- Rodzaj mocowania: Łożysko gumowo-metalowe
- Ilość na oś: 2
- Artykuł oraz informacja uzupełniająca: Łożysko toczne nie jest wymagane
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
4U | SS-000116 |
4U | VV-SS-00092 |
ACEMARK | 187997 |
AKRON-MALÒ | 17028 |
ASVA | 2311-TGF |
AUDI | 7L0 412 327 |
AUDI | 7L0 412 327A |
BBR | 001-10-18069 |
BGA | SM9588 |
BILSTEIN | 12-231621 |
BIRTH | 53597 |
BOGE | 84-045-A |
BORG BECK | BSM5315 |
CAUTEX | 752175 |
CORTECO | 80004187 |
CPB | 504922 |
DELPHI | BSJ10119 |
FAI | SS9892 |
FARE SA | 28012 |
FEBEST | VWSS-001 |
FEBI | 37604 |
FIRST LINE | FSM5315 |
FORMPART | 11421017/S |
G.U.D. | GSM001084 |
GSP | 516114 |
HUTCHINSON | KS 220 |
IMPERGOM | 37669 |
IMPERGOM | 37669/2 |
KAWE | 8500 29949 |
LEMFO | 35429 01 |
LYNXAUTO | MA-1086LR |
MAGNUM T | A7W031MT |
MAXGEAR | 72-2998 |
MDR | GSP-516114 |
METALCAUCH | 74537 |
METZGER | 6490258 |
MEYLE | 100 641 0012 |
MONROE AU | MK341 |
OPTIMAL | F0-9004 |
OSSCA | 03760 |
PATRON | PSE4115 |
PORSC | 955 343 018 00 |
QF | QF42D00170 |
QUINTON HA | EMR4892 |
RAPRO | R54645 |
SACHS | 802 550 |
SASIC | 2656122 |
SIDEM | 837404 |
SKF | VKDA 35134 T |
SNR | KB667.01 |
STC | T474537 |
STELLOX | 12-17598-SX |
SWAG | 30 93 7604 |
TALOSA | 63-09467 |
TEDGUM | TED10670 |
TRICLO | 782547 |
TRISCAN | 8500 29949 |
TRW | JSB4402 |
UNIGOM | 392870 |
URO PARTS | 7L0412327A |
URO PARTS | 95534301810 |
VAICO | V10-1201 |
VAICO | V10-2190 |
VEMA | 370305 |
VEMA | VE53597 |
VW | 7L0 412 327 |
VW | 7L0 412 327A |
ZEKKERT | GM-2457 |
vika | 44121216201 |
AUDI
|
PORSCHE
|
VW
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Mocowanie amortyzatora samochodowego to element układu zawieszenia, który podobnie jak pozostałe części eksploatacyjne pojazdu zużywa się wraz z postępującym przebiegiem auta. Jeżeli z okolic zawieszenia do kabiny docierają zgrzyty, to problem może dotyczyć właśnie mocowania amortyzatora. Wówczas konieczna jest jego wymiana.
Wraz z upływem czasu i kolejnych przejechanych kilometrów następuje naturalne zużycie tulei gumowych, które wykorzystuje się w mocowaniu amortyzatora. Prędzej czy później luz staje się na tyle duży, że dochodzi do coraz gorszej pracy tego elementu i tym samym do kabiny kierowcy docierają coraz większe stuki.
Typowy objaw usterki mocowania amortyzatora to właśnie stosunkowo delikatne strzelanie gumy spowodowane trwałym uszkodzeniem łożysk w mocowaniu amortyzatora. Strzelanie gumy będzie objawiać się przede wszystkim podczas kręcenia kierownicą. Można to w łatwy sposób sprawdzić stojąc samochodem w miejscu. Awaria często objawia się ponadto podczas wymiany amortyzatorów samochodowych.
Awarii mocowania amortyzatora nie należy bagatelizować i odwlekać wymiany w czasie. Niestety stosunkowo delikatne stuki z okolic zawieszenia mogą bowiem okazać się bardzo kosztowne, jeżeli będziemy zbyt długo zwlekać z wymianą. Mocowania powinny być zawsze wymieniane parami na jednej osi. Ponadto nie zapominajmy, że wymiana kompletnego mocowania jest niezbędna przy każdej wymianie amortyzatora, niezależnie od stanu mocowania. Niestety tylko taki zabieg gwarantuje kierowcy optymalny poziom komfortu i bezpieczeństwa jazdy samochodem.
Topran to marka części zamiennych, która stała się prawdziwym przełomem wśród producentów części samochodowych przeznaczonych na niezależny rynek wtórny. Marka aktywnie zdobywa popularność wśród klientów oraz specjalistów z branży motoryzacyjnej, oferując niezawodne części zamienne w atrakcyjnych cenach.
Auto części Topran są reprezentowane na rynkach części samochodowych w 80 krajach, głównie w Europie. Marka posiada zróżnicowany asortyment opatentowanych oryginalnych części samochodowych przeznaczonych do samochodów najlepszych marek pojazdów w Europie, Azji i Ameryce.
Asortyment Topran zasłynął na rynku przede wszystkim z części układu hamulcowego produkowanych przy użyciu starannie wybieranych, nowoczesnych materiałów i innowacyjnych technologii. Firma oferuje jednak znacznie szerszy asortyment części.
Topran to marka, która kładzie duży nacisk na zachowanie odpowiednio wysokiej jakości oferowanych części zamiennych. Części Topran wielokrotnie testuje się przed rozpoczęciem masowej produkcji.