- Długość 1/Długość 2 [mm]: 310
- Wymiar gwintu: MM10X1.5 RHT
- Średnica [mm]: 10
- Pręt/Rozpórka: Drążek wahadłowy
- Ciężar [kg]: 0,472
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
APEC | AST4331 |
ASAM | 05926 |
BENDIX | 047571B |
BENDIX | 049397B |
BGA | LS0946 |
BIRTH | BX0175 |
BMW | 31306792211 |
BORG BECK | BDL7368 |
BORG BECK | BDL7413 |
BSG | BSG 15-310-059 |
BSG | BSG 15-310-223 |
CAUTEX | 750177 |
COMLINE | CSL5111 |
COMLINE | CSL5112 |
CORTECO | 49400102 |
DELPHI | TC2645 |
DENCKERMAN | D140393 |
FAG | 818 0532 10 |
FEBEST | 1923-F20FL |
FEBI | 280230 |
FEBI | 40893 |
FIRST LINE | FDL7368 |
FIRST LINE | FDL7413 |
FRAP | 4520 |
GSP | S051259 |
GSP | S051353 |
KAMOKA | 9030066 |
KAMOKA | 9030068 |
KAWE | 8500 11680 |
KRAFT AUTO | 4302759 |
LEMFO | 37356 01 |
LYNXAUTO | C7571L |
MAG | 301191620390 |
MAPCO | 54638/9HPS |
MAPCO | 54638HPS |
MAXGEAR | 72-3962 |
METALCAUCH | 40002 |
METZGER | 53062711 |
MEYLE | 316 060 0040/HD |
MEYLE | 316 060 0090 |
MOOG | BM-LS-10981 |
MOTAQUIP | LVSL1347 |
MOTAQUIP | LVSL1515 |
MS | 37356-PCS-MS |
Motrio | 8550500750 |
NAPA | NST4331 |
NK | 5111537 |
OCAP | 0508085 |
OPTIMAL | G7-1477 |
OPTIMAL | G7-1477A |
QUINTON HA | QLS3815S |
REDAELLI R | 7549 |
REDAELLI R | 7549K |
RHIAG | 14.68.735 |
RTS | 97-99623-2 |
SIDEM | 21660 |
SKF | VKDS 348528 |
SPIDAN | 51323 |
STELLOX | 56-00693-SX |
SWAG | 20 94 0893 |
Stark | SKST-0230566 |
TALOSA | 50-08961 |
TOPRAN | 502 591 |
TRISCAN | 8500 11680 |
TRW | JTS1062 |
VEMA | 26949 |
WILMINK | WG1992476 |
WILMINK | WG1992487 |
WILMINK | WG2029325 |
WILMINK | WG2040813 |
WILMINK | WG2254293 |
WILMINK | WG2291359 |
BMW
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Łącznik stabilizatora to element układu zawieszenia samochodowego, który odpowiada za połączenie stabilizatora z wahaczem lub kolumną zawieszenia. Przekłada się to na optymalne prowadzenie kół samochodu podczas jazdy. Sam łącznik odpowiada z kolei za to, by każde z kół przylegało do drogi podczas pokonywania nawet najmniejszych łuków.
Łączniki stabilizatora, zwane także drążkami skrętnymi, montuje się zarówno na przedniej, jak i tylnej osi. W zależności od konkretnej marki samochodu będą one różnić się od siebie m.in. długością, grubością, kształtem oraz sztywnością. Ich stosunkowo delikatna konstrukcja sprawia, że łączniki stabilizatora kiepsko znoszą polskie warunki drogowe – dziury, wyboje, wyrwy na drodze. Do ich zużycia może dojść nawet po przejechaniu zaledwie około 20 tys. kilometrów.
Typowe objawy uszkodzonych lub zużytych łączników stabilizatora to stuki i uporczywe skrzypienie z okolic kół podczas pokonywania nierówności. Łączniki stabilizatorów to niestety jedne z najbardziej awaryjnych elementów zawieszenia. Ponadto ich awaria zdecydowanie przyspiesza zużycie pozostałych części układu zawieszenia a także opon samochodowych. Wprawiony kierowca może także odczuć utratę stabilności podczas jazdy, co ma bezpośredni wpływ na pogorszenie bezpieczeństwa.
Z racji bardzo istotnej roli tego podzespołu zawieszenia odradza się odwlekania wymiany w czasie. Ponadto zaleca się, by podczas wymiany łączników stabilizatora zawsze kierować się ku częściom zamiennym najlepszych producentów. Taka wymiana przełoży się na zwiększenie wytrzymałości układu zawieszenia i zapewni bezawaryjność oraz niezawodność zawieszenia samochodowego na bardzo wysokim poziomie.
ABS to holenderska firma produkująca części samochodowe. Przedsiębiorstwo obecne na rynku od kilkudziesięciu lat uchodzi za jednego z wiodących producentów części hamulcowych. W tym obszarze producent działa kompleksowo, dostarczając dystrybutorom części do większości marek samochodowych.
Podstawę oferty ABS stanowią klocki i szczęki hamulcowe, będące niewątpliwie flagowymi produktami przedsiębiorstwa. Od lat klocki hamulcowe ABS, podobnie jak towarzyszące im szczęki, uznawane są za jedne z najbardziej innowacyjnych i skutecznych na rynku. Liczba referencji klocków i szczęk hamulcowych ABS przekracza 14 tys., co stanowi około połowę wszystkich referencji części samochodowych ABS. W katalogu znajdują się również tarcze hamulcowe, bębny, zaciski oraz przewody.
Od kilkunastu lat ABS posiada bogatszą ofertę, w której poza elementami układu hamulcowego, znajdują się również inne części samochodowe. Producent oferuje między innymi elementy układu zawieszenia, takie jak np. wahacze oraz kable i linki – nie tylko hamulcowe, ale również przeznaczone do sprzęgła i innych części samochodowych.
ABS to przedsiębiorstwo powstałe w 1978 roku. Historia firmy jest zatem dosyć długa. Przez ponad 40 lat obecności na rynku producent niemal nieustannie poszerzał asortyment. Początkowo rozwój polegał na wprowadzaniu kolejnych referencji w katalogu części hamulcowych, tak aby ostatecznie zaspokoić niemal cały rynek europejski i azjatycki oraz większość amerykańskiego. W 2004 doszło do swoistej rewolucji, polegającej na rozpoczęciu produkcji części spoza układu hamulcowego. Wtedy to z fabryk ABS wyjechały pierwsze elementy zawieszenia.