- Ilość żeber: 6
- Ilość żeber: 4
- Średnica zewnętrzna [mm]: 200
- Średnica koła pasowego [mm]: 188
- Średnica wewnętrzna [mm]: 34
- Średnica [mm]: 76
- Szerokość [mm]: 50
- Wysokość [mm]: 67
- Ilość otworów: 8
- Otwór o śr[mm]: 8,5
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
3RG | 10708 |
AKRON-MALÒ | 658026 |
AUDI | 059 105 251 AC |
AUDI | 059 105 251 M |
AUDI | 59 105 251 AC |
AUDI | 59 105 251 M |
AUTEX | 658072 |
AUTOKIT | 03.90015 |
AUTOTEAM | A06068 |
BGA | DP0200 |
BGA | DP0200K |
BTA | E6A0009BTA |
CALIBER | 87268 |
CAUTEX | 460952 |
CONTI | VD1032 |
CORTECO | 80000200 |
DA SILVA | PL8283 |
DAYCO | DPV1121 |
DÜRER | 88506 |
ET ENGINET | PC0009 |
FAI | FVD1037 |
FARE SA | 4257 |
FEBI | 36943 |
GATES-AU | TVD1030 |
GATES | TVD1030 |
HUTCHINSON | DP047 |
IJS GROUP | 17-1056 |
IMPERGOM | 10273 |
INA | 544 0061 10 |
IPD | 15-7067 |
JPG | 1118302900 |
KM INTERNA | FI15170 |
LORETT | PSD1030/ND |
LUCAS | LPD0016 |
MABYPARTS | ODP313019 |
MABYPARTS | PV93090O |
MAXGEAR | 30-0056 |
METALCAUCH | 06201 |
MGA | DP151 |
NTY | RKP-VW-006 |
OPTIMAL | F8-5653 |
PATRON | PP1016 |
QUINTON HA | QCD79 |
REPKIT | RKT9015 |
RUV | 515405 |
SASIC | 9001806 |
SEAT | 059105251AC |
SEAT | 059105251M |
SKODA | 059 105 251 AC |
SKODA | 059 105 251 M |
SKODA | 059105251AC |
SKODA | 059105251M |
SKODA | 59 105 251 AC |
SKODA | 59 105 251 M |
SNR | DPF357.03 |
STC | T406201 |
SWAG | 30 93 6943 |
TREVI | PC1026 |
TRICLO | 423308 |
TRISCAN | 8643 29007 |
Test_Bosch | 059105251AC |
VAG | 059105251AC |
VAG | 059105251M |
VAICO | V10-3556 |
VAICO | V10-8243 |
VW | 059 105 251 AC |
VW | 059 105 251 M |
VW | 59 105 251 AC |
VW | 59 105 251 M |
WILMINK | WG1054576 |
WILMINK | WG1083788 |
WILMINK | WG1152555 |
WILMINK | WG1153538 |
WILMINK | WG1153539 |
WILMINK | WG1254385 |
WILMINK | WG1760736 |
WILMINK | WG1760737 |
AUDI
|
SKODA
|
VW
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Koło pasowe to kluczowy element każdego układu napędowego. Na koła pasowe nakłada się paski klinowe, przez co możliwe staje się napędzenie pracy takich urządzeń, jak alternator czy pompa wody. Koło pasowe we współpracy z paskiem klinowym pełni również kluczową funkcję w napędzaniu silnika klimatyzacji. Zasadniczo poprawne funkcjonowanie koła pasowego wału korbowego jest niezbędne dla funkcjonowania pojazdu.
Wyróżnia się trzy główne typy koła pasowego, a mianowicie: gładkie, z rowkiem, z wieloma rowkami. Rozróżnienie to dotyczy rodzaju powierzchni koła pasowego, która jest dostosowana do typu paska. Obecnie bowiem poza klasycznymi gładkimi paskami klinowymi, coraz częściej korzysta się również z pasków wielorowkowych, które mają pracować efektywniej i przede wszystkim dłużej. Warto również wspomnieć w tym miejscu o nowoczesnych kołach elastycznych. Ze względu na specjalną konstrukcję, posiadają one zdolność tłumienia drgań skrętnych. Czasami można się również spotkać z kołami pasowymi dedykowanymi tylko pompom.
Awaria koła pasowego zawsze jest niezwykle groźna, ze względu na ryzyko uszkodzenia alternatora oraz innych podzespołów. Dlatego też nie można bagatelizować żadnych objawów awarii. Podstawowym sygnałem, który powinien skłonić do interwencji, jest charakterystyczny pisk. Oznacza on zwykle ślizganie się paska po zużytej powierzchni koła pasowego. Konsekwencją zużycia koła pasowego może być zerwanie paska klinowego, upośledzające m.in. pracę układu kierowniczego, co najlepiej obrazuje skalę zagrożenia, wynikającą z usterki tej części samochodowej.
Kamoka to polski producent części samochodowych. Stosunkowo młoda firma, która początkowo działała lokalnie, dziś jest rozpoznawalna w wielu krajach europejskich. Powoli rozwijany jest również eksport części samochodowych Kamoka do krajów położonych poza Starym Kontynentem. Popularność i uznanie marki Kamoka w dużej mierze są konsekwencją bogatej oferty przedsiębiorstwa. Każdego roku w katalogu przybywa co najmniej kilkaset pozycji, przez co już dzisiaj firma jest kompleksowym dostawcą autoczęści.
Oferta przedsiębiorstwa to niemal 80 linii produktowych oraz ponad 10 000 referencji. Tym samym kategorie produktowe w ofercie Kamoka odpowiadają wszystkim układom samochodowym. Dużą popularnością cieszą się klocki hamulcowe Kamoka, które warto montować w zestawie z tarczami od tego samego producenta. Ponadto, znaczną część asortymentu stanowią części zawieszenia. Sworznie, tuleje, stabilizatory i wahacze Kamoka to tylko niektóre z autoczęści oferowanych przez producenta w tej kategorii.
Kamoka to młoda firma, która pojawiła się na polskim rynku dopiero w 2005 roku. Pomimo dużej konkurencji producent znalazł dla siebie miejsce, szybko zdobywając rzeszę wiernych klientów. Dzisiaj firma Kamoka posiada pewną pozycję na rynku, a jej produkty stanowią interesującą alternatywę dla europejskich kierowców. Jakościowo części samochodowe Kamoka nie odbiegają pod żadnym względem od autoczęści desygnowanych logo najbardziej renomowanych marek. Jednocześnie ceny części Kamoka są zdecydowanie bardziej atrakcyjne.