Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
555 | SL-6650 |
555 | SL-6650-M |
AKRON-MALÒ | 50313 |
APEC | AST4101 |
ASAM | 76736 |
ASHIKA | 106-07-702 |
ASHUKI | 1488-2007 |
ASHUKI | S894-05 |
ASVA | 0823-S11F |
BENDIX | 047806B |
BIRTH | BX0092 |
BLUEPRINT | ADS78504 |
BORG BECK | BDL6931 |
CAUTEX | 750150 |
COMLINE | CSL7109 |
CORTECO | 49396205 |
CTR | CLSU-1 |
DELPHI | TC1762 |
DENCKERMAN | D140373 |
DJ PARTS | DL1075 |
DJ PARTS | DL1618 |
DYS | 30-49458 |
FAG | 818 0465 10 |
FEBI | 28199 |
FIRST LINE | FDL6931 |
GSP | S050550 |
JAPANPAR | SI-702 |
JAPKO | 106702 |
JPG | 4640400200 |
KAMOKA | 9030347 |
KAVO PARTS | SLS-8002 |
KAWE | 8500 68603 |
KRAFT AUTO | 4307070 |
LEMFO | 36387 01 |
LYNXAUTO | C7284LR |
MAPCO | 52306HPS |
MAXGEAR | 72-2954 |
METALCAUCH | 06947 |
METZGER | 53026818 |
MEYLE | 34-16 060 0003/HD |
MEYLE | 34-16 060 0005 |
MGA | SA5390 |
MOOG | SU-LS-7902 |
MOTAQUIP | LVSL848 |
MS | 36387-PCS-MS |
MS | 36387-SET-MS |
MS | 36907-KIT-MSP |
NAPA | NST4101 |
NK | 5114401 |
NK | 5114401PRO |
NPS | S405U03 |
OCAP | 0502835 |
OPTIMAL | G7-1496 |
QUINTON HA | QLS3639S |
RHIAG | 86.41.735 |
RTS | 97-09912 |
SIDEM | 83062 |
SKF | VKDS 848000 |
SPIDAN | 46787 |
STELLOX | 56-00378-SX |
STELLOX | 56-00378A-SX |
SUBAR | 20470-SA000 |
SUBAR | 20470FE000 |
SUBAR | 20470SA001 |
SWAG | 87 92 8199 |
TALOSA | 50-07115 |
TRISCAN | 8500 68603 |
TRW | JTS7605 |
VAICO | V63-0041 |
VEMA | 26329 |
YAMATO | J67006YMT |
SUBARU
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Łącznik stabilizatora to element układu zawieszenia samochodowego, który odpowiada za połączenie stabilizatora z wahaczem lub kolumną zawieszenia. Przekłada się to na optymalne prowadzenie kół samochodu podczas jazdy. Sam łącznik odpowiada z kolei za to, by każde z kół przylegało do drogi podczas pokonywania nawet najmniejszych łuków.
Łączniki stabilizatora, zwane także drążkami skrętnymi, montuje się zarówno na przedniej, jak i tylnej osi. W zależności od konkretnej marki samochodu będą one różnić się od siebie m.in. długością, grubością, kształtem oraz sztywnością. Ich stosunkowo delikatna konstrukcja sprawia, że łączniki stabilizatora kiepsko znoszą polskie warunki drogowe – dziury, wyboje, wyrwy na drodze. Do ich zużycia może dojść nawet po przejechaniu zaledwie około 20 tys. kilometrów.
Typowe objawy uszkodzonych lub zużytych łączników stabilizatora to stuki i uporczywe skrzypienie z okolic kół podczas pokonywania nierówności. Łączniki stabilizatorów to niestety jedne z najbardziej awaryjnych elementów zawieszenia. Ponadto ich awaria zdecydowanie przyspiesza zużycie pozostałych części układu zawieszenia a także opon samochodowych. Wprawiony kierowca może także odczuć utratę stabilności podczas jazdy, co ma bezpośredni wpływ na pogorszenie bezpieczeństwa.
Z racji bardzo istotnej roli tego podzespołu zawieszenia odradza się odwlekania wymiany w czasie. Ponadto zaleca się, by podczas wymiany łączników stabilizatora zawsze kierować się ku częściom zamiennym najlepszych producentów. Taka wymiana przełoży się na zwiększenie wytrzymałości układu zawieszenia i zapewni bezawaryjność oraz niezawodność zawieszenia samochodowego na bardzo wysokim poziomie.
ABS to holenderska firma produkująca części samochodowe. Przedsiębiorstwo obecne na rynku od kilkudziesięciu lat uchodzi za jednego z wiodących producentów części hamulcowych. W tym obszarze producent działa kompleksowo, dostarczając dystrybutorom części do większości marek samochodowych.
Podstawę oferty ABS stanowią klocki i szczęki hamulcowe, będące niewątpliwie flagowymi produktami przedsiębiorstwa. Od lat klocki hamulcowe ABS, podobnie jak towarzyszące im szczęki, uznawane są za jedne z najbardziej innowacyjnych i skutecznych na rynku. Liczba referencji klocków i szczęk hamulcowych ABS przekracza 14 tys., co stanowi około połowę wszystkich referencji części samochodowych ABS. W katalogu znajdują się również tarcze hamulcowe, bębny, zaciski oraz przewody.
Od kilkunastu lat ABS posiada bogatszą ofertę, w której poza elementami układu hamulcowego, znajdują się również inne części samochodowe. Producent oferuje między innymi elementy układu zawieszenia, takie jak np. wahacze oraz kable i linki – nie tylko hamulcowe, ale również przeznaczone do sprzęgła i innych części samochodowych.
ABS to przedsiębiorstwo powstałe w 1978 roku. Historia firmy jest zatem dosyć długa. Przez ponad 40 lat obecności na rynku producent niemal nieustannie poszerzał asortyment. Początkowo rozwój polegał na wprowadzaniu kolejnych referencji w katalogu części hamulcowych, tak aby ostatecznie zaspokoić niemal cały rynek europejski i azjatycki oraz większość amerykańskiego. W 2004 doszło do swoistej rewolucji, polegającej na rozpoczęciu produkcji części spoza układu hamulcowego. Wtedy to z fabryk ABS wyjechały pierwsze elementy zawieszenia.