Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "5"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - By ułatwić wybór typu auta, m.in. informacje na temat mocy swojego pojazdu znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Linka hamulca postojowego SEIM 404060 (Z tyłu z lewej)

0 (0 ocen) pokaż opinie
Kod produktu:
404060
Linka hamulca postojowego SEIM 404060 (Z tyłu z lewej)
  • Linka hamulca postojowego SEIM 404060 (Z tyłu z lewej) - fot.1
Dostępność towaru:   niedostępny
Zwroty:   do 100 dni

Jeżeli wykupisz opcję "Bezpieczny Zakup" masz możliwość skorzystania z darmowego zwrotu bez podania przyczyny aż do 100dni!

Standardowy czas zwrotu bez opcji "Bezpieczny Zakup" to 14 dni.

Więcej o zwrotach i wymianach >

Kup taniej w aplikacji
Cena katalogowa: 126,00 zł
61,00 zł
w tym 23% VAT
Darmowa dostawa
w 24h
Ponad 4 miliony części
z 2 letnią gwarancją
Do 100 dni na zwrot
i wymianę
Pomoc, infolinia
z ekspertami z branży
99% klientów poleca
sklep iParts.pl
  • Producent:
    SEIM
  • Jednostka:
    sztuka
  • EAN:
    3349804040605
  • Lokalizacja w aucie:
    Z tyłu z lewej
  • Lokalizacja w aucie:
    Z tyłu po prawej
  • Rodzaj napędu:
    Napęd przednich kół

    Napęd przedni, z angielskiego FWD, czyli Front Wheel Drive. Rodzaj przeniesienia napędu w którym cały moment obrotowy przekazywany jest tylko na przednią oś pojazdu, stosowany w pojazdach silnikowych.

    Dowiedz się więcej

  • Długość 1/Długość 2 [mm]:
    1765/965
  • Ilość montowana w aucie:
    2
  • Stan:
    Fabrycznie nowy

    Naszym standardem jest dostarczanie oryginalnych, fabrycznie nowych części. Jednak w pojedynczych przypadkach (bardzo rzadko), ze względu na dostępność i specyfikę rynku, może się zdarzyć, że nasz dostawca dostarczy część regenerowaną.

Ponad 4 miliony części
z 2 letnią gwarancją
Do 100 dni na zwrot
i wymianę
Pomoc, infolinia
z ekspertami z branży
Darmowa dostawa
w 24h
99% klientów poleca
sklep iParts.pl

Opis produktu

Dodatkowe informacje o Dzwignia / linka / ciegna 404060 firmy SEIM

Parametry:
  • Lokalizacja w aucie: Z tyłu z lewej
  • Lokalizacja w aucie: Z tyłu po prawej
  • Rodzaj napędu: Napęd przednich kół
  • Długość 1/Długość 2 [mm]: 1765/965
  • Ilość montowana w aucie: 2
Cena katalogowa – cena detaliczna produktu sugerowana przez producenta, która nie jest ceną sprzedaży oferowaną konsumentowi a służy jedyne celom informacyjnym. Nie uwzględnia rabatów naliczanych przez sklep.

Opinie

Średnia ocena:
0 (0 ocen)

Dodaj opinię

Ocena produktów

Numery OEM

Szukaj zamienników dla 404060 po numerze OEM

Producent Numery OEM
CABOR 11.682
RENAU 5000387975
RENAU 5000389550

Do jakich aut pasuje część

Sprawdź czy Dzwignia / linka / ciegna 404060 pasuje do Twojego auta

 

RENAULT

  • brak modeli

Cenowe okazje auto części

Wyprzedaż

Olej FUCHS TITAN GT1 PRO C-3 5W30 5 litrów
219,00 zł
155,00 zł
5.0 (3 ocen)

Wyprzedaż

Sprzęgło kompletne LUK 600001600 VAG 1.9TDI
1799,00 zł
1126,00 zł
5.0 (230 ocen)

Wyprzedaż

Płyn chłodniczy IPARTS G11 5 litrów -35°C (ni
76,00 zł
38,00 zł
5.0 (4 ocen)

Zadaj pytanie na temat tego produktu

Porady motoryzacyjne

Jaki akumulator wybrać do mojego samochodu? Na co zwracać uwagę?

Jaki akumulator wybrać do samochodu? Wskazania producenta kontra własne potrzeby i doświadczenia

Gdy przychodzi do kupna nowego akumulatora, okazuje się, że kierowcy dzielą się na tych, którzy wybierają akumulator na podstawie zaleceń producenta auta oraz na tych, którzy zdają się głównie na własne potrzeby i doświadczenie. Którzy z nich mają rację? Którzy robią to lepiej? Jak powinno się wybierać akumulator do samochodu i na co każdorazowo warto zwracać uwagę przy tej okazji?

czytaj więcej >
TOP 10 najczęściej powtarzanych mitów na temat opon zimowych. Co koniecznie powinniście wiedzieć o zimówkach?

TOP 10 najczęściej powtarzanych mitów na temat opon zimowych. Co koniecznie powinniście wiedzieć o zimówkach?

Środek zimy to najlepszy moment na rozmowę o oponach zimowych. W końcu to zimą najmocniej odczuwamy ich znaczenie. I choć wielu kierowców ma sporą praktykę w jeździe na oponach zimowych, wciąż żywe są wśród nas mity mogące na tę praktykę bardzo niekorzystnie wpłynąć. Co to za mity? Jakie to nieprawdziwe informacje na temat opon zimowych krążą w społeczności polskich kierowców?

czytaj więcej >
Uszkodzenie opony po wjechaniu w dziurę. Jak postępować i na co uważać w takim przypadku?

Uszkodzenie opony po wjechaniu w dziurę. Jak postępować i na co uważać w takim przypadku?

Być może dziurawe drogi nie są już w Polsce tak częstym zjawiskiem jak kiedyś, ale nadal się zdarzają. Zwłaszcza wiosną, gdy wraz ze śniegiem, miejscami znika też część asfaltu. I gdy ktoś wjedzie z impetem w taką wyrwę w drogowej rzeczywistości, uszkodzenie opony ma jak w banku. Co wówczas? Jak dochodzić odszkodowania za uszkodzoną oponę? W jaki sposób ubezpieczyciele próbują wykpić się od odpowiedzialności i jak bronić się przed tym przy użyciu przepisów prawa?

czytaj więcej >
Akumulator rozładowuje się? Sprawdź co należy sprawdzić w pierwszej kolejności

Akumulator samochodowy ciągle się rozładowuje? Oto, co należy sprawdzić w pierwszej kolejności

Kiedyś motoryzacja była prostsza. Kiedyś akumulatory odpowiadały wyłącznie za rozruch, światła, wycieraczki, w najlepszym razie również za radio. A teraz? Teraz ilość odbiorników prądu w samochodach przyprawia o zawrót głowy. I każdy z nich może okazać się tzw. „złodziejem prądu” podkradającym energię z baterii. Jak można to sprawdzić? Czy w ogóle można? Co jest przyczyną ciągłego rozładowywania się akumulatora w Waszym samochodzie?

czytaj więcej >

Dzwignia / linka / ciegna

Linki i cięgna hamulcowe to podstawowe elementy układu hamulca postojowego. Dzięki nim możliwe jest unieruchomienie pojazdu po jego zaparkowaniu. Warto o tym pamiętać, gdyż nawet przy niewielkim nachyleniu terenu samochód może się stoczyć, jeśli nie zostanie prawidłowo unieruchomiony za pomocą hamulca postojowego.

Hamulec postojowy, powszechnie nazywany hamulcem ręcznym, bywa niedoceniany przez kierowców, w rzeczywistości jednak jest absolutnie niezbędny, aby zachować bezpieczeństwo. Przydaje się nie tylko podczas dłuższego postoju, ale często również w trasie, na przykład gdy konieczne jest zatrzymanie się na wzniesieniu. W takiej sytuacji kierowca pociąga wajchę, co prowadzi do naprężenia linki hamulcowej. W ten sposób siła przekazywana jest na zaciski hamulcowe, które blokują koła.

Ze względu na relatywnie rzadkie wykorzystywanie hamulca ręcznego, zwykle układ ten sprawuje się dobrze przez długie lata. Należy jednak uważać, aby nie doprowadzić do jego zniszczenia właśnie przez zbyt rzadkie użytkowanie. Brak aktywności powoduje bowiem, że na powierzchni poszczególnych elementów układu hamulcowego, w tym również na lince hamulcowej, gromadzą się zanieczyszczenia oraz powstaje rdza. Jeżeli chodzi o linki i cięgna, mogą one ulec rozprężeniu, zarówno w przypadku niewielkiej, jak i wystarczającej aktywności hamulca ręcznego. Ponadto, dłuższa eksploatacja prowadzi do przetarcia linki hamulcowej. Dlatego też polecane są regularne przeglądy stanu hamulca, w tym linki oraz natychmiastowa wymiana tego elementu, jeżeli nie pracuje on w pełni sprawnie.

Cechy Części

Napęd przednich kół
Napęd przedni, z angielskiego FWD, czyli Front Wheel Drive. Rodzaj przeniesienia napędu w którym cały moment obrotowy przekazywany jest tylko na przednią oś pojazdu, stosowany w pojazdach silnikowych.

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze