- Lokalizacja w aucie: Oś przednia po obydwu stronach
- Grubość [mm]: 12
- Grubość [mm]: 15
- Średnica wewnętrzna [mm]: 16
- Średnica zewnętrzna [mm]: 52
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
FIAT | 6000617494 |
GM | 091166315 |
GM | 91166315 |
NISSA | 54325-00QAB |
OPEL | 44 08 056 |
RENAU | 82 00 010 518 |
VAUXH | 091166315 |
VAUXH | 093160623 |
VAUXH | 91166315 |
VAUXH | 93160623 |
FIAT
|
NISSAN
|
OPEL
|
RENAULT
|
Podobne towary | ||
---|---|---|
Łożysko mocowania amortyzatora QUINTON HAZELL QAM160 | QUINTON HAZELL | Brak ceny |
Mocowanie amortyzatora OEM 11531705223 | OEM | 279,00 zł |
Łożysko mocowania amortyzatora ORIGINAL IMPERIUM 31428/1 | ORIGINAL IMPERIUM | 43,00 zł |
Zestaw naprawczy mocowania amortyzatora ORIGINAL IMPERIUM 31429 | ORIGINAL IMPERIUM | 134,00 zł |
Zestaw naprawczy, mocowanie amortyzatora MAGNUM TECHNOLOGY A7X041MT | MAGNUM TECHNOLOGY | 37,00 zł |
Łożysko GSP 532256S | GSP | 147,00 zł |
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Mocowanie amortyzatora samochodowego to element układu zawieszenia, który podobnie jak pozostałe części eksploatacyjne pojazdu zużywa się wraz z postępującym przebiegiem auta. Jeżeli z okolic zawieszenia do kabiny docierają zgrzyty, to problem może dotyczyć właśnie mocowania amortyzatora. Wówczas konieczna jest jego wymiana.
Wraz z upływem czasu i kolejnych przejechanych kilometrów następuje naturalne zużycie tulei gumowych, które wykorzystuje się w mocowaniu amortyzatora. Prędzej czy później luz staje się na tyle duży, że dochodzi do coraz gorszej pracy tego elementu i tym samym do kabiny kierowcy docierają coraz większe stuki.
Typowy objaw usterki mocowania amortyzatora to właśnie stosunkowo delikatne strzelanie gumy spowodowane trwałym uszkodzeniem łożysk w mocowaniu amortyzatora. Strzelanie gumy będzie objawiać się przede wszystkim podczas kręcenia kierownicą. Można to w łatwy sposób sprawdzić stojąc samochodem w miejscu. Awaria często objawia się ponadto podczas wymiany amortyzatorów samochodowych.
Awarii mocowania amortyzatora nie należy bagatelizować i odwlekać wymiany w czasie. Niestety stosunkowo delikatne stuki z okolic zawieszenia mogą bowiem okazać się bardzo kosztowne, jeżeli będziemy zbyt długo zwlekać z wymianą. Mocowania powinny być zawsze wymieniane parami na jednej osi. Ponadto nie zapominajmy, że wymiana kompletnego mocowania jest niezbędna przy każdej wymianie amortyzatora, niezależnie od stanu mocowania. Niestety tylko taki zabieg gwarantuje kierowcy optymalny poziom komfortu i bezpieczeństwa jazdy samochodem.
Hart to polska firma, działająca w branży motoryzacyjnej od ponad 30 lat. Pierwsze kroki na rynku stawiała w 1990 roku, wprowadzając do sprzedaży kilka produktów. Dzisiaj oferta przedsiębiorstwa jest już w zasadzie kompletna. Znajduje się w niej niemal 500 tys. pozycji, co czyni firmę Hart jednym z największych dystrybutorów części samochodowych w tej części Europy.
Oferowane przez Hart części zamienne to elementy z wielu kategorii. Dobre opinie zbierają między innymi elementy układu napędowego oraz hamulcowego. Firma posiada też szeroką ofertę w zakresie części zawieszenia, układu kierowniczego, czy elektroniki samochodowej. Warto wspomnieć również o akcesoriach Hart. Liczne akcesoria do poszczególnych układów to śruby, zaciski, zawory i wiele więcej. Wszystko to produkty wysokiej jakości, wielokrotnie testowane pod kątem sprawności i bezpieczeństwa działania.
Hart to dystrybutor, który działa pod wieloma markami. Jest to cecha wyróżniająca, rzadka w przypadku dystrybutorów. Wynika z faktu, że części Hart jest bardzo wiele i są różnorodne. Poza częściami zamiennymi i akcesoriami Hart to też eksploatacyjne płyny samochodowe i wyposażenie warsztatu. Firma kieruje swoją ofertę do właścicieli i mechaników samochodów oraz motocykli.