- Długość 1/Długość 2 [mm]: 199,5
- Wymiar gwintu: MM10X1.25 RHT
- Średnica [mm]: 8
- Pręt/Rozpórka: Drążek wahadłowy
- Ciężar [kg]: 0,36
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
3RG | 21843 |
555 | SL-7960 |
555 | SL-7960-M |
555 | SL-T635 |
555 | SL-T635-M |
A.B.S. | 260306 |
AISIN | JRSMI-024 |
AKRON-MALÒ | 50116 |
APEC | AST4498 |
ASHUKI | 1488-3105 |
ASVA | 0423-116 |
ASVA | 0423-V23F |
BENDIX | 042551B |
BENDIX | 042776B |
BGA | LS9143 |
BGA | LS9578 |
BGA | LS9706 |
BLUEPRINT | ADC48505 |
BLUEPRINT | ADC48514 |
BLUEPRINT | ADT38538 |
BORG BECK | BDL6447 |
BORG BECK | BDL7019 |
BORG BECK | BDL7035 |
CAUTEX | 750175 |
CAUTEX | 760425 |
COMLINE | CSL7081 |
COMLINE | CSL7118 |
CORTECO | 49399539 |
CORTECO | 49400903 |
CTR | CLM-29 |
DELPHI | TC1883 |
DELPHI | TC928 |
DELPHI | TC950 |
DENCKERMAN | D140026 |
DENCKERMAN | D140064 |
DJ PARTS | DL1519 |
DJ PARTS | DL1662 |
DJ PARTS | DL1792 |
DYS | 30-89662 |
FAG | 818 0265 10 |
FAG | 818 0436 10 |
FEBEST | 0423-DAF |
FEBI | 15677 |
FEBI | 28180 |
FEBI | 28448 |
FEBI | 41178 |
FIRST LINE | FDL6447 |
FIRST LINE | FDL7019 |
FIRST LINE | FDL7035 |
FRAP | F3362 |
GSP | 513353 |
GSP | S050329 |
GSP | S050336 |
GSP | S050426 |
HBJAKOPART | J4892032 |
HBJAKOPART | J4965013 |
HBJAKOPART | J4965014 |
JAPANPAR | SI-500 |
JAPANPAR | SI-515 |
JAPKO | 106500 |
JAPKO | 106515 |
JPG | 3940400400 |
KAMOKA | 9030303 |
KAVO PARTS | SLS-5519 |
KAVO PARTS | SLS-5544 |
KAVO PARTS | SLS-9031 |
KAWE | 8500 24018 |
KAWE | 8500 27605 |
KRAFT AUTO | 4306314 |
LEMFO | 28274 01 |
LEMFO | 29640 |
LEMFO | 29640 01 |
LEMFO | 29640 02 |
LYNXAUTO | C7234LR |
LYNXAUTO | C7240LR |
MAG | 301191624310 |
MAG | 301191625900 |
MAPCO | 49905 |
MAPCO | 49905HPS |
MAPCO | 51549 |
MAXGEAR | 72-1478 |
MAXGEAR | 72-1644 |
METZGER | 53014518 |
METZGER | 83014518 |
MEYLE | 516 060 0014/HD |
MEYLE | 516 060 0019 |
MGA | SA5022 |
MGA | SA5191 |
MGA | SA5667 |
MITSUBISHI | MR 272116 |
MOOG | TO-LS-4166 |
MOOG | VV-LS-0014 |
MOTAQUIP | LVSL1394 |
MOTAQUIP | LVSL718 |
MS | 29640-PCS-MS |
NAPA | NST4498 |
NK | 5114804 |
OCAP | 0500467 |
OCAP | 0504470 |
OCAP | 0504597 |
OPTIMAL | G7-1130 |
OPTIMAL | G7-1525 |
OPTIMAL | G7-626 |
OPTIMAL | G7-871 |
PEX | 12.05.031 |
QUINTON HA | QLS3199S |
QUINTON HA | QLS3251S |
QUINTON HA | QLS3692S |
RHIAG | 44.26.735 |
RTS | 97-00324 |
RTS | 97-07028 |
RTS | 97-09784 |
RTS | 97-99703 |
RUV | 916519 |
SIDEM | 67668 |
SIDEM | 71061 |
SKF | VKDS 346026 |
SPIDAN | 50331 |
SPIDAN | 57310 |
STELLOX | 56-01101-SX |
STELLOX | 56-01101A-SX |
STELLOX | 56-03088-SX |
STELLOX | 56-72015-SX |
STELLOX | 56-72023-SX |
SWAG | 55 79 0016 |
SWAG | 80 92 8180 |
SWAG | 80 92 8188 |
SWAG | 80 92 9398 |
SWAG | 80 94 1178 |
SWAG | 81 92 8448 |
Stark | SKST-0230038 |
Stark | SKST-0230442 |
TALOSA | 50-02668 |
TALOSA | 50-03807 |
TALOSA | 50-07922 |
TEKNOROT | MI-716 |
TOYOT | 4883017070 |
TRISCAN | 8500 24018 |
TRISCAN | 8500 27605 |
TRW | JTS226 |
TRW | JTS496 |
VAICO | V70-0511 |
VEMA | 22888 |
VEMA | 22924 |
VEMA | 23452 |
VEMA | 27296 |
VOLVO | 30871770 |
VOLVO | 30873100 |
VOLVO | 308731009 |
VOLVO | 30884358 |
WILMINK | WG1993114 |
WILMINK | WG1993187 |
WILMINK | WG2032524 |
WILMINK | WG2033898 |
WILMINK | WG2036530 |
WILMINK | WG2036631 |
WILMINK | WG2036962 |
WILMINK | WG2040525 |
WILMINK | WG2041001 |
WILMINK | WG2041010 |
WILMINK | WG2238726 |
WILMINK | WG2243804 |
WILMINK | WG2250493 |
WILMINK | WG2250593 |
WILMINK | WG2288584 |
WILMINK | WG2290831 |
WILMINK | WG2292099 |
YAMATO | J65009YMT |
MITSUBISHI
|
TOYOTA
|
VOLVO
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Łącznik stabilizatora to element układu zawieszenia samochodowego, który odpowiada za połączenie stabilizatora z wahaczem lub kolumną zawieszenia. Przekłada się to na optymalne prowadzenie kół samochodu podczas jazdy. Sam łącznik odpowiada z kolei za to, by każde z kół przylegało do drogi podczas pokonywania nawet najmniejszych łuków.
Łączniki stabilizatora, zwane także drążkami skrętnymi, montuje się zarówno na przedniej, jak i tylnej osi. W zależności od konkretnej marki samochodu będą one różnić się od siebie m.in. długością, grubością, kształtem oraz sztywnością. Ich stosunkowo delikatna konstrukcja sprawia, że łączniki stabilizatora kiepsko znoszą polskie warunki drogowe – dziury, wyboje, wyrwy na drodze. Do ich zużycia może dojść nawet po przejechaniu zaledwie około 20 tys. kilometrów.
Typowe objawy uszkodzonych lub zużytych łączników stabilizatora to stuki i uporczywe skrzypienie z okolic kół podczas pokonywania nierówności. Łączniki stabilizatorów to niestety jedne z najbardziej awaryjnych elementów zawieszenia. Ponadto ich awaria zdecydowanie przyspiesza zużycie pozostałych części układu zawieszenia a także opon samochodowych. Wprawiony kierowca może także odczuć utratę stabilności podczas jazdy, co ma bezpośredni wpływ na pogorszenie bezpieczeństwa.
Z racji bardzo istotnej roli tego podzespołu zawieszenia odradza się odwlekania wymiany w czasie. Ponadto zaleca się, by podczas wymiany łączników stabilizatora zawsze kierować się ku częściom zamiennym najlepszych producentów. Taka wymiana przełoży się na zwiększenie wytrzymałości układu zawieszenia i zapewni bezawaryjność oraz niezawodność zawieszenia samochodowego na bardzo wysokim poziomie.
ABS to holenderska firma produkująca części samochodowe. Przedsiębiorstwo obecne na rynku od kilkudziesięciu lat uchodzi za jednego z wiodących producentów części hamulcowych. W tym obszarze producent działa kompleksowo, dostarczając dystrybutorom części do większości marek samochodowych.
Podstawę oferty ABS stanowią klocki i szczęki hamulcowe, będące niewątpliwie flagowymi produktami przedsiębiorstwa. Od lat klocki hamulcowe ABS, podobnie jak towarzyszące im szczęki, uznawane są za jedne z najbardziej innowacyjnych i skutecznych na rynku. Liczba referencji klocków i szczęk hamulcowych ABS przekracza 14 tys., co stanowi około połowę wszystkich referencji części samochodowych ABS. W katalogu znajdują się również tarcze hamulcowe, bębny, zaciski oraz przewody.
Od kilkunastu lat ABS posiada bogatszą ofertę, w której poza elementami układu hamulcowego, znajdują się również inne części samochodowe. Producent oferuje między innymi elementy układu zawieszenia, takie jak np. wahacze oraz kable i linki – nie tylko hamulcowe, ale również przeznaczone do sprzęgła i innych części samochodowych.
ABS to przedsiębiorstwo powstałe w 1978 roku. Historia firmy jest zatem dosyć długa. Przez ponad 40 lat obecności na rynku producent niemal nieustannie poszerzał asortyment. Początkowo rozwój polegał na wprowadzaniu kolejnych referencji w katalogu części hamulcowych, tak aby ostatecznie zaspokoić niemal cały rynek europejski i azjatycki oraz większość amerykańskiego. W 2004 doszło do swoistej rewolucji, polegającej na rozpoczęciu produkcji części spoza układu hamulcowego. Wtedy to z fabryk ABS wyjechały pierwsze elementy zawieszenia.