Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - By ułatwić wybór typu auta, m.in. informacje na temat mocy swojego pojazdu znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Łożysko wału rozrządu SWAG 33 10 8375

0 (0 ocen) pokaż opinie
Kod produktu:
33 10 8375
Łożysko wału rozrządu SWAG 33 10 8375
  • Łożysko wału rozrządu SWAG 33 10 8375 - fot.1
  • Łożysko wału rozrządu SWAG 33 10 8375 - fot.2
Zwroty:   do 100 dni

Jeżeli wykupisz opcję "Bezpieczny Zakup" masz możliwość skorzystania z darmowego zwrotu bez podania przyczyny aż do 100dni!

Standardowy czas zwrotu bez opcji "Bezpieczny Zakup" to 14 dni.

Więcej o zwrotach i wymianach >

Na raty już od 10 zł miesięcznie
Kup taniej w aplikacji
Darmowa dostawa
w 24h
Ponad 4 miliony części
z 2 letnią gwarancją
Do 100 dni na zwrot
i wymianę
Pomoc, infolinia
z ekspertami z branży
99% klientów poleca
sklep iParts.pl
Producent:
SWAG
Ciężar [kg]:
0,014
Stan:
Fabrycznie nowy

Naszym standardem jest dostarczanie oryginalnych, fabrycznie nowych części. Jednak w pojedynczych przypadkach (bardzo rzadko), ze względu na dostępność i specyfikę rynku, może się zdarzyć, że nasz dostawca dostarczy część regenerowaną.

Ponad 4 miliony części
z 2 letnią gwarancją
Do 100 dni na zwrot
i wymianę
Pomoc, infolinia
z ekspertami z branży
Darmowa dostawa
w 24h
99% klientów poleca
sklep iParts.pl

Opis produktu

Dodatkowe informacje o Wałek rozrządu 33 10 8375 firmy SWAG

Parametry:
  • Ciężar [kg]: 0,014

Opinie

Średnia ocena:
0 (0 ocen)

Dodaj opinię

Ocena produktów

Numery OEM

Szukaj zamienników dla 33 10 8375 po numerze OEM

Producent Numery OEM
AUDI 038 103 673 A
AUDI 038 103 673 B
AUDI 038 103 673 C
AUDI 38 103 673 A
AUDI 38 103 673 B
AUDI 38 103 673 C
Autopumps AC4411
Autopumps AC543
Autopumps AC544
BORSEHUNG 11031404705
BORSEHUNG 11031696305
BORSEHUNG B11307
BORSEHUNG B18664
BORSEHUNG B18665
BORSEHUNG B18735
BTS TURBO CP48104
ENGITECH ENT074025 STD
ET ENGINET HV0338
ET ENGINET HV0338ET
ET ENGINET HV0338KS
ET ENGINET HV0338VR1
ET ENGINET HV0338VR2
ET ENGINET HV0338VR3
ET ENGINET HV0339
ET ENGINET HV0339ET
ET ENGINET HV0339KS
ET ENGINET HV0339VR1
ET ENGINET HV0339VR2
ET ENGINET HV0339VR3
ET ENGINET HV0340
ET ENGINET HV0340ET
ET ENGINET HV0340KS
ET ENGINET HV0340VR1
ET ENGINET HV0340VR2
ET ENGINET HV0340VR3
ET ENGINET HV0341
ET ENGINET HV0341ET
ET ENGINET HV0341VR1
ET ENGINET HV0342
ET ENGINET HV0342ET
ET ENGINET HV0342VR1
ET ENGINET HV0354
ET ENGINET HV0354ET
ET ENGINET HV0355
ET ENGINET HV0355ET
ET ENGINET HV0362
ET ENGINET HV0362ET
ET ENGINET HV0362KS
ET ENGINET HV0368
ET ENGINET HV0368ET
ET ENGINET HV0368KS
ET ENGINET HV0368VR1
ET ENGINET HV0368VR2
ET ENGINET HV0370
ET ENGINET HV0370ET
ET ENGINET HV0370VR1
ET ENGINET LV0001
ET ENGINET LV0002
ET ENGINET LV0006
FAI BC5000-STD
FAI BC5002-STD
FEBI 181670
GLYCO N147/4 STD
GLYCO N147/5 STD
IPSA CS000400
IPSA CS000700
KING CS 543AM
KOLBENSCHM 60250600
MAHLE 029 NB 21911 000
MEC-DIESEL 690560
MEC-DIESEL 690670
MEC-DIESEL 690670M
MOTIVE C4411
MOTIVE C543
MOTIVE C544
NE 6350420000
OSSCA 52660
RIDEX 1276C0002
RIDEX 567C0004
SEAT 038 103 673 A
SEAT 038 103 673 B
SEAT 038 103 673 C
SEAT 38 103 673 A
SEAT 38 103 673 B
SEAT 38 103 673 C
SKODA 038 103 673 A
SKODA 038 103 673 B
SKODA 038 103 673 C
SKODA 38 103 673 A
SKODA 38 103 673 B
SKODA 38 103 673 C
Stark SKCAB-3100001
Stark SKCSK-6980036
VW 038 103 673 A
VW 038 103 673 B
VW 038 103 673 B GLB
VW 038 103 673 C
VW 038 103 673 C GLB
VW 38 103 673 A
VW 38 103 673 B
VW 38 103 673 B GLB
VW 38 103 673 C
VW 38 103 673 C GLB
WILMINK WG1020282
WILMINK WG1020289
WILMINK WG1093317
WILMINK WG1093318
WILMINK WG1100359
WILMINK WG1358120
WILMINK WG1700650
WILMINK WG2197517
vika 11031404701
vika 11031696301

Do jakich aut pasuje część

Sprawdź czy Wałek rozrządu 33 10 8375 pasuje do Twojego auta

 

AUDI

  • brak modeli

SEAT

  • brak modeli

SKODA

  • brak modeli

VW

  • brak modeli

Cenowe okazje auto części

Wyprzedaż

Olej FUCHS TITAN GT1 PRO C-3 5W30 5 litrów
219,00 zł
155,00 zł
5.0 (3 ocen)

Wyprzedaż

Koło dwumasowe VAG LUK DSG-6 415074409
2318,00 zł
1598,00 zł
4.9 (247 ocen)

Wyprzedaż

Zestaw sprzęgła DSG 7/S-Tronic LUK 602000700
2185,00 zł
1527,00 zł
5.0 (230 ocen)

Wyprzedaż

Sprzęgło kompletne LUK 600001600 VAG 1.9TDI
1799,00 zł
1126,00 zł
5.0 (230 ocen)

Wyprzedaż

Płyn chłodniczy IPARTS G12+ 5 litrów -35°C (r
79,00 zł
40,00 zł
0 (0 ocen)

Wyprzedaż

Płyn chłodniczy IPARTS G11 5 litrów -35°C (ni
76,00 zł
38,00 zł
0 (0 ocen)

Zadaj pytanie na temat tego produktu

Porady motoryzacyjne

Bieżnik opony samochodowej. Poznaj ich rodzaje i budowę

Bieżnik opony samochodowej. Jakie są jego rodzaje i budowa?

To aż zaskakujące, jak niewielu kierowców zwraca uwagę na bieżnik swojej opony. Jeśli już gdzieś pojawia się temat bieżnika, to w 90% przypadków dotyczy on mierzenia głębokości (wysokości) bieżnika, nie zaś jego rzeźby. Dlaczego tak się dzieje? Dlaczego tak dziać się z całą pewnością nie powinno? Jakie znaczenie ma rysunek i typ bieżnika opony samochodowej i co każdy kierowca koniecznie powinien o tym wiedzieć?

czytaj więcej >
Kontrolka ciśnienia opon świeci? Sprawdź co zrobić. Czy można ją wyłączyć?

Co należy zrobić, gdy zapali się kontrolka ciśnienia opon w samochodzie? Czy można ją samodzielnie wyłączyć?

Zmieniliście opony z letnich na zimowe i na wyświetlaczu pojawiła się kontrolka ciśnienia w oponach? Spokojnie, coś podobnego to standard. Kontrolka ciśnienia w oponach zapala się niemal zawsze po takiej wymianie i całkiem często przy kilku innych okazjach? Co bywa przyczyną jej pojawienia się? Co zrobić, gdy już się pojawi i przede wszystkim czy można ją samodzielnie wyłączyć?

czytaj więcej >
 Wyważanie kół w samochodzie. Na czym polega, ile kosztuje i jak często powinniśmy to robić?

Wyważanie kół w samochodzie. Na czym polega, ile kosztuje i jak często powinniśmy to robić?

Im mocniejszymi autami jeździmy, im większe osiągamy nimi prędkości, tym większą wagę musimy przykładać do wyważenia kół w samochodzie. Koło niewyważone potrafi bowiem generować podczas obrotu tak wielką siłę, że przynajmniej dla elementów zawieszenia może się to skończyć katastrofą. Czym jest to wyważanie kół i na czym polega? Ile za taką przyjemność zapłacimy i jak możecie rozpoznać, że nadszedł czas na przeprowadzenie tej dość prostej jednak czynności?

czytaj więcej >
Zmiany w przepisach dla kierowców w 2025 roku. Driftowanie, nielegane wyścigi, prędkość

Kolejne zmiany w przepisach dla kierowców w 2025 roku. Czekają nas surowsze kary za niektóre wykroczenia i nowe zasady ich nakładania

Lista zmian, jakie czekają kierowców w 2025 roku, nie dość, że już teraz jest imponująca, ale ciągle rośnie. Co chwilę dowiadujemy się o czymś, nad czym pracują rząd, poszczególne ministerstwa lub komisje. O czym dowiedzieliśmy się ostatnio? Jakie przepisy mogą wejść w życie już w pierwszym kwartale 2025 roku?

czytaj więcej >

Wałek rozrządu

Wałek rozrządu jest używany głównie w silnikach tłokowych (spalinowych), gdzie jest jest częścią mechanizmu rozrządu zaworowego, służy do otwierania zaworów dolotowych i wydechowych zgodnie z harmonogramem projektowym. Choć jest to co raz rzadsze zjawisko, wałek rozrządu można spotkać w starych  pompach wtryskowych, w których są używane do uruchamiania elementów pompy. Te elementy dostarczają paliwo do poszczególnych kolektorów dolotowych lub cylindrów.

Wałek rozrządu to pręt, który obraca się i ślizga po maszynie, aby zamienić ruch obrotowy w ruch liniowy. Ta zmiana ruchu jest realizowana przez wałek rozrządu przesuwający się coraz bardziej od osi obrotu, gdy wałek rozrządu jest popychany przez maszynę.

Wałek rozrządu kontroluje zarówno dopływ paliwa, jak i wydalanie spalin. Składa się z kilku promieniowych krzywek, z których każda przesuwa zawory dolotowe lub wydechowe. Ten wałek rozrządu jest połączony z wałem korbowym za pomocą paska, łańcucha lub kół zębatych. Zapewnia to stały czas zaworów w stosunku do ruchu tłoków.

Wałki rozrządu do silników samochodowych są odlewane w całości z żeliwa. W wyjątkowych przypadkach również kute ze stali, następnie obrabiane mechanicznie i częściowo utwardzane, do czego zwykle stosuje się proces hartowania indukcyjnego.

SWAG

Swag to niemiecki producent części samochodowych o globalnym zasięgu. Przedsiębiorstwo jest dziś zależne od korporacji Bilstein, uchodzącej za jednego z największych producentów autoczęści na świecie. Oferta firmy Swag jest kompleksowa. Producent oferuje autoczęści z 5 głównych kategorii: układ kierowniczy, układ silnika, układ hamowania, podwozie, układ elektryczny.

Do elementów układu kierowniczego, które produkuje Swag, należą drążki, końcówki drążków i przeguby. Od początku działalności firma Swag jest znana z produkcji części rozrządu. Przedsiębiorstwo zajmuje się produkcją części bezpośrednio powiązanych z pracą silnika. W ofercie znajdziemy zatem m.in. układy chłodzenia silnika, układy paliwowe oraz zawieszenie jednostki napędowej. Części Swag to także tarcze i klocki hamulcowe. Na szczególne wyróżnienie zasługują właśnie klocki hamulcowe Swag, które dzięki wykorzystaniu podczas produkcji specjalnej technologii termicznej, wykazują niemal maksymalną efektywność działania również bez nagrzewania.

Swag to firma z ponad 50 letnią historią. Obecnie marka należy do grupy Bilstein, co umożliwia szerszą dystrybucję części samochodowych Swag. Przynależność do międzynarodowego potentata zwiększa również możliwości firmy w zakresie produkcji części samochodowych. Dzisiaj produkty Swag pojawiają się na całym świecie. Producent głównie tworzy części przeznaczone na aftermarket, jednak współpracuje również z kilkoma producentami samochodowymi. Podczas pierwszego montażu autoczęści Swag są wykorzystywane m.in. przez Mercedesa czy Volkswagena.

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze