- Długość 1/Długość 2 [mm]: 55
- Pręt/Rozpórka: Drążek prowadzący
- Ciężar [kg]: 0,19
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
3RG | 60450 |
AKRON-MALÒ | 18970 |
APEC | AST8014 |
ASAM | 80595 |
AUTOMEGA | 110102610 |
AUTOMEGA | 3045000115 |
AUTOMEGA | 30770003020278 |
BENDIX | 042698B |
BGA | BU0126 |
BIRTH | 51575 |
BLUEPRINT | ADBP800407 |
BORG BECK | BSK7175 |
BSG | BSG 75-705-038 |
CAUTEX | 754700 |
COMLINE | CRB3210 |
DELPHI | TD1175W |
FAG | 819 0176 10 |
FAI | SS8014 |
FEBI | 171315 |
FIRST LINE | FSK7175 |
FLENNOR | FL0296-H |
FORTUNE LI | FZ90436 |
IMPERGOM | 36833 |
KAWE | FL0296-H |
KRAFT AUTO | 4235431 |
MAXGEAR | 72-3251 |
METALC/ADL | T405105 |
METALCAUCH | 05105 |
METZGER | 52101109 |
MEYLE | 614 715 0003 |
MOOG | RE-SB-10929 |
MOTAQUIP | LVSK1030K |
MS | 171315B-PCS-MS |
NAPA | NST8014 |
NISSA | 56112 00QAA |
OPEL | 45 00 115 |
OPTIMAL | G7-1307 |
QUINTON HA | EMB7230 |
RENAU | 77 00 302 278 |
SASIC | 4005133 |
SIDEM | 6060 |
SKF | VKDS 456003 |
STELLOX | 56-02283-SX |
SWAG | 33 10 0839 |
Stark | SKST-0230418 |
TALOSA | 65-05979 |
TOPRAN | 207 775 |
TRISCAN | 8500 10665 |
VAUXH | 9 160 415 |
VEMA | 21293 |
WILMINK | WG1991237 |
WILMINK | WG2041084 |
WILMINK | WG2245119 |
NISSAN
|
OPEL
|
RENAULT
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Łącznik stabilizatora to element układu zawieszenia samochodowego, który odpowiada za połączenie stabilizatora z wahaczem lub kolumną zawieszenia. Przekłada się to na optymalne prowadzenie kół samochodu podczas jazdy. Sam łącznik odpowiada z kolei za to, by każde z kół przylegało do drogi podczas pokonywania nawet najmniejszych łuków.
Łączniki stabilizatora, zwane także drążkami skrętnymi, montuje się zarówno na przedniej, jak i tylnej osi. W zależności od konkretnej marki samochodu będą one różnić się od siebie m.in. długością, grubością, kształtem oraz sztywnością. Ich stosunkowo delikatna konstrukcja sprawia, że łączniki stabilizatora kiepsko znoszą polskie warunki drogowe – dziury, wyboje, wyrwy na drodze. Do ich zużycia może dojść nawet po przejechaniu zaledwie około 20 tys. kilometrów.
Typowe objawy uszkodzonych lub zużytych łączników stabilizatora to stuki i uporczywe skrzypienie z okolic kół podczas pokonywania nierówności. Łączniki stabilizatorów to niestety jedne z najbardziej awaryjnych elementów zawieszenia. Ponadto ich awaria zdecydowanie przyspiesza zużycie pozostałych części układu zawieszenia a także opon samochodowych. Wprawiony kierowca może także odczuć utratę stabilności podczas jazdy, co ma bezpośredni wpływ na pogorszenie bezpieczeństwa.
Z racji bardzo istotnej roli tego podzespołu zawieszenia odradza się odwlekania wymiany w czasie. Ponadto zaleca się, by podczas wymiany łączników stabilizatora zawsze kierować się ku częściom zamiennym najlepszych producentów. Taka wymiana przełoży się na zwiększenie wytrzymałości układu zawieszenia i zapewni bezawaryjność oraz niezawodność zawieszenia samochodowego na bardzo wysokim poziomie.
ABS to holenderska firma produkująca części samochodowe. Przedsiębiorstwo obecne na rynku od kilkudziesięciu lat uchodzi za jednego z wiodących producentów części hamulcowych. W tym obszarze producent działa kompleksowo, dostarczając dystrybutorom części do większości marek samochodowych.
Podstawę oferty ABS stanowią klocki i szczęki hamulcowe, będące niewątpliwie flagowymi produktami przedsiębiorstwa. Od lat klocki hamulcowe ABS, podobnie jak towarzyszące im szczęki, uznawane są za jedne z najbardziej innowacyjnych i skutecznych na rynku. Liczba referencji klocków i szczęk hamulcowych ABS przekracza 14 tys., co stanowi około połowę wszystkich referencji części samochodowych ABS. W katalogu znajdują się również tarcze hamulcowe, bębny, zaciski oraz przewody.
Od kilkunastu lat ABS posiada bogatszą ofertę, w której poza elementami układu hamulcowego, znajdują się również inne części samochodowe. Producent oferuje między innymi elementy układu zawieszenia, takie jak np. wahacze oraz kable i linki – nie tylko hamulcowe, ale również przeznaczone do sprzęgła i innych części samochodowych.
ABS to przedsiębiorstwo powstałe w 1978 roku. Historia firmy jest zatem dosyć długa. Przez ponad 40 lat obecności na rynku producent niemal nieustannie poszerzał asortyment. Początkowo rozwój polegał na wprowadzaniu kolejnych referencji w katalogu części hamulcowych, tak aby ostatecznie zaspokoić niemal cały rynek europejski i azjatycki oraz większość amerykańskiego. W 2004 doszło do swoistej rewolucji, polegającej na rozpoczęciu produkcji części spoza układu hamulcowego. Wtedy to z fabryk ABS wyjechały pierwsze elementy zawieszenia.