- Gwint zewn. [mm]: M8 x 1,25
- Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie: Dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
- Ciężar [kg]: 1,22
- Artykuł oraz informacja uzupełniająca: Bez silnika elektrycznego
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
AIC | 55514 |
BAPMIC | ATPP1361118008 |
BOGAP | A5510107 |
BORSEHUNG | B18795 |
BORSEHUNG | B18797 |
FLAMAR | VLF140101HQ |
HOFFER | H227061 |
LGK | LGK048018130 |
MEATDORIA | 227061 |
METZGER | 2190222 |
NTY | EMW-VW-025 |
REAL | 28101031BN |
RECOFICIAL | RECSWT10130.0 |
SWAG | 30 10 4960 |
VAICO | V10-2607 |
VW | 5C7 955 601 |
WE PARTS | 462350067 |
WEZEL | 5772230 |
VW
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Silnik wycieraczek to kluczowy element układu odpowiadającego za czyszczenie szyb. W każdym samochodzie znajdują się dwa silniki wycieraczek – jeden napędza przednie, a drugi tylne skrzydła. Siła generowana przez silnik umożliwia płynny ruch skrzydeł, a także manipulację tempem i częstotliwością ich pracy. Napęd wycieraczek pobiera energię z akumulatora.
Jak każdy silnik, również napęd wycieraczek może ulec awarii, wskutek zatkania lub stępienia którejś z części. Do jego wnętrza mogą dostać się zanieczyszczenia, ponadto poszczególne elementy konstrukcyjne zwyczajnie ulegają zużyciu wskutek częstej eksploatacji. Przeważnie silnik wysyła subtelne sygnały, gdy traci sprawność. Zwykle skrzydła pracują wolniej oraz coraz częściej się zacinają. Przy takich objawach konieczna jest interwencja, gdyż całkowite zatrzymanie działania wycieraczek może być bardzo niebezpieczne. Przeważnie dochodzi do niego podczas jazdy w deszczu lub śniegu, gdyż to wtedy mechanizm wycieraczek działa najintensywniej. Przed przystąpieniem do zakupu i wymiany silnika wycieraczek warto sprawdzić, czy niesprawność skrzydeł rzeczywiście wynika z jego awarii. Problem może tkwić bowiem w uszkodzeniu innej części mechanizmu lub w wyładowaniu akumulatora.
Żywotność silników wycieraczek jest mocno zróżnicowana. Warto zatem inwestować jedynie w dobrej jakości napędy od uznanych producentów, gdyż zwykle funkcjonują one doskonale nawet po przejechaniu kilkudziesięciu tysięcy kilometrów. Niemniej jednak, nawet montując tylko najlepsze silniki wycieraczek, należy się liczyć z koniecznością co najmniej kilkukrotnej ich wymiany przez cały okres eksploatacji samochodu.
Od momentu założenia Febi Bilstein, z małego przedsiębiorstwa przekształcił się w jedną z największych firm na rynku części zamiennych i ma oddziały w więcej niż w 69 krajach. Asortyment marki Febi Bilstein obejmuje około 30 tysięcy części do samochodów, które są dostarczane do ponad 140 krajów na całym świecie.
Firma rozpoczęła historię w przemyśle motoryzacyjnym od produkcji śrub sprężynowych. Wystarczyło jednak zaledwie kilka lat, by z powodu dynamicznego rozwoju przemysłu motoryzacyjnego, produkcja części zamiennych stała się priorytetowym obszarem działalności Febi Bilstein.
Każda z części do samochodów tej marki to produkt wysokiej jakości i trwałości. Firma nakłada wysokie wymagania na jakość produkowanych części samochodowych, zarówno we własnych zakładach, jak i w przedsiębiorstwach dostawców. Wszystkie części Febi Bilstein to elementy wspierane certyfikatem DIN ISO 9002.
Bogata oferta marki Febi Bilstein obejmuje aktualnie części silnika, elementy układu zawieszenia i układu kierowniczego, części układu hamulcowego, filtry do samochodu, części układu napędowego i chłodzenia oraz wiele innych, wysokiej jakości części samochodowych.