- Długość [mm]: 98
- Średnica wewnętrzna [mm]: 10,0
- Średnica zewnętrzna [mm]: 38,0
- Pręt/Rozpórka: Drążek skrętny łącznikowy
- Lokalizacja w aucie: Tylna Oś, po obydwu stronach
- Ciężar [kg]: 0,13
- Dla numeru OE: 8E0 505 465 D
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
3RG | 21753 |
4U Autopa | F58568 |
4U | AU-F-58568 |
A.B.S. | 260324 |
ABTEX | BSL4126S |
ACEMARK | 205649 |
AKRON-MALÒ | 174023 |
APLUS | 14112AP |
ASMETAL | 26AU0204 |
AUDI | 8E0 505 465 C |
AUDI | 8E0 505 465 D |
AUTO-SPEED | 290RT01535 |
AUTOMEGA | 110090110 |
AYD OE | 96-03001 |
AYWIPARTS | AW1350201LR |
BAPMIC | BF0319240001 |
BBR | 001-10-20646 |
BENDIX | 042807B |
BENDIX | 047854B |
BGA | LS9620 |
BIRTH | BX3071 |
BORG BECK | BDL6544 |
BORG BECK | BDL6554 |
BORG BECK | BDL6782 |
BSG | BSG 90-310-146 |
BUGIAD | BAP55017 |
CORTECO | 49401039 |
CORTECO | 80001095 |
CPB | 505255 |
DELPHI | TC1295 |
DENCKERMAN | D140206 |
DJ PARTS | DL1170 |
DLZ | SL1436 |
DYS | 30-51763 |
EGT | 131204EGT |
EGT | 131304EGT |
ETS | 02.LB.634 |
ETS | 02.LB.639 |
EUROREPAR | 1634898480 |
FAG | 818 0220 10 |
FAI | SS5610 |
FIRST LINE | FDL6544 |
FIRST LINE | FDL6554 |
FIRST LINE | FDL6782 |
FLENNOR | FL586-H |
FORMPART | 1108018 |
FORMPART | 1108037 |
FR REDAELL | 6-517 |
G.U.D. | GSP301196 |
GSP-BR | S070017 |
GSP | 520522 |
GSP | S070017 |
HART | 423 782 |
IMPERGOM | 37284 |
IMPERGOM | 37299 |
JPG | 1150501000 |
KAMOKA | 9030104 |
KAWE | 8500 29663 |
KRAFT AUTO | 4300208 |
KRAFTVOLL | 13040619 |
LEMFO | 24637 01 |
LEMFO | 24637 02 |
LEMFO | 37008 01 |
LYNXAUTO | C7118LR |
MAG | 301191620180 |
MANDO | MSC015555 |
MAPCO | 59820 |
MAPCO | 59820/2 |
MAXGEAR | 72-1138 |
MDR | GSP-S070017 |
MERTZ | M-S1137 |
MEYLE | 116 060 0035 |
MGA | SA5074 |
MILES | DB78257 |
MOBILAND | 127201250 |
MONROE | L29663 |
MOOG | AU-ES-3890 |
MOTAQUIP | VSL809 |
MS | 24637-PCS-MS |
MTR | 915759 |
Meistersat | 8E0505465C-FE |
NEO CTR | CL0860 |
NK | 5114748 |
OCAP | 0503071 |
OE Germany | 801641 |
OPTIMAL | G7-1498 |
OPTIMAL | G7-697 |
PATRON | PS4068 |
PROFIT | 2305-0441 |
PRT | 6200160 |
ProfiPower | 6S1217 |
QH TALBROS | QLS3439S |
QUINTON HA | QLS3272S |
QUINTON HA | QLS3439S |
RAPRO | R54385 |
REINHOCH | RH07-0010 |
RIDEX | 3229S0198 |
RIW | AU4017 |
RODRUNNER | LS-A-541 |
RTS | 97-95902 |
RUV | 915759 |
SASIC | 2306070 |
SBS | 19145114748 |
SIDEM | 37368 |
SPIDAN CHA | 57695 |
STELLOX | 56-03001-SX |
STELLOX | 56-03001A-SX |
SWAG | 30 92 7864 |
Stark | SKST-0230197 |
TALOSA | 50-03636 |
TEDGUM | 00728201 |
TEDGUM | 00729535 |
TEKNOROT | A-541 |
TOPRAN | 112 009 |
TREVI | TRTT1122 |
TRISCAN | 8500 29663 |
TRW | JTS398 |
TTC | 07.32.069 |
VAICO | V10-7247 |
VEMA | 22261 |
VW | 8E0 505 465 C |
VW | 8E0 505 465 D |
WILMINK | WG2030767 |
WILMINK | WG2031018 |
WILMINK | WG2040313 |
WILMINK | WG2250309 |
WILMINK | WG2251808 |
WILMINK | WG2292216 |
WTI automo | A394569 |
YTT | Y656020 |
AUDI
|
VW
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Łącznik stabilizatora to element układu zawieszenia samochodowego, który odpowiada za połączenie stabilizatora z wahaczem lub kolumną zawieszenia. Przekłada się to na optymalne prowadzenie kół samochodu podczas jazdy. Sam łącznik odpowiada z kolei za to, by każde z kół przylegało do drogi podczas pokonywania nawet najmniejszych łuków.
Łączniki stabilizatora, zwane także drążkami skrętnymi, montuje się zarówno na przedniej, jak i tylnej osi. W zależności od konkretnej marki samochodu będą one różnić się od siebie m.in. długością, grubością, kształtem oraz sztywnością. Ich stosunkowo delikatna konstrukcja sprawia, że łączniki stabilizatora kiepsko znoszą polskie warunki drogowe – dziury, wyboje, wyrwy na drodze. Do ich zużycia może dojść nawet po przejechaniu zaledwie około 20 tys. kilometrów.
Typowe objawy uszkodzonych lub zużytych łączników stabilizatora to stuki i uporczywe skrzypienie z okolic kół podczas pokonywania nierówności. Łączniki stabilizatorów to niestety jedne z najbardziej awaryjnych elementów zawieszenia. Ponadto ich awaria zdecydowanie przyspiesza zużycie pozostałych części układu zawieszenia a także opon samochodowych. Wprawiony kierowca może także odczuć utratę stabilności podczas jazdy, co ma bezpośredni wpływ na pogorszenie bezpieczeństwa.
Z racji bardzo istotnej roli tego podzespołu zawieszenia odradza się odwlekania wymiany w czasie. Ponadto zaleca się, by podczas wymiany łączników stabilizatora zawsze kierować się ku częściom zamiennym najlepszych producentów. Taka wymiana przełoży się na zwiększenie wytrzymałości układu zawieszenia i zapewni bezawaryjność oraz niezawodność zawieszenia samochodowego na bardzo wysokim poziomie.
Hart to polska firma, działająca w branży motoryzacyjnej od ponad 30 lat. Pierwsze kroki na rynku stawiała w 1990 roku, wprowadzając do sprzedaży kilka produktów. Dzisiaj oferta przedsiębiorstwa jest już w zasadzie kompletna. Znajduje się w niej niemal 500 tys. pozycji, co czyni firmę Hart jednym z największych dystrybutorów części samochodowych w tej części Europy.
Oferowane przez Hart części zamienne to elementy z wielu kategorii. Dobre opinie zbierają między innymi elementy układu napędowego oraz hamulcowego. Firma posiada też szeroką ofertę w zakresie części zawieszenia, układu kierowniczego, czy elektroniki samochodowej. Warto wspomnieć również o akcesoriach Hart. Liczne akcesoria do poszczególnych układów to śruby, zaciski, zawory i wiele więcej. Wszystko to produkty wysokiej jakości, wielokrotnie testowane pod kątem sprawności i bezpieczeństwa działania.
Hart to dystrybutor, który działa pod wieloma markami. Jest to cecha wyróżniająca, rzadka w przypadku dystrybutorów. Wynika z faktu, że części Hart jest bardzo wiele i są różnorodne. Poza częściami zamiennymi i akcesoriami Hart to też eksploatacyjne płyny samochodowe i wyposażenie warsztatu. Firma kieruje swoją ofertę do właścicieli i mechaników samochodów oraz motocykli.