- Lokalizacja w aucie: Termostat
Dodaj opinię
(02.04.2018)
Opinia wystawiona dla Kołnierz przewodu płynu chłodzącego CALORSTAT BY VERNET WF0008 (Głowica cylindra)
(11.01.2018)
Opinia wystawiona dla Kołnierz przewodu płynu chłodzącego CALORSTAT BY VERNET WF0064 (Głowica cylindra)
Producent | Numery OEM |
---|
3RG | 80741 |
AKRON-MALÒ | 116100 |
ASHUKI | 169578 |
AUDI | 055121121F |
AUTOMEGA | 301210121055F |
BIRTH | 8324 |
CAUTEX | 952105 |
ERA | 354042 |
FAE | 54300 |
FEBI | 12403 |
FEBI | 34171 |
IMPERGOM | 90182 |
JPG | 1114506200 |
JPG | 121085002 |
MAPCO | 28838 |
METALCAUCH | 03536 |
MEYLE | 1001211027 |
OSSCA | 00758 |
QUINTON HA | QTH817CF |
STC | T403536 |
SWAG | 30934171 |
SWAG | 99912403 |
TOPRAN | 107307 |
TTC | 0719033 |
VAG | 055121121F |
VAICO | V100280 |
VEMA | 13868 |
VW | 055121121F |
AUDI
|
SEAT
|
VW
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Flansza, zwana również kołnierzem, to element łączący poszczególne części instalacji. Przede wszystkim umożliwia stabilne połączenie rur. W samochodach flanszę wykorzystuje się m.in. jako łączenie układu chłodzenia z silnikiem. Element ten występuje także na łożyskach, w skrzyni biegów czy na wałach.
Przeważnie kołnierz to część stalowa, ewentualnie może by również wykonana z żeliwa. Sporadycznie, w mniej strategicznych miejscach, możliwy jest również montaż flanszy z tworzywa sztucznego. Niemniej jednak jest to rzadkością, gdyż tworzywa sztuczne nie wykazują wystarczających właściwości wytrzymałościowych. Kołnierz natomiast nieustannie poddawany jest próbie wytrzymałości. Flansza pracuje w trudnych warunkach, często w wyjątkowo wysokiej temperaturze. Ponadto, w otoczeniu kołnierza panuje wilgoć. Oczywiście element ten narażony jest również na uszkodzenia mechaniczne.
Kołnierze to konstrukcje pełniące nieco podobne funkcje co zawory. Wykazują się one jednak większą trwałością. Części te montuje się wszędzie tam, gdzie wymagana jest absolutna szczelność instalacji, a pęknięcia czy ubytki są wyjątkowo niepożądane. Wysokiej jakości flansze to części bardzo wytrzymałe, które rzadko ulegają awariom. Niemniej jednak po latach użytkowania mogą się pojawić problemy ze szczelnością łączenia. Przeważnie są one konsekwencją pojawienia się korozji. Ponadto, niższej jakości materiał może ulec zużyciu. Jakakolwiek nieszczelność kołnierza, bez względu na jej przyczynę, oznacza konieczność jak najszybszej konsultacji z mechanikiem.
CALORSTAT by Vernet jest znany na światowym rynku przemysłu samochodowego od 1952 roku. Obecnie przedsiębiorstwo stało się światowym liderem w dziedzinie produkcji elementów systemu tworzenia mieszanki powietrznej i termostatów dla przemysłu motoryzacyjnego, w szczególności dla samochodów osobowych i ciężarowych.
W sumie firma CALORSTAT by Vernet produkuje ponad 13 milionów termostatów i czujników w ciągu roku. 60% części zamiennych wytwarzanych przez firmę jest dostarczanych na pierwszy montaż fabryczny wiodących gigantów samochodowych - Alfa-Romeo, Fiat, Lancia, Citroën, Dacia, Ford, Hyundai, Lada, Mazda, Mitsubishi, Nissan, Opel, Peugeot, Renault , Rover, Suzuki, Toyota, Volvo oraz Volkswagen.
Jakość części zamiennych CALORSTAT by Vernet potwierdzają międzynarodowe certyfikaty jakości ISO 9000 i QS 9001. Aktualnie w magazynach marki znajduje się w stałej dostępności ponad 1 milion części samochodowych.
Termostaty Vernet to podstawowa i zarazem najważniejsza linia produktowa marki. Charakteryzują się bardzo wysoką jakością, niezawodnością i długą żywotnością. W produkcji wykorzystuje się innowacyjne technologie i starannie wyselekcjonowane materiały.
CALORSTAT by Vernet to także szereg innych wysokiej jakości na potrzeby europejskiego i azjatyckiego rynku motoryzacyjnego.