- Ilość montowana w aucie: 4
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
BOSCH | 0 445 110 257 |
BOSCH | 0 445 110 258 |
BOSCH | 0 445 110 725 |
BOSCH | 0 986 435 156 |
HYUNDAI | 33800 27400 |
INTERMOTOR | 87341 |
INTERMOTOR | DI661 |
KIA | 33800 27400 |
LIZARTE | R0986435156 |
METZGER | 0870071 |
NPS | H926I08 |
Oyodo | 15M0302-OYO |
TEAMEC | 810 176 |
VEGE | 02574910 |
VEGE | 02575010 |
VEMO | V52-11-0007 |
HYUNDAI
|
KIA
|
Podobne towary | ||
---|---|---|
Końcówka wtrysku NPS H926I08 | NPS | Brak ceny |
Końcówka wtrysku NPS H926I08A | NPS | Brak ceny |
Końcówka wtrysku BOSCH 0 445 110 257 | BOSCH | 988,00 zł |
Końcówka wtrysku ACKOJA A52-11-0007 | ACKOJA | 2523,00 zł |
Końcówka wtrysku METZGER 0870071 | METZGER | 1240,00 zł |
Pierścień uszcelniający gniazdo wtryskiwacza SIDAT 81.058 | SIDAT | Brak ceny |
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Wtryskiwacz to element bezpośrednio odpowiedzialny za wtłoczenie paliwa do cylindra. Jego zadaniem jest dostarczenie właściwej ilości paliwa pod odpowiednim ciśnieniem. Zasadniczo wtryskiwacz jest kolejnym elementem w układzie znajdującym się za pompą paliwa. To właśnie pompa dostarcza mu paliwa, jednak obecnie wielu producentów pojazdów stosuje inne rozwiązanie, w postaci instalacji pompowtryskiwaczy. Układ z pompowtryskiwaczem określany jest jako wtrysk pde. Kiedyś wtryskiwacze były sterowane hydraulicznie lub elektromechanicznie. Dzisiaj rozwiązania te są już bardo rzadko spotykane, a wtrysk to układ czysto elektroniczny. O jego działaniu decyduje układ komputerowy, odpowiedzialny za precyzję działania elementu.
Konsekwencją niesprawności wtryskiwacza są problemy z pracą silnika. Niedostateczna ilość paliwa bądź też niewystarczające ciśnienie wtrysku to przyczyna problemów z zapłonem. Z tego też względu usterki wtryskiwaczy często bywają błędnie interpretowane jako awaria układu zapłonowego. Objawy w obu przypadkach są zbliżone, należą do nich: problemy z odpaleniem silnika, niespodziewane gaśnięcie silnika, a także nierówne obroty.
Elementy końcowe układu, odpowiedzialne za wtrysk paliwa do cylindra, występują zarówno w silnikach benzynowych, jak i wysokoprężnych. O ile w przypadku tych pierwszych są to elementy niezwykle wytrzymałe, o tyle w przypadku diesla dosyć często dochodzi do awarii wtryskiwaczy. Czasami ma to miejsce po przejechaniu zaledwie kilkudziesięciu tysięcy kilometrów. Jest to efekt dużych obciążeń, jakim poddawane są wtryskiwacze wtłaczające paliwo do silnika wysokoprężnego.
Oyodo to polski dystrybutor części samochodowych. Nazwa marki pochodzi od japońskiego krążownika i nie jest przypadkowa. Otóż oferta firmy to przede wszystkim części samochodowe do aut produkcji japońskiej. Jednak to nie wszystko, co ma do zaoferowania Oyodo. Przedsiębiorstwo oferuje również części samochodowe do pojazdów produkcji koreańskiej, amerykańskiej i europejskiej. Niemniej zdecydowanie największą część asortymentu stanowią elementy kompatybilne z samochodami azjatyckimi, zwłaszcza japońskimi.
Oyodo posiada w ofercie ponad 10 000 pozycji. Katalog jest zatem bogaty. Znajdują się w nim podzespoły do kilkunastu układów samochodowych, przy czym w kilku kategoriach oferta jest absolutnie kompletna. Tak jest między innymi w przypadku części hamulcowych Oyodo, które stanowią najważniejszą część oferty dystrybutora. Ponadto polska firma oferuje liczne części zawieszenia, układu kierowniczego i napędowego, elektryki samochodowej, układu paliwowego i układu chłodzenia. Wysoko cenione są filtry samochodowe Oyodo.
Marka Oyodo nie jest jeszcze zbyt dobrze rozpoznawalna, niemniej jej popularność z każdym rokiem staje się coraz większa. Wynika to z rozsądnego kompromisu pomiędzy jakością i ceną auto części Oyodo.