- Długość 1/Długość 2 [mm]: 195
- Wymiar gwintu: MM14X1,5 RHT
- Wymiar stożka [mm]: 16,2
- Pręt/Rozpórka: Drążek wahadłowy
- Ciężar [kg]: 0,86
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
AUDI | 443 505 352 P |
AUTOMEGA | 305050352443P |
BENDIX | 041640B |
BORG BECK | BDL6069 |
CORTECO | 49399196 |
CORTECO | 49401333 |
DENCKERMAN | D180254 |
FAG | 821 0345 10 |
FEBI | 19762 |
FIRST LINE | FDL6069 |
GSP | S060037 |
JPG | 1150200480 |
KAWE | 8500 29593 |
KRAFT AUTO | 4210340 |
LEMFO | 10061 |
LEMFO | 10061 02 |
LYNXAUTO | C5030R |
MAPCO | 51871 |
MAXGEAR | 72-1631 |
METZGER | 58006804 |
MEYLE | 116 050 0024 |
MOOG | AU-LS-0895 |
MOOG | AU-TC-7219 |
MS | 10061-PCS-MS |
MS | 37019-KIT-MS |
MS | 37019-KIT-MSP |
OCAP | 0182007 |
OCAP | 0582007 |
OPTIMAL | G5-517 |
QUINTON HA | QDL2951S |
RUV | 935715 |
SIDEM | 37373 |
SKF | VKDS 421026 B |
SPIDAN | 46942 |
STELLOX | 53-00734-SX |
STELLOX | 53-00734A-SX |
SWAG | 30 91 9762 |
Stark | SKCA-0050053 |
TRISCAN | 8500 29593 |
TRW | JTC1023 |
AUDI
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Łącznik stabilizatora to element układu zawieszenia samochodowego, który odpowiada za połączenie stabilizatora z wahaczem lub kolumną zawieszenia. Przekłada się to na optymalne prowadzenie kół samochodu podczas jazdy. Sam łącznik odpowiada z kolei za to, by każde z kół przylegało do drogi podczas pokonywania nawet najmniejszych łuków.
Łączniki stabilizatora, zwane także drążkami skrętnymi, montuje się zarówno na przedniej, jak i tylnej osi. W zależności od konkretnej marki samochodu będą one różnić się od siebie m.in. długością, grubością, kształtem oraz sztywnością. Ich stosunkowo delikatna konstrukcja sprawia, że łączniki stabilizatora kiepsko znoszą polskie warunki drogowe – dziury, wyboje, wyrwy na drodze. Do ich zużycia może dojść nawet po przejechaniu zaledwie około 20 tys. kilometrów.
Typowe objawy uszkodzonych lub zużytych łączników stabilizatora to stuki i uporczywe skrzypienie z okolic kół podczas pokonywania nierówności. Łączniki stabilizatorów to niestety jedne z najbardziej awaryjnych elementów zawieszenia. Ponadto ich awaria zdecydowanie przyspiesza zużycie pozostałych części układu zawieszenia a także opon samochodowych. Wprawiony kierowca może także odczuć utratę stabilności podczas jazdy, co ma bezpośredni wpływ na pogorszenie bezpieczeństwa.
Z racji bardzo istotnej roli tego podzespołu zawieszenia odradza się odwlekania wymiany w czasie. Ponadto zaleca się, by podczas wymiany łączników stabilizatora zawsze kierować się ku częściom zamiennym najlepszych producentów. Taka wymiana przełoży się na zwiększenie wytrzymałości układu zawieszenia i zapewni bezawaryjność oraz niezawodność zawieszenia samochodowego na bardzo wysokim poziomie.
ABS to holenderska firma produkująca części samochodowe. Przedsiębiorstwo obecne na rynku od kilkudziesięciu lat uchodzi za jednego z wiodących producentów części hamulcowych. W tym obszarze producent działa kompleksowo, dostarczając dystrybutorom części do większości marek samochodowych.
Podstawę oferty ABS stanowią klocki i szczęki hamulcowe, będące niewątpliwie flagowymi produktami przedsiębiorstwa. Od lat klocki hamulcowe ABS, podobnie jak towarzyszące im szczęki, uznawane są za jedne z najbardziej innowacyjnych i skutecznych na rynku. Liczba referencji klocków i szczęk hamulcowych ABS przekracza 14 tys., co stanowi około połowę wszystkich referencji części samochodowych ABS. W katalogu znajdują się również tarcze hamulcowe, bębny, zaciski oraz przewody.
Od kilkunastu lat ABS posiada bogatszą ofertę, w której poza elementami układu hamulcowego, znajdują się również inne części samochodowe. Producent oferuje między innymi elementy układu zawieszenia, takie jak np. wahacze oraz kable i linki – nie tylko hamulcowe, ale również przeznaczone do sprzęgła i innych części samochodowych.
ABS to przedsiębiorstwo powstałe w 1978 roku. Historia firmy jest zatem dosyć długa. Przez ponad 40 lat obecności na rynku producent niemal nieustannie poszerzał asortyment. Początkowo rozwój polegał na wprowadzaniu kolejnych referencji w katalogu części hamulcowych, tak aby ostatecznie zaspokoić niemal cały rynek europejski i azjatycki oraz większość amerykańskiego. W 2004 doszło do swoistej rewolucji, polegającej na rozpoczęciu produkcji części spoza układu hamulcowego. Wtedy to z fabryk ABS wyjechały pierwsze elementy zawieszenia.