- Długość 1/Długość 2 [mm]: 310
- Wymiar gwintu: MM10X1.5 RHT
- Średnica [mm]: 10
- Pręt/Rozpórka: Drążek wahadłowy
- Ciężar [kg]: 0,36
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
555 | SLK-E130R |
APEC | AST4332 |
ASAM | 05920 |
BENDIX | 047572B |
BENDIX | 049398B |
BGA | LS0945 |
BIRTH | BX0176 |
BMW | 31306792212 |
BORG BECK | BDL7369 |
BORG BECK | BDL7414 |
BSG | BSG 15-310-076 |
BSG | BSG 15-310-224 |
CAUTEX | 774535 |
COMLINE | CSL6111 |
COMLINE | CSL6112 |
CORTECO | 49401054 |
DELPHI | TC2646 |
DELPHI | TC2646-11B1 |
DELPHI | TC2646-13B2 |
DYS | 30-56571 |
EUROREPAR | 1679760180 |
FAG | 818 0588 10 |
FEBEST | 1923-F20FR |
FEBI | 280231 |
FEBI | 40894 |
FIRST LINE | FDL7369 |
FIRST LINE | FDL7414 |
FRAP | 4520 |
GSP | S051260 |
KAMOKA | 9030067 |
KAVO PARTS | SLS-10096 |
KAWE | 8500 11679 |
KRAFT AUTO | 4302761 |
LEMFO | 37357 01 |
LYNXAUTO | C7571R |
MAPCO | 54638/9HPS |
MAPCO | 54639HPS |
MAXGEAR | 72-3963 |
METZGER | 53062612 |
MEYLE | 316 060 0041/HD |
MEYLE | 316 060 0091 |
MOOG | BM-LS-10982 |
MOTAQUIP | LVSL1348 |
MOTAQUIP | LVSL1516 |
MS | 37357-PCS-MS |
Motrio | 8550500751 |
NAPA | NST4332 |
NK | 5111536 |
OCAP | 0588086 |
OPTIMAL | G7-1478 |
OPTIMAL | G7-1478A |
QUINTON HA | QLS3820S |
REDAELLI R | 7548 |
REDAELLI R | 7548K |
RIDEX | 3229S0849 |
RTS | 97-99623-1 |
SIDEM | 21661 |
SKF | VKDS 348531 |
SPIDAN | 51325 |
STELLOX | 56-00694-SX |
SWAG | 20 94 0894 |
TALOSA | 50-08960 |
TOPRAN | 632 353 |
TRISCAN | 8500 11679 |
TRW | JTS1067 |
VEMA | 26999 |
WILMINK | WG1992479 |
WILMINK | WG1992486 |
WILMINK | WG2029326 |
WILMINK | WG2040814 |
WILMINK | WG2254294 |
WILMINK | WG2292231 |
BMW
|
Podobne towary | ||
---|---|---|
KAMOKA 9921661 | KAMOKA | Brak ceny |
Łącznik stabilizatora BORG & BECK BDL7369 | BORG & BECK | Brak ceny |
Łącznik stabilizatora BORG & BECK BDL7414 | BORG & BECK | Brak ceny |
Wahacz, wspornik zawieszenia koła VEMA 26999 | VEMA | Brak ceny |
Łącznik stabilizatora BIRTH BX0176 | BIRTH | Brak ceny |
Wahacze - zestaw kompletny MASTER-SPORT GERMANY 36870-KIT-MSM | MASTER-SPORT GERMANY | Brak ceny |
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Łącznik stabilizatora to element układu zawieszenia samochodowego, który odpowiada za połączenie stabilizatora z wahaczem lub kolumną zawieszenia. Przekłada się to na optymalne prowadzenie kół samochodu podczas jazdy. Sam łącznik odpowiada z kolei za to, by każde z kół przylegało do drogi podczas pokonywania nawet najmniejszych łuków.
Łączniki stabilizatora, zwane także drążkami skrętnymi, montuje się zarówno na przedniej, jak i tylnej osi. W zależności od konkretnej marki samochodu będą one różnić się od siebie m.in. długością, grubością, kształtem oraz sztywnością. Ich stosunkowo delikatna konstrukcja sprawia, że łączniki stabilizatora kiepsko znoszą polskie warunki drogowe – dziury, wyboje, wyrwy na drodze. Do ich zużycia może dojść nawet po przejechaniu zaledwie około 20 tys. kilometrów.
Typowe objawy uszkodzonych lub zużytych łączników stabilizatora to stuki i uporczywe skrzypienie z okolic kół podczas pokonywania nierówności. Łączniki stabilizatorów to niestety jedne z najbardziej awaryjnych elementów zawieszenia. Ponadto ich awaria zdecydowanie przyspiesza zużycie pozostałych części układu zawieszenia a także opon samochodowych. Wprawiony kierowca może także odczuć utratę stabilności podczas jazdy, co ma bezpośredni wpływ na pogorszenie bezpieczeństwa.
Z racji bardzo istotnej roli tego podzespołu zawieszenia odradza się odwlekania wymiany w czasie. Ponadto zaleca się, by podczas wymiany łączników stabilizatora zawsze kierować się ku częściom zamiennym najlepszych producentów. Taka wymiana przełoży się na zwiększenie wytrzymałości układu zawieszenia i zapewni bezawaryjność oraz niezawodność zawieszenia samochodowego na bardzo wysokim poziomie.