- Długość [mm]: 141
- Pręt/Rozpórka: Drążek skrętny łącznikowy
- Artykuł oraz informacja uzupełniająca: Z dodatkami
- Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie: Dla pojazdów z kierownicą z lewej lub prawej strony
- Wymiar gwintu: M10*1.5
Dodaj opinię
(13.03.2022)
Opinia wystawiona dla Łącznik stabilizatora TRW JTS283
(10.11.2021)
Opinia wystawiona dla Łącznik stabilizatora TRW JTS642
(11.12.2015)
Opinia wystawiona dla Łącznik stabilizatora TRW JTS295
Producent | Numery OEM |
---|
A.B.S. | 260135 |
BENDIX | 042772B |
BIRTH | 50203 |
BORG BECK | BDL6348 |
DELPHI | TC1189 |
DITAS | A25810 |
FAG | 818 0271 10 |
FAI | SS560 |
FEBI | 17596 |
FEBI | 18916 |
FIRST LINE | FDL6348 |
FLENNOR | FL510H |
KAGER | 850105 |
LEMFO | 38614 01 |
MAPCO | 19913 |
METZGER | 53014718 |
METZGER | 9504K |
MEYLE | 514 080 0003/S |
MEYLE | 514 915 7725 |
MGA | SA5068 |
MONROE | L27600 |
MOOG | VO-LS-1192 |
MOOG | VV-LS-1099 |
NK | 5114803 |
OCAP | 0181414 |
OCAP | 0181414K |
OPTIMAL | G7-621 |
PEX | 1201064 |
PEX | 1201233 |
QUINTON HA | QLS2541S |
RTS | 97-97045 |
RUV | 916535 |
SIDEM | 67063 |
SPIDAN | 45778 |
SWAG | 55918916 |
TALOSA | 5003818 |
TRISCAN | 850027600 |
VOLVO | 1229391 |
VOLVO | 3530230 |
VOLVO | 9157725 |
VOLVO | 91577254 |
VOLVO
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Łącznik stabilizatora to element układu zawieszenia samochodowego, który odpowiada za połączenie stabilizatora z wahaczem lub kolumną zawieszenia. Przekłada się to na optymalne prowadzenie kół samochodu podczas jazdy. Sam łącznik odpowiada z kolei za to, by każde z kół przylegało do drogi podczas pokonywania nawet najmniejszych łuków.
Łączniki stabilizatora, zwane także drążkami skrętnymi, montuje się zarówno na przedniej, jak i tylnej osi. W zależności od konkretnej marki samochodu będą one różnić się od siebie m.in. długością, grubością, kształtem oraz sztywnością. Ich stosunkowo delikatna konstrukcja sprawia, że łączniki stabilizatora kiepsko znoszą polskie warunki drogowe – dziury, wyboje, wyrwy na drodze. Do ich zużycia może dojść nawet po przejechaniu zaledwie około 20 tys. kilometrów.
Typowe objawy uszkodzonych lub zużytych łączników stabilizatora to stuki i uporczywe skrzypienie z okolic kół podczas pokonywania nierówności. Łączniki stabilizatorów to niestety jedne z najbardziej awaryjnych elementów zawieszenia. Ponadto ich awaria zdecydowanie przyspiesza zużycie pozostałych części układu zawieszenia a także opon samochodowych. Wprawiony kierowca może także odczuć utratę stabilności podczas jazdy, co ma bezpośredni wpływ na pogorszenie bezpieczeństwa.
Z racji bardzo istotnej roli tego podzespołu zawieszenia odradza się odwlekania wymiany w czasie. Ponadto zaleca się, by podczas wymiany łączników stabilizatora zawsze kierować się ku częściom zamiennym najlepszych producentów. Taka wymiana przełoży się na zwiększenie wytrzymałości układu zawieszenia i zapewni bezawaryjność oraz niezawodność zawieszenia samochodowego na bardzo wysokim poziomie.
TRW to marka części samochodowych znana niemal na całym świecie. Firma jest aktualnie jednym z liderów w branży motoryzacyjnej. Ogromne zakłady produkcyjne położone w 186 lokalizacjach pozwoliły na produkcję szerokiej gamy oryginalnych części samochodowych, a także części zamiennych dedykowanych na rynek wtórny.
Produkcję części zamiennych TRW rozpoczęło seryjnie w latach 60. Najpierw duży nacisk położony został na podzespoły elektroniki samochodowej, ale z czasem konsekwentnie uzupełniano katalog w części dedykowane kolejnym systemom i układom samochodowym.
Dzięki doskonałej jakości, części samochodowe TRW zyskały uznanie branży motoryzacyjnej na całym świecie. Według statystyk branżowych magazynów motoryzacyjnych jeden na trzy samochody w Europie, a także jeden na dwa samochody w Japonii jest wyposażony w części marki TRW. Części dedykowane są nie tylko samochodom osobowym, dostawczym, sportowym, ale także ciężarowym.