- Długość [mm]: 95,4
- Pręt/Rozpórka: Drążek wahadłowy
- Ciężar [kg]: 0,9
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
3RG | 21120 |
555 | SLK-E205 |
APEC | AST4252 |
ASAM | 71807 |
BENDIX | 042871B |
BIRTH | BX1391 |
BMW | 33 55 1 094 619 |
BOGE | 87-508-A |
BOGE | 88-587-A |
BSG | BSG 15-310-055 |
CAUTEX | 201538 |
COMLINE | CSL7049 |
CORTECO | 49400358 |
DELPHI | TC1272 |
DELPHI | TC1272-11B1 |
DENCKERMAN | D140121 |
DJ PARTS | DL1138 |
DYS | 30-56827 |
EUROREPAR | 1634884980 |
FAG | 818 0064 10 |
FEBI | 17779 |
FEBI | 280133 |
FIRST LINE | FDL6548 |
GSP | S050055 |
JPG | 1450500200 |
KAMOKA | 9030037 |
KAVO PARTS | SLS-10124 |
KAWE | 8500 11611 |
KRAFT AUTO | 4302601 |
LEMFO | 22752 |
LEMFO | 22752 01 |
LEMFO | 22752 02 |
LYNXAUTO | C7130LR |
MAPCO | 49799 |
MAXGEAR | 72-1278 |
METALCAUCH | 05801 |
METZGER | 53010809 |
MEYLE | 316 060 4610 |
MOOG | BM-LS-0433 |
MOTAQUIP | LVSL673 |
MOTAQUIP | VSL673 |
MS | 22752-PCS-MS |
Motrio | 8550500716 |
NAPA | NST4252 |
NK | 5111511 |
OCAP | 0501391 |
OPTIMAL | G7-768 |
PEX | 12.05.499 |
QUINTON HA | QLS3276S |
RIDEX | 3229S0069 |
RTS | 97-09537 |
RUV | 915063 |
SIDEM | 21268 |
SKF | VKDS 448507 |
SPIDAN | 57040 |
STARLINE | 14.20.736 |
STELLOX | 56-00505-SX |
SWAG | 20 79 0048 |
Stark | SKST-0230068 |
TALOSA | 50-02244 |
TOPRAN | 500 159 |
TRISCAN | 8500 11611 |
TRW | JTS404 |
USN | SP260149 |
VEMA | 23735 |
WILMINK | WG2040307 |
WILMINK | WG2247257 |
WILMINK | WG2291597 |
BMW
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Łącznik stabilizatora to element układu zawieszenia samochodowego, który odpowiada za połączenie stabilizatora z wahaczem lub kolumną zawieszenia. Przekłada się to na optymalne prowadzenie kół samochodu podczas jazdy. Sam łącznik odpowiada z kolei za to, by każde z kół przylegało do drogi podczas pokonywania nawet najmniejszych łuków.
Łączniki stabilizatora, zwane także drążkami skrętnymi, montuje się zarówno na przedniej, jak i tylnej osi. W zależności od konkretnej marki samochodu będą one różnić się od siebie m.in. długością, grubością, kształtem oraz sztywnością. Ich stosunkowo delikatna konstrukcja sprawia, że łączniki stabilizatora kiepsko znoszą polskie warunki drogowe – dziury, wyboje, wyrwy na drodze. Do ich zużycia może dojść nawet po przejechaniu zaledwie około 20 tys. kilometrów.
Typowe objawy uszkodzonych lub zużytych łączników stabilizatora to stuki i uporczywe skrzypienie z okolic kół podczas pokonywania nierówności. Łączniki stabilizatorów to niestety jedne z najbardziej awaryjnych elementów zawieszenia. Ponadto ich awaria zdecydowanie przyspiesza zużycie pozostałych części układu zawieszenia a także opon samochodowych. Wprawiony kierowca może także odczuć utratę stabilności podczas jazdy, co ma bezpośredni wpływ na pogorszenie bezpieczeństwa.
Z racji bardzo istotnej roli tego podzespołu zawieszenia odradza się odwlekania wymiany w czasie. Ponadto zaleca się, by podczas wymiany łączników stabilizatora zawsze kierować się ku częściom zamiennym najlepszych producentów. Taka wymiana przełoży się na zwiększenie wytrzymałości układu zawieszenia i zapewni bezawaryjność oraz niezawodność zawieszenia samochodowego na bardzo wysokim poziomie.
ABS to holenderska firma produkująca części samochodowe. Przedsiębiorstwo obecne na rynku od kilkudziesięciu lat uchodzi za jednego z wiodących producentów części hamulcowych. W tym obszarze producent działa kompleksowo, dostarczając dystrybutorom części do większości marek samochodowych.
Podstawę oferty ABS stanowią klocki i szczęki hamulcowe, będące niewątpliwie flagowymi produktami przedsiębiorstwa. Od lat klocki hamulcowe ABS, podobnie jak towarzyszące im szczęki, uznawane są za jedne z najbardziej innowacyjnych i skutecznych na rynku. Liczba referencji klocków i szczęk hamulcowych ABS przekracza 14 tys., co stanowi około połowę wszystkich referencji części samochodowych ABS. W katalogu znajdują się również tarcze hamulcowe, bębny, zaciski oraz przewody.
Od kilkunastu lat ABS posiada bogatszą ofertę, w której poza elementami układu hamulcowego, znajdują się również inne części samochodowe. Producent oferuje między innymi elementy układu zawieszenia, takie jak np. wahacze oraz kable i linki – nie tylko hamulcowe, ale również przeznaczone do sprzęgła i innych części samochodowych.
ABS to przedsiębiorstwo powstałe w 1978 roku. Historia firmy jest zatem dosyć długa. Przez ponad 40 lat obecności na rynku producent niemal nieustannie poszerzał asortyment. Początkowo rozwój polegał na wprowadzaniu kolejnych referencji w katalogu części hamulcowych, tak aby ostatecznie zaspokoić niemal cały rynek europejski i azjatycki oraz większość amerykańskiego. W 2004 doszło do swoistej rewolucji, polegającej na rozpoczęciu produkcji części spoza układu hamulcowego. Wtedy to z fabryk ABS wyjechały pierwsze elementy zawieszenia.