
Do wymiany klocków hamulcowych dochodzi mniej więcej co kilkadziesiąt tysięcy kilometrów. Przebieg nie warunkuje jednak konieczności wymiany w stu procentach. Wiele zależy od stylu jazdy kierowcy, sposobu eksploatacji oraz mocy silnika zastosowanego w pojeździe. Sama wymiana klocków hamulcowych jest w zasadzie stosunkowo prosta i można jej dokonać we własnym zakresie. Jeżeli zdecydujemy się na wymianę w warsztacie, przyjdzie nam zapłacić w granicach 50 – 100 zł za wymianę kompletu.
Zachęcamy do wyboru odpowiedniego kompletu dobrej jakości klocków hamulcowych na iParts.pl, gdzie znajdziecie najbardziej polecane marki na rynku motoryzacyjnym. Jednocześnie odradzamy kupowania klocków nieznanego pochodzenia bez zdefiniowanego producenta. To klocki z reguły bardzo głośne, pylące i o stosunkowo niskiej trwałości.