- Ciężar [kg]: 0,8
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
AKRON-MALÒ | 22926 |
AUTOMEGA | 130070310 |
AUTOMEGA | 3072105551H0D |
CABOR | 10.0861 |
CAR | TLC16292 |
CAUTEX | 763102 |
CEF | VW04178 |
COFLE | 10.0861 |
COFLE | 92.10.0861 |
HAVAM | KA62336 |
HIRSCH/RIC | 01022794 |
IDROMEC | RMT16292 |
JPG | 1170100600 |
KAWE | 62.3360 |
LPR | C0012A |
MAXGEAR | 32-1314 |
METALC/ADL | T483823 |
METZGER | 10.0861 |
OPTIMAL | GK-1470 |
PEX | 13.0071 |
REMKAFLEX | 62.3360 |
SEAT | 1H0.721.555D |
TOPRAN | 103 081 |
TRISCAN | 8140 29333 |
VAG | 1H0 721 555D |
VW | 1H0.721.555D |
SEAT
|
VW
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
ABS to holenderska firma produkująca części samochodowe. Przedsiębiorstwo obecne na rynku od kilkudziesięciu lat uchodzi za jednego z wiodących producentów części hamulcowych. W tym obszarze producent działa kompleksowo, dostarczając dystrybutorom części do większości marek samochodowych.
Podstawę oferty ABS stanowią klocki i szczęki hamulcowe, będące niewątpliwie flagowymi produktami przedsiębiorstwa. Od lat klocki hamulcowe ABS, podobnie jak towarzyszące im szczęki, uznawane są za jedne z najbardziej innowacyjnych i skutecznych na rynku. Liczba referencji klocków i szczęk hamulcowych ABS przekracza 14 tys., co stanowi około połowę wszystkich referencji części samochodowych ABS. W katalogu znajdują się również tarcze hamulcowe, bębny, zaciski oraz przewody.
Od kilkunastu lat ABS posiada bogatszą ofertę, w której poza elementami układu hamulcowego, znajdują się również inne części samochodowe. Producent oferuje między innymi elementy układu zawieszenia, takie jak np. wahacze oraz kable i linki – nie tylko hamulcowe, ale również przeznaczone do sprzęgła i innych części samochodowych.
ABS to przedsiębiorstwo powstałe w 1978 roku. Historia firmy jest zatem dosyć długa. Przez ponad 40 lat obecności na rynku producent niemal nieustannie poszerzał asortyment. Początkowo rozwój polegał na wprowadzaniu kolejnych referencji w katalogu części hamulcowych, tak aby ostatecznie zaspokoić niemal cały rynek europejski i azjatycki oraz większość amerykańskiego. W 2004 doszło do swoistej rewolucji, polegającej na rozpoczęciu produkcji części spoza układu hamulcowego. Wtedy to z fabryk ABS wyjechały pierwsze elementy zawieszenia.