- Lokalizacja w aucie: Oś przednia po obydwu stronach
- Lokalizacja w aucie: Oś przednia, z prawej
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
3RG | 21736 |
4U | AU-F-15217 |
A.B.S. | 260012 |
AISIN | JRSVG-008L |
AKRON-MALÒ | 17433 |
ASHUKI | PAL5-2060 |
AUTLOG | FT1213 |
AYD | 9600493 |
AYWIPARTS | AW1350115L |
BBR | 001-10-20629 |
BENDIX | 042715B |
BENDIX | 042716B |
BENDIX | 043340B |
BENDIX | 048522B |
BENDIX | 048623B |
BIRTH | BX2046 |
BOGE | 87-718-A |
BOGE | 88-590-A |
BORG BECK | BDL6310 |
BSG | BSG 90-310-009 |
BSG | BSG 90-310-052 |
BUGIAD | BSP20364 |
BUGIAD | BSP20365 |
CAUTEX | 46.0891 |
CAUTEX | 750212 |
COMLINE | CSL7092 |
CORTECO | 49398714 |
CORTECO | 49400800 |
CTE | CSL19006 |
DELPHI | TC771 |
DENCKERMAN | D140055 |
DENCKERMAN | D200001 |
DENCKERMAN | D200003 |
DITAS | A2-3401 |
DITAS | A2-5483 |
DJ PARTS | DL1166 |
DYS | 30-51732 |
ESEN SKV | 04SKV107 |
EUROBRAKE | 59145114705 |
EUROBRAKE | 59145114717 |
FAG | 818 0213 10 |
FAG | 818 0224 10 |
FAI | SS627 |
FARE SA | F0035A |
FAST | FT20501 |
FEBI | 03222025 |
FEBI | 15410 |
FEBI | 17216 |
FEBI | 19704 |
FENOX | CA00001 |
FIRST LINE | FDL6310 |
FLENNOR | FL406-H |
FORMPART | 1108001 |
FORMPART | 1108031 |
FRAP | 2278 |
FRAP | 4679 |
FRAP | 4681 |
G.U.D. | GSP301139 |
IMPERGOM | 35031 |
JPG | 1140402400 |
JPG | 1140402970 |
KAGER | 85-0034 |
KAMOKA | 9937268 |
KAMOKA | 9937360 |
KAWE | 8500 29614 |
KEY PARTS | KDL6310 |
KLAXCAR | 47640z |
KLOKKERH | 0018371 |
KRAFT AUTO | 4300245 |
KRAFT AUTO | 4300246 |
KRAFT AUTO | 4300257 |
LEMFO | 14542 01 |
LEMFO | 14542 03 |
LEMFO | 21554 |
LEMFO | 21554 02 |
LYNXAUTO | C7313LR |
MAPCO | 49683/1HPS |
MAPCO | 49684/1HPS |
MAPCO | 49685OES |
MAXGEAR | 72-1097 |
MAXGEAR | 72-1594 |
METALCAUCH | 04333 |
METALCAUCH | 04334 |
METZGER | 53005418 |
METZGER | 6509K |
METZGER | 83005418 |
MEYLE | 116 060 0006 |
MEYLE | 116 060 0007 |
MEYLE | 116 060 0008 |
MGA | SA8168 |
MONROE | L29614 |
MONROE | L29615 |
MOOG | VO-LS-0157 |
MOOG | VOLS0357 |
MS | 14542-PCS-MS |
MS | 14542-SET-MS |
MS | 21554-PCS-MS |
MS | 21554-SET-MS |
MS | 36790-SET-MS |
MS | 36790L-SET-MS |
MS | 36792-SET-MS |
MS | 36794-SET-MS |
MS | 36813-SET-MS |
MS | 36814-SET-MS |
MS | 36848-KIT-MS |
MS | 36849-KIT-MS |
MS | 36850-KIT-MS |
NK | 5114705 |
OCAP | 0501903 |
OCAP | 0502046 |
OCAP | 0591902 |
OCAP | 502046 |
OPENPARTS | SSL1038.11 |
OPTIMAL | G7-517 |
OPTIMAL | G7-695 |
OPTIMAL | G7-695S |
OPTIMAL | G7518 |
PATRON | PS4003L |
PATRON | PS4284L |
PEMEBLA | JAPSKS-0900 |
PEMEBLA | JAPSKS-0902 |
PEMEBLA | JAPSKS-0906 |
PEMEBLA | JAPSKS-0911 |
PROFIT | 2305-0110 |
PROFIT | 2305-0160 |
QH TALBROS | QDL3235S |
QH TALBROS | QLS3235S |
QUICKSTEER | LS7240 |
QUINTON HA | QDL3237S |
QUINTON HA | QLS3235S |
QUINTON HA | QLS3237S |
RTS | 97-05962 |
RTS | 97-05963-2 |
RUV | 915736 |
RUV | 915782 |
SIDEM | 37268 |
SIDEM | 37360 |
SPIDAN | 44878 |
STARLINE | 12.22.735 |
STC | T404333 |
STC | T404334 |
STELLOX | 54-00718-SX |
STELLOX | 54-00718A-SX |
STELLOX | 56-00493-SX |
STELLOX | 56-01868-SX |
STELLOX | 56-01868A-SX |
STELLOX | 57-00132A-SX |
SWAG | 30919704 |
SWAG | 32 79 0011 |
SWAG | 32610006 |
TALOSA | 50-02071 |
TEDGUM | 00727468 |
TEKNOROT | A-510 |
TOPRAN | 113 166 |
TRICLO | 783679 |
TRISCAN | 8500 29614 |
TRW | JTS361 |
TS | CL0487-0-TS |
URO PARTS | 8D0411317D |
VAG | 4D0411317D |
VAG | 4D0411317G |
VAG | 4D0411317J |
VAG | 8D0411317D |
VAG | 8D0411506K |
VAICO | V10-1225 |
VAICO | V10-1225-1 |
VAICO | V10-7505 |
VEMA | 22256 |
VW | 4D0 411 317 D |
VW | 4D0 411 317 G |
VW | 4D0 411 317 J |
ZEKKERT | SS-1396 |
AUDI
|
SKODA
|
VW
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Łącznik stabilizatora to element układu zawieszenia samochodowego, który odpowiada za połączenie stabilizatora z wahaczem lub kolumną zawieszenia. Przekłada się to na optymalne prowadzenie kół samochodu podczas jazdy. Sam łącznik odpowiada z kolei za to, by każde z kół przylegało do drogi podczas pokonywania nawet najmniejszych łuków.
Łączniki stabilizatora, zwane także drążkami skrętnymi, montuje się zarówno na przedniej, jak i tylnej osi. W zależności od konkretnej marki samochodu będą one różnić się od siebie m.in. długością, grubością, kształtem oraz sztywnością. Ich stosunkowo delikatna konstrukcja sprawia, że łączniki stabilizatora kiepsko znoszą polskie warunki drogowe – dziury, wyboje, wyrwy na drodze. Do ich zużycia może dojść nawet po przejechaniu zaledwie około 20 tys. kilometrów.
Typowe objawy uszkodzonych lub zużytych łączników stabilizatora to stuki i uporczywe skrzypienie z okolic kół podczas pokonywania nierówności. Łączniki stabilizatorów to niestety jedne z najbardziej awaryjnych elementów zawieszenia. Ponadto ich awaria zdecydowanie przyspiesza zużycie pozostałych części układu zawieszenia a także opon samochodowych. Wprawiony kierowca może także odczuć utratę stabilności podczas jazdy, co ma bezpośredni wpływ na pogorszenie bezpieczeństwa.
Z racji bardzo istotnej roli tego podzespołu zawieszenia odradza się odwlekania wymiany w czasie. Ponadto zaleca się, by podczas wymiany łączników stabilizatora zawsze kierować się ku częściom zamiennym najlepszych producentów. Taka wymiana przełoży się na zwiększenie wytrzymałości układu zawieszenia i zapewni bezawaryjność oraz niezawodność zawieszenia samochodowego na bardzo wysokim poziomie.