- Pręt/Rozpórka: Drążek skrętny łącznikowy
- Artykuł oraz informacja uzupełniająca: Z dodatkami
- Długość [mm]: 115
- Rura o średnicy [mm]: 9
- Parzyste numery artykułów: JTS440
Dodaj opinię
(13.03.2022)
Opinia wystawiona dla Łącznik stabilizatora TRW JTS283
(10.11.2021)
Opinia wystawiona dla Łącznik stabilizatora TRW JTS642
(11.12.2015)
Opinia wystawiona dla Łącznik stabilizatora TRW JTS295
Producent | Numery OEM |
---|
BENDIX | 042751B |
BORG BECK | BDL6784 |
DELPHI | TC2053 |
DITAS | A25499 |
DITAS | DSR1098 |
FEBI | 11022 |
FEBI | 22247 |
FIRST LINE | FDL6784 |
LEMFO | 25039 |
MAPCO | 49812 |
MAPCO | 49812HPS |
MERCE | 210 320 25 89 |
MERCE | 210 320 36 89 |
MERCE | A 210 320 21 89 |
MERCE | A 210 320 25 89 |
MERCE | A 210 320 36 89 |
METZGER | 53043501 |
METZGER | ME2189 |
METZGER | ME539 |
MEYLE | 014 032 0067 |
MGA | SA8260 |
MONROE | L23608 |
MOOG | ME-LS-0726 |
NK | 5113318 |
OCAP | 0594164 |
OPTIMAL | G7-587 |
PEX | 1205397 |
QUINTON HA | QLS3337S |
RTS | 97-90847-2 |
RUV | 915190 |
SIDEM | 49560 |
SWAG | 10790052 |
TALOSA | 5000198 |
TRISCAN | 850023608 |
TTC | 0230047 |
MERCEDES-BENZ
|
Podobne towary | ||
---|---|---|
Łącznik stabilizatora FLENNOR FL750-H | FLENNOR | Brak ceny |
Łącznik stabilizatora KAWE 8500 23607 | KAWE | Brak ceny |
Łącznik stabilizatora FRAP F5219 | FRAP | Brak ceny |
Łącznik stabilizatora SBS 19145113318 | SBS | Brak ceny |
Łącznik stabilizatora TRICLO 783373 | TRICLO | Brak ceny |
Łącznik stabilizatora BENDIX 042949B | BENDIX | Brak ceny |
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Łącznik stabilizatora to element układu zawieszenia samochodowego, który odpowiada za połączenie stabilizatora z wahaczem lub kolumną zawieszenia. Przekłada się to na optymalne prowadzenie kół samochodu podczas jazdy. Sam łącznik odpowiada z kolei za to, by każde z kół przylegało do drogi podczas pokonywania nawet najmniejszych łuków.
Łączniki stabilizatora, zwane także drążkami skrętnymi, montuje się zarówno na przedniej, jak i tylnej osi. W zależności od konkretnej marki samochodu będą one różnić się od siebie m.in. długością, grubością, kształtem oraz sztywnością. Ich stosunkowo delikatna konstrukcja sprawia, że łączniki stabilizatora kiepsko znoszą polskie warunki drogowe – dziury, wyboje, wyrwy na drodze. Do ich zużycia może dojść nawet po przejechaniu zaledwie około 20 tys. kilometrów.
Typowe objawy uszkodzonych lub zużytych łączników stabilizatora to stuki i uporczywe skrzypienie z okolic kół podczas pokonywania nierówności. Łączniki stabilizatorów to niestety jedne z najbardziej awaryjnych elementów zawieszenia. Ponadto ich awaria zdecydowanie przyspiesza zużycie pozostałych części układu zawieszenia a także opon samochodowych. Wprawiony kierowca może także odczuć utratę stabilności podczas jazdy, co ma bezpośredni wpływ na pogorszenie bezpieczeństwa.
Z racji bardzo istotnej roli tego podzespołu zawieszenia odradza się odwlekania wymiany w czasie. Ponadto zaleca się, by podczas wymiany łączników stabilizatora zawsze kierować się ku częściom zamiennym najlepszych producentów. Taka wymiana przełoży się na zwiększenie wytrzymałości układu zawieszenia i zapewni bezawaryjność oraz niezawodność zawieszenia samochodowego na bardzo wysokim poziomie.
TRW to marka części samochodowych znana niemal na całym świecie. Firma jest aktualnie jednym z liderów w branży motoryzacyjnej. Ogromne zakłady produkcyjne położone w 186 lokalizacjach pozwoliły na produkcję szerokiej gamy oryginalnych części samochodowych, a także części zamiennych dedykowanych na rynek wtórny.
Produkcję części zamiennych TRW rozpoczęło seryjnie w latach 60. Najpierw duży nacisk położony został na podzespoły elektroniki samochodowej, ale z czasem konsekwentnie uzupełniano katalog w części dedykowane kolejnym systemom i układom samochodowym.
Dzięki doskonałej jakości, części samochodowe TRW zyskały uznanie branży motoryzacyjnej na całym świecie. Według statystyk branżowych magazynów motoryzacyjnych jeden na trzy samochody w Europie, a także jeden na dwa samochody w Japonii jest wyposażony w części marki TRW. Części dedykowane są nie tylko samochodom osobowym, dostawczym, sportowym, ale także ciężarowym.