- Długość 1/Długość 2 [mm]: 250
- Wymiar gwintu: MM10X1.25 RHT
- Pręt/Rozpórka: Drążek wahadłowy
- Ciężar [kg]: 0,3
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
555 | SL-1575 |
555 | SL-1575-M |
AKRON-MALÒ | 50085 |
ASHUKI | 1467-7003 |
ASHUKI | M875-55 |
BENDIX | 042954B |
BIRTH | BX0050 |
CAUTEX | 700102 |
COMLINE | CSL7279 |
CORTECO | 49396364 |
DELPHI | TC1344 |
DELPHI | TC1344-11B1 |
DENCKERMAN | D140145 |
DJ PARTS | DL1060 |
DYS | 30-71356 |
FAG | 818 0025 10 |
FEBI | 19235 |
FIRST LINE | FDL6608 |
HBJAKOPART | J4893007 |
JAPANPAR | SI-305 |
KAMOKA | 9951063 |
KAVO PARTS | SLS-4506 |
KAWE | 8500 50607 |
KRAFT AUTO | 4303675 |
LEMFO | 30702 01 |
LEMFO | 30702 02 |
LYNXAUTO | C7011LR |
MAPCO | 19593 |
MAPCO | 19593HPS |
MAXGEAR | 72-1440 |
MAZDA | BC1D-28-170A |
MAZDA | BC1D28170 |
METALCAUCH | 06953 |
METZGER | 53035719 |
MOOG | MD-LS-0972 |
MOTAQUIP | VSL766 |
NK | 5113210 |
OCAP | 0504439 |
OCAP | 0508072 |
OPTIMAL | G7-866 |
PEX | 12.05.505 |
QUINTON HA | QLS3427S |
REDAELLI R | MA501 |
RTS | 97-98002 |
RUV | 917029 |
SIDEM | 51063 |
SKF | VKDS 944007 |
SPIDAN | 40995 |
STARLINE | 80.16.736 |
STELLOX | 56-71011-SX |
STELLOX | 56-71011A-SX |
SWAG | 83 91 9235 |
Stark | SKST-0230244 |
TALOSA | 50-04514 |
TRISCAN | 8500 50607 |
TRW | JTS237 |
TRW | JTS238 |
TRW | JTS495 |
TRW | JTS7611 |
USN | SP260077 |
VEMA | 22699 |
WILMINK | WG2040330 |
WILMINK | WG2248109 |
WILMINK | WG2288716 |
YAMATO | J63006YMT |
MAZDA
|
Podobne towary | ||
---|---|---|
Łącznik stabilizatora VEMA 22699 | VEMA | Brak ceny |
Łącznik stabilizatora DJ PARTS DL1060 | DJ PARTS | Brak ceny |
Wahacz, wspornik zawieszenia koła NPS M405A22 | NPS | Brak ceny |
Łącznik stabilizatora FRAP F5209 | FRAP | Brak ceny |
Łącznik stabilizatora TRICLO 785096 | TRICLO | Brak ceny |
Łącznik stabilizatora BENDIX 042954B | BENDIX | Brak ceny |
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Łącznik stabilizatora to element układu zawieszenia samochodowego, który odpowiada za połączenie stabilizatora z wahaczem lub kolumną zawieszenia. Przekłada się to na optymalne prowadzenie kół samochodu podczas jazdy. Sam łącznik odpowiada z kolei za to, by każde z kół przylegało do drogi podczas pokonywania nawet najmniejszych łuków.
Łączniki stabilizatora, zwane także drążkami skrętnymi, montuje się zarówno na przedniej, jak i tylnej osi. W zależności od konkretnej marki samochodu będą one różnić się od siebie m.in. długością, grubością, kształtem oraz sztywnością. Ich stosunkowo delikatna konstrukcja sprawia, że łączniki stabilizatora kiepsko znoszą polskie warunki drogowe – dziury, wyboje, wyrwy na drodze. Do ich zużycia może dojść nawet po przejechaniu zaledwie około 20 tys. kilometrów.
Typowe objawy uszkodzonych lub zużytych łączników stabilizatora to stuki i uporczywe skrzypienie z okolic kół podczas pokonywania nierówności. Łączniki stabilizatorów to niestety jedne z najbardziej awaryjnych elementów zawieszenia. Ponadto ich awaria zdecydowanie przyspiesza zużycie pozostałych części układu zawieszenia a także opon samochodowych. Wprawiony kierowca może także odczuć utratę stabilności podczas jazdy, co ma bezpośredni wpływ na pogorszenie bezpieczeństwa.
Z racji bardzo istotnej roli tego podzespołu zawieszenia odradza się odwlekania wymiany w czasie. Ponadto zaleca się, by podczas wymiany łączników stabilizatora zawsze kierować się ku częściom zamiennym najlepszych producentów. Taka wymiana przełoży się na zwiększenie wytrzymałości układu zawieszenia i zapewni bezawaryjność oraz niezawodność zawieszenia samochodowego na bardzo wysokim poziomie.