- Średnica wewnętrzna [mm]: 15
- Średnica zewnętrzna [mm]: 74,1
- Długość [mm]: 50,5
- Ciężar [kg]: 0,26
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
AKRON-MALÒ | 24308 |
BGA | BU5648 |
BIRTH | 52616 |
BORG BECK | BSK7915 |
CORTECO | 80001004 |
DELPHI | TD1658W |
DELPHI | TD1658W-11B1 |
DYS | 72-25571 |
FEBI | 107395 |
FIRST LINE | FSK7915 |
IMPERGOM | 32121 |
LYNXAUTO | C8950 |
MERCE | 204 351 04 42 |
MERCE | 205 351 02 00 |
MERCE | A 204 351 04 42 |
MERCE | A 205 351 02 00 |
METZGER | 52090809 |
MEYLE | 014 710 0012 |
MOOG | ME-SB-8829 |
RTS | 017-00253 |
SIDEM | 849318 |
SPIDAN | 411701 |
SWAG | 10 10 7395 |
TALOSA | 62-10919 |
TOPRAN | 634 500 |
TTC | 02.32.095 |
VAICO | V30-0017 |
VEMA | 187026 |
MERCEDES-BENZ
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
ABS to holenderska firma produkująca części samochodowe. Przedsiębiorstwo obecne na rynku od kilkudziesięciu lat uchodzi za jednego z wiodących producentów części hamulcowych. W tym obszarze producent działa kompleksowo, dostarczając dystrybutorom części do większości marek samochodowych.
Podstawę oferty ABS stanowią klocki i szczęki hamulcowe, będące niewątpliwie flagowymi produktami przedsiębiorstwa. Od lat klocki hamulcowe ABS, podobnie jak towarzyszące im szczęki, uznawane są za jedne z najbardziej innowacyjnych i skutecznych na rynku. Liczba referencji klocków i szczęk hamulcowych ABS przekracza 14 tys., co stanowi około połowę wszystkich referencji części samochodowych ABS. W katalogu znajdują się również tarcze hamulcowe, bębny, zaciski oraz przewody.
Od kilkunastu lat ABS posiada bogatszą ofertę, w której poza elementami układu hamulcowego, znajdują się również inne części samochodowe. Producent oferuje między innymi elementy układu zawieszenia, takie jak np. wahacze oraz kable i linki – nie tylko hamulcowe, ale również przeznaczone do sprzęgła i innych części samochodowych.
ABS to przedsiębiorstwo powstałe w 1978 roku. Historia firmy jest zatem dosyć długa. Przez ponad 40 lat obecności na rynku producent niemal nieustannie poszerzał asortyment. Początkowo rozwój polegał na wprowadzaniu kolejnych referencji w katalogu części hamulcowych, tak aby ostatecznie zaspokoić niemal cały rynek europejski i azjatycki oraz większość amerykańskiego. W 2004 doszło do swoistej rewolucji, polegającej na rozpoczęciu produkcji części spoza układu hamulcowego. Wtedy to z fabryk ABS wyjechały pierwsze elementy zawieszenia.