- Lokalizacja w aucie: Z lewej
- Jakosć: T. HE
- Rodzaj lampy: R5W
- Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie: Dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
- Artykuł oraz informacja uzupełniająca: Bez mocowania lampy
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
ALKAR | 441-1976L-UE |
HELLA | 9EL 139 137-061 |
HELLA | 9EL139137-061 |
IPARLUX | 16910631 |
JOHNS | 953887 |
MAG | 714098290339 |
PRASCO | VG0324153 |
PRASCO | VW0324154 |
SCHLIECKMA | 50451517 |
VW | 1H6945111 |
WEZEL | 5880931 |
VW
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Lampy zespolone tylne to konstrukcje łączące co najmniej kilka typów lamp samochodowych, zwykle niezbędnych, aby legalnie poruszać się po jezdni. Przeznaczeniem lampy zespolonej tylnej jest montaż w tylnej części samochodu lub na przyczepie, która tak jak pojazd mechaniczny, wymaga instalacji sprawnego, określonego przepisami oświetlenia. Wśród lamp zespolonych tylnych występuje znaczna różnorodność, będąca konsekwencją odmiennych zastosowań poszczególnych modeli. Przepisy określające obowiązkowe oświetlenie przyczepy są uzależnione od jej długości, a także gabarytów całkowitych.
Podstawowe światła zespolone to:
Zasadniczo lampy zespolone tylne nie wymagają specjalnej konserwacji, należy je jednak regularnie czyścić, aby generowane światło było dobrze widoczne. W przypadku delikatnego uszkodzenia powierzchni reflektora, takiego jak zarysowanie czy niewielkie pęknięcie, możliwa jest regeneracja lampy przy użyciu odpowiedniego preparatu chemicznego.
Zwykle lampy zespolone tylne są trwałe i nie jest konieczna ich częsta wymiana. Jednak jak każdy element pojazdu, ulegają awariom i uszkodzeniom. Do najczęstszych należą: rozbicie lampy, przepalenie przewodów oraz inne awarie elektryczne. W przypadku każdej z wymienionych usterek niezbędna jest wymiana lampy. Ponadto, konsekwencją zwyczajnej eksploatacji lampy jest przepalanie się żarówek, które oczywiście wymaga ich wymiany. Chcąc zapobiec utracie sprawnego oświetlenia warto z wyprzedzeniem wymieniać żarówki, stosując się do zaleceń producenta.
Firma Polcar została założona w 1986 roku przez Andrzeja Senkowskiego. Początkowo, siedziba firmy znajdowała się na warszawskim Żoliborzu, gdzie w niewielkim mieszkaniu znajdowało się biuro, gdzie klienci mogli odbierać sprowadzane zza granicy na zamówienie części samochodowe. Szybki wzrost zainteresowania dostarczanymi przez Polcar częściami sprawił, że w kolejnych latach zespół zaczął się powiększać o kolejnych współpracowników. Ważnym momentem w historii firmy był rok 1996, w którym to powstał pierwszy magazyn o pow. 4 tys. m2 i umożliwił on bezpośredni import części od producentów, a nie od firm handlowych.
Wraz z rozwojem firmy wzrastało również zapotrzebowanie na pracowników oraz kolejne magazyny. W 2001 roku powstał dział, który stał się odpowiedzialny za handel z krajami UE, natomiast już w 2002 roku do użytku został kolejny magazyn, dzięki któremu przestrzeń składowania została powiększona do 31 000 m2. Firma dzięki fachowemu podejściu do klienta oraz zaangażowaniu we własne działania cieszy się ogromnym uznaniem i jest obdarzona zaufaniem wśród tysięcy klientów. Obecnie przedsiębiorstwo zatrudnia ponad 400 pracowników i stale rozbudowuje swoją siedzibę o kolejne hale magazynowe.