- Szerokość [mm]: 44,5
- Średnica wewnętrzna [mm]: 21,0
- Średnica zewnętrzna [mm]: 146,0
- Ciężar [kg]: 2,63
- Parametr: 5PK + 6PK
- Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Dla wału korbowego
Dodaj opinię
(26.06.2023)
Opinia wystawiona dla Koło pasowe wału korbowego FEBI BILSTEIN 27822
(10.02.2021)
Produkt jak najbardziej ok. Kupiłem to koło pasowe z polecenia mechanika. Przyszło w 2 dni, wszystko kompletne i dobrze zapakowane. Sklep super, w iParts kupuję regularnie ze względu na dużą dostępność części. Polecam
Opinia wystawiona dla Koło pasowe wału korbowego FEBI BILSTEIN 33077
(02.02.2021)
Produkt jak najbardziej ok. Kupiłem to koło pasowe z polecenia mechanika. Przyszło w 2 dni, wszystko kompletne i dobrze zapakowane. Sklep super, w iParts kupuję regularnie ze względu na dużą dostępność części. Polecam
Opinia wystawiona dla Koło pasowe wału korbowego FEBI BILSTEIN 33077
Producent | Numery OEM |
---|
3RG | 10912 |
AUGER | 131228 |
AUTEX | 658041 |
AUTOKIT | 03.90047 |
AUTOKIT | 03.90048 |
AUTOTEAM | A05804 |
BBR | 001-10-29888 |
BGA | DP1007 |
BGA | DP1052 |
BTA | E6F0005BTA |
BTA | E6F0007BTA |
BUGATTI | BPSD1092-ND |
BUGATTI | BPSD1106-ND |
CALIBER | 20763 |
CALIBER | 20764 |
CITRO | 0515.N5 |
CITRO | 0515.N9 |
CITRO | 0515.P3 |
CITRO | 0515.T4 |
CITRO | 515.N5 |
CITRO | 515.N9 |
CITRO | 515.P3 |
CITRO | 515.T4 |
CORTECO | 80001146 |
DA SILVA | PL8441 |
DA SILVA | PL8589 |
DT SPARE P | 12.15477 |
DÜRER | 82121 |
DÜRER | 82122 |
ESEN SKV | 95SKV306 |
FARE SA | 2980 |
FARE-MX | 2980 |
FIAT | 500320545 |
FIAT | 500332293 |
FIAT | 504099920 |
FIAT | 99462683 |
GATES | TVD1083 |
HUTCHINSON | DP013 |
IJS GROUP | 17-1089 |
IMPERGOM | 10005 |
IMPERGOM | 10006 |
IPD | 15-7036 |
KAMOKA | RW064 |
KM INTERNA | FI14500 |
KM INTERNA | FI14510 |
LORETT | PSD1092/ND |
LORETT | PSD1106/ND |
LUCAS | LPD0035 |
LUCAS | LPD0049 |
MABYPARTS | ODP212091 |
MAXGEAR | 30-0137 |
MEC-DIESEL | 510005 |
MEC-DIESEL | 512625 |
METALCAUCH | 04568 |
MGA | DP157 |
MOVIS | AST9047 |
MOVIS | AST9048 |
NTY | RKP-FT-016 |
OPTIMAL | F8-7080 |
OPTIMAL | F8-7081 |
PEUGE | 0515.N5 |
PEUGE | 0515.N9 |
PEUGE | 0515.P3 |
PEUGE | 0515.T4 |
PEUGE | 515.N5 |
PEUGE | 515.N9 |
PEUGE | 515.P3 |
PEUGE | 515.T4 |
PLYOM | P010988 |
QUINTON HA | QCD160 |
QUINTON HA | QCD99 |
RECOFICIAL | 17-1089 |
REPKIT | RKT9047 |
REPKIT | RKT9048 |
RUV | 520098 |
RUV | 520099 |
SAMPA | 069.393 |
SASIC | 2150017 |
SKF | VKM 93230 |
SNR | DPF359.00 |
SNR | DPF359.02 |
STC | T404568 |
SWAG | 70 93 9772 |
Storm | F2980 |
TECHNOX | TC22820 |
TECHNOX | TC22822 |
TOPRAN | 722 402 |
TREVI | PC1044 |
TRISCAN | 8643 15013 |
UNIGOM | 422030D |
VAICO | V42-0553 |
CITROËN
|
FIAT
|
PEUGEOT
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Koło pasowe to kluczowy element każdego układu napędowego. Na koła pasowe nakłada się paski klinowe, przez co możliwe staje się napędzenie pracy takich urządzeń, jak alternator czy pompa wody. Koło pasowe we współpracy z paskiem klinowym pełni również kluczową funkcję w napędzaniu silnika klimatyzacji. Zasadniczo poprawne funkcjonowanie koła pasowego wału korbowego jest niezbędne dla funkcjonowania pojazdu.
Wyróżnia się trzy główne typy koła pasowego, a mianowicie: gładkie, z rowkiem, z wieloma rowkami. Rozróżnienie to dotyczy rodzaju powierzchni koła pasowego, która jest dostosowana do typu paska. Obecnie bowiem poza klasycznymi gładkimi paskami klinowymi, coraz częściej korzysta się również z pasków wielorowkowych, które mają pracować efektywniej i przede wszystkim dłużej. Warto również wspomnieć w tym miejscu o nowoczesnych kołach elastycznych. Ze względu na specjalną konstrukcję, posiadają one zdolność tłumienia drgań skrętnych. Czasami można się również spotkać z kołami pasowymi dedykowanymi tylko pompom.
Awaria koła pasowego zawsze jest niezwykle groźna, ze względu na ryzyko uszkodzenia alternatora oraz innych podzespołów. Dlatego też nie można bagatelizować żadnych objawów awarii. Podstawowym sygnałem, który powinien skłonić do interwencji, jest charakterystyczny pisk. Oznacza on zwykle ślizganie się paska po zużytej powierzchni koła pasowego. Konsekwencją zużycia koła pasowego może być zerwanie paska klinowego, upośledzające m.in. pracę układu kierowniczego, co najlepiej obrazuje skalę zagrożenia, wynikającą z usterki tej części samochodowej.
Od momentu założenia Febi Bilstein, z małego przedsiębiorstwa przekształcił się w jedną z największych firm na rynku części zamiennych i ma oddziały w więcej niż w 69 krajach. Asortyment marki Febi Bilstein obejmuje około 30 tysięcy części do samochodów, które są dostarczane do ponad 140 krajów na całym świecie.
Firma rozpoczęła historię w przemyśle motoryzacyjnym od produkcji śrub sprężynowych. Wystarczyło jednak zaledwie kilka lat, by z powodu dynamicznego rozwoju przemysłu motoryzacyjnego, produkcja części zamiennych stała się priorytetowym obszarem działalności Febi Bilstein.
Każda z części do samochodów tej marki to produkt wysokiej jakości i trwałości. Firma nakłada wysokie wymagania na jakość produkowanych części samochodowych, zarówno we własnych zakładach, jak i w przedsiębiorstwach dostawców. Wszystkie części Febi Bilstein to elementy wspierane certyfikatem DIN ISO 9002.
Bogata oferta marki Febi Bilstein obejmuje aktualnie części silnika, elementy układu zawieszenia i układu kierowniczego, części układu hamulcowego, filtry do samochodu, części układu napędowego i chłodzenia oraz wiele innych, wysokiej jakości części samochodowych.