- Lokalizacja w aucie: Na dole
- Średnica [mm]: 35,2
- Wysokość zabudowy: 75
- Średnica zabudowy [mm]: 12,5
- Gwint zewn. 1 [mm]: 12 x 1,25
Dodaj opinię
(27.01.2015)
Opinia wystawiona dla Sworzeń wahacza ASHIKA 73-01-111 (Oś przednia)
Producent | Numery OEM |
---|
A.B.S. | 220182 |
ASHUKI | 1458-0301 |
BBFREDLINE | 40NI056 |
BIRTH | CX3542 |
BLUEPRINT | ADN18651 |
COMLINE | CBJ7044 |
DELPHI | TC530 |
FEBI | 42650 |
FIRST LINE | FBJ5373 |
FRAP | F2921 |
HBJAKOPART | J4861030 |
HONGYAN | 40NI056 |
IAP | 506-13092 |
IPS PARTS | ITR-10183 |
JAPANPAR | TI-183 |
JAPKO | 111183 |
KAVO PARTS | SBJ6514 |
LEMFO | 22674 |
LEMFO | 2267402 |
MAPCO | 19526 |
MDR | MTR-8183 |
METZGER | D-618 |
MEYLE | 36-16 010 0040 |
MOOG | NI-BJ-1256 |
NIPPARTS | J4861030 |
NISSA | 40160-4F100 |
NISSA | 401604F105 |
NK | 5042231 |
OCAP | 0403542 |
OPTIMAL | G3-551 |
PEX | 12.04.170 |
QUINTON HA | QSJ9136S |
RUV | 916816 |
SIDEM | 41485 |
SPIDAN | 46237 |
STELLOX | 52-02300-SX |
STELLOX | 52-74011-SX |
STELLOX | 52-74011A-SX |
TRISCAN | 8500 14500 |
TRW | 12-BJ-1256 |
TRW | JBJ177 |
NISSAN
|
Podobne towary | ||
---|---|---|
Sworzeń wahacza VEMA 22518 | VEMA | Brak ceny |
Sworzeń wahacza BENDIX 041349B | BENDIX | Brak ceny |
Sworzeń wahacza FLENNOR FL440-D | FLENNOR | Brak ceny |
Sworzeń wahacza KAWE 8500 14500 | KAWE | Brak ceny |
Sworzeń wahacza OCAP 0403542 | OCAP | Brak ceny |
Wahacz zawieszenia koła KRAFT AUTOMOTIVE 4214021 | KRAFT AUTOMOTIVE | 184,00 zł |
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Sworzeń wahacza ma postać kulowego przegubu i stanowi element zwrotnicy samochodowej. Jego podstawowa rola sprowadza się do połączenia zwrotnicy z wahaczem układu zawieszenia. To obrotowa część, która skręca i porusza się razem ze zwrotnicą, co umożliwia skręcanie przednich kół z jednoczesnym utrzymaniem ich w odpowiedniej pozycji.
Element ten uznaje się za jeden z ważniejszych w układzie zawieszenia samochodu. Nawet niewielkie uszkodzenie może okazać się bardzo groźne, dlatego nie warto ignorować niesprawności sworznia wahacza i w razie konieczności jak najszybciej wymienić ten podzespół na nowy.
Sworzeń jest typowym elementem eksploatacyjnym, który z czasem ulega zużyciu i przysłowiowemu wybiciu. Pojawia się wtedy dużo luzów, objawiających się stukaniem z okolic układu zawieszenia oraz pogorszeniem się jakości oraz komfortu prowadzenia samochodu. W skrajnych przypadkach na skutek uszkodzenia sworznia wahacza może dojść do wypadnięcia sworznia zwrotnicy, co może zakończyć się groźnym wypadkiem.
Mimo że sworzeń wahacza to element niewielki to pełni bardzo ważną rolę. Dlatego kupując nowy sworzeń najlepiej będzie wybierać spośród produktów renomowanych firm, gwarantujących najwyższą jakość. Przełoży się to na zminimalizowanie ryzyka wybicia się sworznia na nierównej drodze.
Przed zakupem warto upewnić się co do jakości wykonania tego elementu. Wszelkie rysy i mikro ubytki będą bowiem świadczyć o niskiej jakości. Montaż takiego sworznia wahacza może doprowadzić do szybkiego powstania luzów i konieczności ponownej wymiany w stosunkowo niedużym odstępie czasu.
Ashika to marka części samochodowych należąca do koncernu motoryzacyjnego Japanparts. Na rynku części zamiennych firma obecna jest od 1989 roku i plasuje się w gronie liderów sektora importu i dystrybucji części, kompatybilnych z wieloma popularnymi samochodami osobowymi produkcji europejskiej, azjatyckiej i amerykańskiej. Części Ashika można znaleźć głównie na rynku wtórnym, ale korzystają z nich także producenci aut podczas wyposażenia fabrycznego poszczególnych modeli samochodów.
Zakres części samochodowych dostarczanych przez firmę Ashika obejmuje sektory mechaniczne, elektryczne i silnikowe. Asortyment części ASHIKA jest jednak stale aktualizowany i rozbudowywany.
Dzięki dużym możliwościom technologicznym, imponującym zdolnościom produkcyjnym i innowacyjnym rozwiązaniom, firma ASHIKA dostarcza pełny pakiet części samochodowych o najlepszych właściwościach technicznych. Ich trwałość, wydajność i niezawodność zapewniają najwyższy poziom bezpieczeństwa i komfortu podczas prowadzenia samochodu.