- Wykonanie łańcucha: Simplex
- Wymiary łańcucha napędu rozrządu: G67HP
- Wymiary łańcucha napędu rozrządu: G67HR
- Wymiary łańcucha napędu rozrządu: G67AM
- Ilość ogniw łańcucha: 42
- Wykonanie łańcucha: Łańcuch zamknięty
- Ciężar [kg]: 0,212
Dodaj opinię
(08.11.2016)
Opinia wystawiona dla Łańcuch rozrządu SWAG 99 12 9629
(07.11.2016)
Opinia wystawiona dla Łańcuch rozrządu SWAG 99 11 0150
Producent | Numery OEM |
---|
4X4 ESTANF | EST-KCK0912 |
AIC | 59020Set |
AIC | 59191 |
AKRON-MALÒ | 909044 |
ASHIKA | KCK0912 |
AUDI FAW | 06D 109 229 A |
AUDI FAW | 06D 109 229 B |
AUDI | 06D 109 229 A |
AUDI | 06D 109 229 B |
AUDI | 6D 109 229 A |
AUDI | 6D 109 229 B |
AUTLOG | KT1007 |
AUTLOG | KT1057 |
AUTLOG | KT2002 |
AUTOTEAM | KCA272 |
Autopumps | ATCK218 |
BAPMIC | BACB13-133001 |
BAPMIC | BK0422440018 |
BAPMIC | BK0422440019 |
BGA | TC0110K |
BGA | TC0110VFK |
BORSEHUNG | B18847 |
BORSEHUNG | B1C014 |
BRÜCK GERM | 06D109229B |
CALIBER | KCC272 |
CAUTEX | 770423 |
CONTI | V3457006 |
DOLZ | 05KC005 |
DOLZ | SKCA005 |
DOLZ | SKCA005V |
DYNAMATRIX | DTCK124NG |
DYNAMATRIX | DTCK125NG |
DYNAMATRIX | DTCK127NG |
ESEN SKV | 21SKV020 |
ESEN SKV | 21SKV021 |
ESEN SKV | 21SKV115 |
ET ENGINET | RS0057 |
ET ENGINET | RS0061 |
FAI | TCK126VVT |
FARE SA | 13858 |
FARE-MX | 13858 |
FEBI | 25227 |
FRECCIA | TK08-1184 |
GGT | KCSPA005 |
GGT | KCSPA005V |
Hamburg Te | 3625-02502 |
IAP | 127-50031K |
IJS GROUP | 40-1004K |
IMEX | IMX UKSFE45006 |
INA | 553 0209 10 |
IWIS | 50046860 |
JAPANPAR | KDK-0912 |
JAPKO | KJK0912 |
KAMOKA | 7001571 |
KAMOKA | 7001684 |
KM INTERNA | KCD272 |
LUCAS | LKTC124 |
LUCAS | LKTC126 |
LUCAS | LKTC127 |
LYNXAUTO | TK-0001 |
MABYPARTS | OTK030152 |
MAPCO | 75800 |
MASUMA | MGR-9001 |
METALCAUCH | 13858 |
MOTIVE | TCK218 |
OSSCA | 12992 |
PATRON | PTCK116 |
PATRON | PTCK117 |
PLYOM | P770423 |
RECOFICIAL | 40-1004K |
RIDEX | 1389T0011 |
RIDEX | 1389T0082 |
RUV | 3457006 |
SEAT | 06D 109 229 A |
SEAT | 06D 109 229 B |
SEAT | 6D 109 229 A |
SEAT | 6D 109 229 B |
SKODA | 06D 109 229 A |
SKODA | 06D 109 229 B |
SKODA | 6D 109 229 A |
SKODA | 6D 109 229 B |
SNR | KDC457.01 |
SNR | KDC457.16 |
STC | T413858 |
Stark | SKTCK-2240010 |
Stark | SKTCK-2240080 |
TOPRAN | 117 278 |
TREVI | KC1149 |
TREVI | KC1150 |
TRICLO | 422193 |
TRICLO | 422197 |
VAICO | V10-1020 |
VW | 06D 109 229 A |
VW | 06D 109 229 B |
VW | 6D 109 229 A |
VW | 6D 109 229 B |
WILMINK | WG1055084 |
WILMINK | WG1429260 |
WILMINK | WG1488125 |
WILMINK | WG1725276 |
WILMINK | WG1897622 |
WILMINK | WG2140293 |
WXQP | 313881 |
ZPY | 06D109229B |
hajus Auto | 1151342 |
iwis Motor | 59020Set |
iwis Motor | 59191 |
vika | K11790101 |
AUDI
|
SEAT
|
SKODA
|
VW
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Łańcuch rozrządu to najważniejszy element napędu rozrządu, który używany jest w wielu silnikach benzynowych i Diesla. Rola łańcucha wraz z elementami towarzyszącymi jego pracy, polega na przekazaniu napędu z koła pasowego na koło napędowe. Ponadto łańcuch napędza także pompę cieczy chłodzącej i pompę oleju.
Łańcuch to element, który teoretycznie powinien wystarczyć na cały okres eksploatacji silnika. Z reguły tak jest, ale bywa, że w przypadku niektórych egzemplarzy silników dochodzi do awarii a nawet do zerwania łańcucha. Praktyka pokazuje, że łańcuch wystarcza na około 350 – 400 tys. kilometrów przebiegu.
Do awarii łańcucha może dojść na skutek jego rozciągnięcia. To wtedy może dojść do jego przeskoczenia lub w najgorszym wypadku do zerwania. Jeżeli dojdzie do zerwania łańcucha to niestety trzeba liczyć się z całkowitym zniszczeniem zaworów i tłoków jednostki napędowej, co zazwyczaj kwalifikuje silnik spalinowy na złomowisko.
W celu wymiany łańcucha rozrządu trzeba zakupić pełen komplet, który zawiera łańcuch, napinacz, koła zębate, tuleje, simmeringi, uszczelkę pokrywy rozrządu oraz śruby mocujące. Cena kompletnego zestawu łańcucha rozrządu zależy przede wszystkim od modelu samochodu oraz marki poszukiwanych części.
Do tego należy doliczyć pracę mechanika. Warsztat zainkasuje za taką usługę od 300 do 900 złotych, w zależności od rodzaju silnika i marki samochodu. Zdarza się, że cena za usługę wyniesie niekiedy nawet więcej, jeżeli stopień skomplikowania jednostki napędowej jest wysoki a dostęp do łańcucha rozrządu stosunkowo trudny.
Swag to niemiecki producent części samochodowych o globalnym zasięgu. Przedsiębiorstwo jest dziś zależne od korporacji Bilstein, uchodzącej za jednego z największych producentów autoczęści na świecie. Oferta firmy Swag jest kompleksowa. Producent oferuje autoczęści z 5 głównych kategorii: układ kierowniczy, układ silnika, układ hamowania, podwozie, układ elektryczny.
Do elementów układu kierowniczego, które produkuje Swag, należą drążki, końcówki drążków i przeguby. Od początku działalności firma Swag jest znana z produkcji części rozrządu. Przedsiębiorstwo zajmuje się produkcją części bezpośrednio powiązanych z pracą silnika. W ofercie znajdziemy zatem m.in. układy chłodzenia silnika, układy paliwowe oraz zawieszenie jednostki napędowej. Części Swag to także tarcze i klocki hamulcowe. Na szczególne wyróżnienie zasługują właśnie klocki hamulcowe Swag, które dzięki wykorzystaniu podczas produkcji specjalnej technologii termicznej, wykazują niemal maksymalną efektywność działania również bez nagrzewania.
Swag to firma z ponad 50 letnią historią. Obecnie marka należy do grupy Bilstein, co umożliwia szerszą dystrybucję części samochodowych Swag. Przynależność do międzynarodowego potentata zwiększa również możliwości firmy w zakresie produkcji części samochodowych. Dzisiaj produkty Swag pojawiają się na całym świecie. Producent głównie tworzy części przeznaczone na aftermarket, jednak współpracuje również z kilkoma producentami samochodowymi. Podczas pierwszego montażu autoczęści Swag są wykorzystywane m.in. przez Mercedesa czy Volkswagena.