- Pręt/Rozpórka: Drążek skrętny łącznikowy
- Lokalizacja w aucie: Oś przednia
- Lokalizacja w aucie: Oś przednia, z lewej strony
- Lokalizacja w aucie: Oś przednia, z prawej
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
3RG | 21200 |
4U Autopa | F09662 |
4U Autopa | F29568 |
4U | PU-F-29568 |
A.B.S. | 260031 |
ALANKO | 10341714 |
APEC | AST4013 |
APLUS | 12464AP |
ASAM | 80596 |
ASAM | 80764 |
ASMETAL | 26CT0200 |
AUTLOG | FT1205 |
AUTO-SPEED | 290RT01238 |
AUTOMEGA | 110134110 |
AUTOMOTOR | PSD8740 |
AYD OE | 96-01353 |
AYD | 9601353 |
Aslyx | AS-102968 |
Aslyx | AS-201092 |
BBR | 001-10-20673 |
BENDIX | 042732B |
BGA | LS6708 |
BIRTH | BX0233 |
BORG BECK | BDL6323 |
BORG BECK | BDL6323HD |
BSG | BSG 70-310-017 |
CAUTEX | 030322 |
CAUTEX | 30322 |
CITRO | 5087.40 |
COFAP | BTC17110 |
COGEFA | 750.8740 |
COGEFA | 750.8740N |
COMLINE | CSL7018 |
CORTECO | 49399153 |
CTE | CSL25002 |
DAKAtec | 120099HQ |
DAYCO | DSS1586 |
DELPHI | TC675 |
DENCKERMAN | D140054 |
DITAS | A2-6054 |
DITAS | DSR1026 |
DJ PARTS | DL1156 |
DLZ | SL0203 |
DYNAMATRIX | DS17129 |
DYS | 30-58532 |
DÜRER | BS20207 |
ETS | 20.LB.508 |
EUROREPAR | 1634882480 |
FAG | 818 0236 10 |
FAI | BLR010 |
FAI | SS525 |
FARE SA | F0013CI |
FEBI | 17129 |
FENOX | LS11169 |
FERRON | TOP32290031 |
FIRST LINE | FDL6323 |
FIRST LINE | FDL6323HD |
FLENNOR | FL439-H |
FORMPART | 2108001 |
FORMPART | 2108001-XL |
FORTUNE LI | FZ7540 |
FR REDAELL | CI-501 |
FR REDAELL | CI-501K |
FR REDAELL | P-503 |
FR REDAELL | P-503K |
FRAP | F2215 |
G.U.D. | GSP301042 |
GOOM | RS-0087 |
GSP | S100043 |
HART | 422 437 |
HART | 422437 |
IMPERGOM | 36359 |
JPG | 4140400600 |
KAGER | 85-0020 |
KAMOKA | 9030252 |
KAWE | 8500 38604 |
KAWE | 850038604 |
KEY PARTS | KDL6323 |
KLAXCAR | 47050z |
KM GERMANY | 059 0015 |
KM GERMANY | 59 0015 |
KM GERMANY | 590015 |
KRAFT AUTO | 4305555 |
LEMFO | 17464 02 |
LYNXAUTO | C7266LR |
MAG | 3,01192E+11 |
MAG | 301191621390 |
MAG | 301191621400 |
MANDO | MSC015523 |
MAPCO | 19338HPS |
MAXGEAR | 72-1132 |
MDR | GSP-S100043 |
MERTZ | M-S0388 |
METALCAUCH | 02968 |
METALCAUCH | 2968 |
MEYLE | 11-16 060 0038 |
MEYLE | 11-16 060 5041/HD |
MGA | SA5013 |
MONROE | L38604 |
MOOG | PE-DS-5041 |
MOTAQUIP | VSL665A |
MS | 17464-PCS-MS |
NAPA | NST4013 |
NK | 5111902 |
NK | 5111902PRO |
NTY | ZLP-PE-012 |
OCAP | 0500233 |
OCAP | 0501553 |
OCAP | 500233 |
OCAP | 501553 |
OPENPARTS | SSL1083.11 |
OPTIMAL | G7-540 |
OSSCA | 01294 |
Omnicraft | 2394513 |
PATRON | PS4015 |
PATRON | PS4015-HD |
PEUGE | 5087.40 |
PROFIT | 2305-0447 |
ProfiPower | 6S1137 |
QH TALBROS | QLS3077S |
QH TALBROS | QSJ1417S |
QUARO | QS0931/HQ |
QUICKSTEER | LS7190 |
QUINTON HA | QLS3077S |
REDAELLI R | CI-501 |
REDAELLI R | P-503 |
REINHOCH | RH06-2025 |
RIDEX | 3229S0060 |
RODRUNNER | LS-CI-310 |
RODRUNNER | LS-CI-310T |
RTS | 97-00511 |
RUV | 915937 |
RYME | 4411008 |
SASIC | 0875405 |
SASIC | 875405 |
SIDEM | 53562 |
SKF | VKDS 343012 |
SPIDAN CHA | 44435 |
STARLINE | 16.11.735 |
STC | T402968 |
STELLOX | 56-01353-SX |
STELLOX | 56-01353A-SX |
SWAG | 62 79 0003 |
Stark | SKST-0230059 |
Storm | F0013CI |
TALOSA | 50-09859 |
TEDGUM | 00517410 |
TEDGUM | 517410 |
TEKNOROT | CI-310 |
TEKNOROT | CI-310T |
TOPRAN | 720 268 |
TOPRAN | 720268 |
TRICLO | 781127 |
TRISCAN | 8500 38604 |
TRISCAN | 850038604 |
TRW | JTS137 |
TRW | JTSB0129 |
Technika | RS170 |
VAICO | V42-0016 |
VEMA | 15064 |
WILMINK | WG2035003 |
WILMINK | WG2040980 |
WOLVER | SP409450 |
WXQP | 55412 |
ZEKKERT | SS-1476 |
CITROËN
|
PEUGEOT
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Łącznik stabilizatora to element układu zawieszenia samochodowego, który odpowiada za połączenie stabilizatora z wahaczem lub kolumną zawieszenia. Przekłada się to na optymalne prowadzenie kół samochodu podczas jazdy. Sam łącznik odpowiada z kolei za to, by każde z kół przylegało do drogi podczas pokonywania nawet najmniejszych łuków.
Łączniki stabilizatora, zwane także drążkami skrętnymi, montuje się zarówno na przedniej, jak i tylnej osi. W zależności od konkretnej marki samochodu będą one różnić się od siebie m.in. długością, grubością, kształtem oraz sztywnością. Ich stosunkowo delikatna konstrukcja sprawia, że łączniki stabilizatora kiepsko znoszą polskie warunki drogowe – dziury, wyboje, wyrwy na drodze. Do ich zużycia może dojść nawet po przejechaniu zaledwie około 20 tys. kilometrów.
Typowe objawy uszkodzonych lub zużytych łączników stabilizatora to stuki i uporczywe skrzypienie z okolic kół podczas pokonywania nierówności. Łączniki stabilizatorów to niestety jedne z najbardziej awaryjnych elementów zawieszenia. Ponadto ich awaria zdecydowanie przyspiesza zużycie pozostałych części układu zawieszenia a także opon samochodowych. Wprawiony kierowca może także odczuć utratę stabilności podczas jazdy, co ma bezpośredni wpływ na pogorszenie bezpieczeństwa.
Z racji bardzo istotnej roli tego podzespołu zawieszenia odradza się odwlekania wymiany w czasie. Ponadto zaleca się, by podczas wymiany łączników stabilizatora zawsze kierować się ku częściom zamiennym najlepszych producentów. Taka wymiana przełoży się na zwiększenie wytrzymałości układu zawieszenia i zapewni bezawaryjność oraz niezawodność zawieszenia samochodowego na bardzo wysokim poziomie.
NTY to rozwijająca się japońska marka części samochodowych. Firma działa na rynku stosunkowo krótko, jednak zdążyła już zyskać spore grono odbiorców, głównie za sprawą niespotykanie niskich cen. Części NTY to produkty ekonomiczne, stanowiące dobry wybór dla każdego, kto szuka oszczędności.
Oferta NTY jest bardzo bogata. Obecnie lista pozycji w katalogu dobija już do 40 000. Części samochodowe NTY to elementy w zasadzie z wszystkich kategorii. Klient znajdzie tutaj liczne łożyska i piasty. To części NTY cieszące się zdecydowanie najlepszymi opiniami. Ponadto dostępne są hamulce NTY, w tym pełne zestawy, jak i pojedyncze części. Producent oferuje również liczne części zawieszenia, układu kierowniczego czy elektroniki samochodowej. Obszerną kategorię stanowią również cewki i świece zapłonowe. Auto części NTY to podzespoły przede wszystkim do aut produkcji azjatyckiej, jednak w asortymencie są dostępne również elementy do samochodów europejskich, a nawet amerykańskich.
Części NTY to elementy średniej jakości. Niemniej podzespoły działają względnie efektywnie i długotrwale, biorąc pod uwagę niską cenę produktów. Największe atuty producenta to właśnie niski koszt części oraz ich ogromny wybór. Nie mogąc znaleźć jakieś części samochodowej, warto zaglądnąć do katalogu NTY.