- Długość 1/Długość 2 [mm]: 300
- Wymiar gwintu: MM12X1.25 RHT
- Średnica [mm]: 11
- Pręt/Rozpórka: Drążek wahadłowy
- Ciężar [kg]: 0,5
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
555 | SL-N150L |
555 | SL-N150L-M |
555 | SL-N825R-M |
555 | SL-N830L |
AKRON-MALÒ | 501881 |
APEC | AST4061 |
ASAM | 80894 |
ASHUKI | 1488-2301 |
ASVA | 0223-J32FL |
ASVA | 0223-T31FL |
BENDIX | 042693B |
BENDIX | 045685B |
BIRTH | BS0002 |
BLUEPRINT | ADN18587 |
BORG BECK | BDL7105 |
BORG BECK | BDL7497 |
CAUTEX | 061034 |
COMLINE | CSL5052 |
COMLINE | CSL5118 |
CORTECO | 49398560 |
CTR | CLN-36 |
DELPHI | TC2165 |
DELPHI | TC2165-11B1 |
DENCKERMAN | D140113 |
DJ PARTS | DL1347 |
DYS | 30-74129 |
DYS | 30-74269 |
DYS | 30-74359 |
DYS | 30-74408 |
EUROREPAR | 1679756380 |
FAG | 818 0378 10 |
FEBEST | 0223-F50RR |
FEBEST | 0223-J10FL |
FEBI | 30985 |
FIRST LINE | FDL7105 |
FIRST LINE | FDL7497 |
GSP | S050356 |
GSP | S051565 |
IMPERGOM | 36944 |
JAPANPAR | SI-132L |
JAPKO | 106132L |
JPG | 4340400570 |
KAMOKA | 9030110 |
KAVO PARTS | SLS-6543 |
KAVO PARTS | SLS-6569 |
KAWE | 8500 10630 |
KRAFT AUTO | 4304185 |
LEMFO | 34800 01 |
LYNXAUTO | C7254L |
MAPCO | 52321HPS |
MAXGEAR | 72-2322 |
METZGER | 53018011 |
MEYLE | 36-16 060 0046/HD |
MGA | SA8351 |
MOOG | NI-LS-7227 |
MOTAQUIP | LVSL1325 |
MOTAQUIP | LVSL1497 |
MS | 34800-PCS-MS |
Motrio | 8550500667 |
NAPA | NST4061 |
NAPA | NST4529 |
NISSA | 54668 4CB0A |
NISSA | 54668-1AA0A |
NISSA | 54668-JD00A |
NISSA | 546681AA0E |
NISSA | 546686AZ0A |
NISSA | N-1047 |
NK | 5112233 |
NK | 5112233PRO |
OCAP | 0593125 |
OCAP | 0594637 |
OPTIMAL | G7-1302 |
OPTIMAL | G7-1382 |
PEMEBLA | JAPSI-132L |
QUINTON HA | QLS3550S |
QUINTON HA | QLS4036S |
REDAELLI R | D513 |
REDAELLI R | D513K |
RENAU | 546684CB0A |
RENAU | 54668JD00A |
RIDEX | 3229S0117 |
RTS | 97-02378-2 |
SIDEM | 41364 |
SIDEM | 41960 |
SKF | VKDS 346012 |
SPIDAN | 50302 |
STARLINE | 84.74.737 |
STELLOX | 56-00218-SX |
STELLOX | 56-00360-SX |
STELLOX | 56-00360A-SX |
SWAG | 82 93 0985 |
Stark | SKSSK-1600333 |
Stark | SKST-0230116 |
TALOSA | 50-01363 |
TALOSA | 50-03182 |
TALOSA | 50-06354 |
TOPRAN | 701 646 |
TRISCAN | 8500 10630 |
TRW | JTS1053 |
TRW | JTS7741 |
VEMA | 250007 |
VEMA | 26227 |
WILMINK | WG1992945 |
WILMINK | WG2037568 |
WILMINK | WG2040636 |
WILMINK | WG2251278 |
WILMINK | WG2289937 |
YAMATO | J61083YMT |
YAMATO | J61093YMT |
NISSAN
|
RENAULT
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Łącznik stabilizatora to element układu zawieszenia samochodowego, który odpowiada za połączenie stabilizatora z wahaczem lub kolumną zawieszenia. Przekłada się to na optymalne prowadzenie kół samochodu podczas jazdy. Sam łącznik odpowiada z kolei za to, by każde z kół przylegało do drogi podczas pokonywania nawet najmniejszych łuków.
Łączniki stabilizatora, zwane także drążkami skrętnymi, montuje się zarówno na przedniej, jak i tylnej osi. W zależności od konkretnej marki samochodu będą one różnić się od siebie m.in. długością, grubością, kształtem oraz sztywnością. Ich stosunkowo delikatna konstrukcja sprawia, że łączniki stabilizatora kiepsko znoszą polskie warunki drogowe – dziury, wyboje, wyrwy na drodze. Do ich zużycia może dojść nawet po przejechaniu zaledwie około 20 tys. kilometrów.
Typowe objawy uszkodzonych lub zużytych łączników stabilizatora to stuki i uporczywe skrzypienie z okolic kół podczas pokonywania nierówności. Łączniki stabilizatorów to niestety jedne z najbardziej awaryjnych elementów zawieszenia. Ponadto ich awaria zdecydowanie przyspiesza zużycie pozostałych części układu zawieszenia a także opon samochodowych. Wprawiony kierowca może także odczuć utratę stabilności podczas jazdy, co ma bezpośredni wpływ na pogorszenie bezpieczeństwa.
Z racji bardzo istotnej roli tego podzespołu zawieszenia odradza się odwlekania wymiany w czasie. Ponadto zaleca się, by podczas wymiany łączników stabilizatora zawsze kierować się ku częściom zamiennym najlepszych producentów. Taka wymiana przełoży się na zwiększenie wytrzymałości układu zawieszenia i zapewni bezawaryjność oraz niezawodność zawieszenia samochodowego na bardzo wysokim poziomie.
ABS to holenderska firma produkująca części samochodowe. Przedsiębiorstwo obecne na rynku od kilkudziesięciu lat uchodzi za jednego z wiodących producentów części hamulcowych. W tym obszarze producent działa kompleksowo, dostarczając dystrybutorom części do większości marek samochodowych.
Podstawę oferty ABS stanowią klocki i szczęki hamulcowe, będące niewątpliwie flagowymi produktami przedsiębiorstwa. Od lat klocki hamulcowe ABS, podobnie jak towarzyszące im szczęki, uznawane są za jedne z najbardziej innowacyjnych i skutecznych na rynku. Liczba referencji klocków i szczęk hamulcowych ABS przekracza 14 tys., co stanowi około połowę wszystkich referencji części samochodowych ABS. W katalogu znajdują się również tarcze hamulcowe, bębny, zaciski oraz przewody.
Od kilkunastu lat ABS posiada bogatszą ofertę, w której poza elementami układu hamulcowego, znajdują się również inne części samochodowe. Producent oferuje między innymi elementy układu zawieszenia, takie jak np. wahacze oraz kable i linki – nie tylko hamulcowe, ale również przeznaczone do sprzęgła i innych części samochodowych.
ABS to przedsiębiorstwo powstałe w 1978 roku. Historia firmy jest zatem dosyć długa. Przez ponad 40 lat obecności na rynku producent niemal nieustannie poszerzał asortyment. Początkowo rozwój polegał na wprowadzaniu kolejnych referencji w katalogu części hamulcowych, tak aby ostatecznie zaspokoić niemal cały rynek europejski i azjatycki oraz większość amerykańskiego. W 2004 doszło do swoistej rewolucji, polegającej na rozpoczęciu produkcji części spoza układu hamulcowego. Wtedy to z fabryk ABS wyjechały pierwsze elementy zawieszenia.