Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - Informacje potrzebne do właściwego wyboru typu auta, znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Olej silnikowy VALVOLINE AC15W40

0 (0 ocen) pokaż opinie
Kod produktu:
AC15W40
Olej silnikowy VALVOLINE AC15W40
  • Olej silnikowy VALVOLINE AC15W40 - fot.1
Dostępność towaru:   niedostępny
Zwroty:   do 100 dni

Jeżeli wykupisz opcję "Bezpieczny Zakup" masz możliwość skorzystania z darmowego zwrotu bez podania przyczyny aż do 100dni!

Standardowy czas zwrotu bez opcji "Bezpieczny Zakup" to 14 dni.

Więcej o zwrotach i wymianach >

Na raty już od 25 zł miesięcznie
Kup taniej w aplikacji
Cena katalogowa: 875,00 zł
500,00 zł
w tym 23% VAT
Darmowa dostawa
w 24h
Ponad 4 miliony części
z 2 letnią gwarancją
Do 100 dni na zwrot
i wymianę
Pomoc, infolinia
z ekspertami z branży
99% klientów poleca
sklep iParts.pl
Producent:
VALVOLINE
Jednostka:
sztuka
Numer katalogowy:
ACEA A3/B3
Specyfikacja:
Fiat 9.55535.D2
Specyfikacja:
MB 229.1
Specyfikacja:
VW 501.01
Specyfikacja:
VW 505.00
Olej:
Olej mineralny
Specyfikacja wg ACEA:
A3/B3
Specyfikacja wg API:
SL

API: SL to amerykańska klasyfikacja określająca jakość oleju silnikowego. Opisywana jest za pomocą kodu składającego się z dwóch liter, w którym S oznacza oleje przeznaczone do silników benzynowych, natomiast C do silników diesla. Jako, że obecnie bardzo dużo olejów ma uniwersalne zastosowanie, stąd często na opakowaniach można spotkać zapis w formie API: SL/CF.

Dowiedz się więcej

Specyfikacja wg API:
CF
Klasa lepkości wg SAE:
15W-40

SAE wyróżnia 14 klas lepkości – 6 zimowych oznaczanych cyfrą przed literą W oraz 8 klas letnich z cyfrą po literze W. Olej 15W-40 zapewnia optymalne ciśnienie w układzie smarowania, ograniczając w ten sposób wszelkie niekontrolowane wycieki. Polecany jest zwłaszcza do samochodów o wysokich przebiegach. Oleje tej klasy umożliwiają rozruch samochodu w temperaturze -20°C.

Dowiedz się więcej

Stan:
Fabrycznie nowy

Naszym standardem jest dostarczanie oryginalnych, fabrycznie nowych części. Jednak w pojedynczych przypadkach (bardzo rzadko), ze względu na dostępność i specyfikę rynku, może się zdarzyć, że nasz dostawca dostarczy część regenerowaną.

Ponad 4 miliony części
z 2 letnią gwarancją
Do 100 dni na zwrot
i wymianę
Pomoc, infolinia
z ekspertami z branży
Darmowa dostawa
w 24h
99% klientów poleca
sklep iParts.pl

Zestawy

Zestaw Przebiegi miedzy regulacjami VALVOLINE o numerze AC15W40 zawiera:

Ilość Nazwa Nr części
1 szt. VALVOLINE 798405 798405
1 szt. VALVOLINE 798406 798406
1 szt. Olej VALVOLINE All-Climate 15W40 1 litr 872784
1 szt. Olej VALVOLINE All-Climate 15W40 4 litry 872785
1 szt. Olej VALVOLINE All-Climate 15W40 5 litrów 872786

Opis produktu

Dodatkowe informacje o Przebiegi miedzy regulacjami AC15W40 firmy VALVOLINE

Parametry:
  • Specyfikacja: Fiat 9.55535.D2
  • Specyfikacja: MB 229.1
  • Specyfikacja: VW 501.01
  • Specyfikacja: VW 505.00
  • Olej: Olej mineralny
  • Specyfikacja wg ACEA: A3/B3
  • Specyfikacja wg API: SL
  • Specyfikacja wg API: CF
  • Klasa lepkości wg SAE: 15W-40
Cena katalogowa – cena detaliczna produktu sugerowana przez producenta, która nie jest ceną sprzedaży oferowaną konsumentowi a służy jedyne celom informacyjnym. Nie uwzględnia rabatów naliczanych przez sklep.

Opinie

Średnia ocena:
0 (0 ocen)

Dodaj opinię

Ocena produktów

Do jakich aut pasuje część

Sprawdź czy Przebiegi miedzy regulacjami AC15W40 pasuje do Twojego auta

 

ALFA ROMEO

  • brak modeli

ALPINA

  • brak modeli

ARO

  • brak modeli

ASIA MOTORS

  • brak modeli

ASTON MARTIN

  • brak modeli

AUDI

  • brak modeli

AUSTIN

  • brak modeli

BMW

  • brak modeli

CHEVROLET

  • brak modeli

CHRYSLER

  • brak modeli

CITROËN

  • brak modeli

DAEWOO

  • brak modeli

DAF

  • brak modeli

DAIHATSU

  • brak modeli

FIAT

  • brak modeli

FORD

  • brak modeli

GAZ

  • brak modeli

HONDA

  • brak modeli

HYUNDAI

  • brak modeli

INFINITI

  • brak modeli

ISUZU

  • brak modeli

IVECO

  • brak modeli

JAGUAR

  • brak modeli

KIA

  • brak modeli

LADA

  • brak modeli

LANCIA

  • brak modeli

LAND ROVER

  • brak modeli

LDV

  • brak modeli

LEXUS

  • brak modeli

LOTUS

  • brak modeli

MAZDA

  • brak modeli

MERCEDES-BENZ

  • brak modeli

MG

  • brak modeli

MITSUBISHI

  • brak modeli

NISSAN

  • brak modeli

OPEL

  • brak modeli

PEUGEOT

  • brak modeli

PIAGGIO

  • brak modeli

PUCH

  • brak modeli

RENAULT

  • brak modeli

ROVER

  • brak modeli

SAAB

  • brak modeli

SEAT

  • brak modeli

SKODA

  • brak modeli

SMART

  • brak modeli

SSANGYONG

  • brak modeli

SUBARU

  • brak modeli

SUZUKI

  • brak modeli

TOYOTA

  • brak modeli

UAZ

  • brak modeli

VOLVO

  • brak modeli

VW

  • brak modeli

Cenowe okazje auto części

Wyprzedaż

Olej FUCHS TITAN GT1 PRO C-3 5W30 5 litrów
219,00 zł
159,00 zł
5.0 (3 ocen)

Wyprzedaż

Koło dwumasowe VAG LUK DSG-6 415074409
2318,00 zł
1598,00 zł
4.9 (247 ocen)

Wyprzedaż

Zestaw sprzęgła DSG 7/S-Tronic LUK 602000700
2185,00 zł
1475,00 zł
5.0 (230 ocen)

Wyprzedaż

Sprzęgło kompletne LUK 600001600 VAG 1.9TDI
1799,00 zł
1124,00 zł
5.0 (230 ocen)

Wyprzedaż

Płyn chłodniczy IPARTS G12+ 5 litrów -35°C (r
79,00 zł
40,00 zł
0 (0 ocen)

Wyprzedaż

Płyn chłodniczy IPARTS G11 5 litrów -35°C (ni
76,00 zł
38,00 zł
0 (0 ocen)

Zadaj pytanie na temat tego produktu

Porady motoryzacyjne

Akumulator bezobsługowy. Co to znaczy i czy można go ładować?

Czy akumulator bezobsługowy faktycznie jest bezobsługowy? Co tak naprawdę oznacza to określenie i czy ta bezobsługowość wyklucza również ładowanie?

Spotkaliście się kiedyś z opinią mówiącą o tym, że samochodowe akumulatory bezobsługowe to zwykła ściema i marketingowa zagrywka? Że tak naprawdę chodzi tylko o naciągnięcie biednych kierowców, którzy powinni ignorować zapewnienia producentów o rzekomej bezobsługowości ich baterii? Nasi eksperci iParts.pl spotykają się z tym dość często, a oto, co odpowiadają na podobne zarzuty.

czytaj więcej >
Opony całoroczne czy zimowe? Sprawdź co wybrać w okresie zimowym 2024?

Opony całoroczne czy zimowe? Co będzie lepszym wyborem na zimę 2024?

W ostatnich latach normą już stały się jesienne rozważania nad tym, czy na nadchodzącą zimę warto zaopatrzyć się klasyczne zimówki, czy też może jednak postawić na opony wielosezonowe. Jak będzie wyglądał efekt takich rozważań w tym roku? Jak powinniście podejść do sprawy, wybierając opony na zimę 2024?

czytaj więcej >
Prawidłowa temperatura silnika. Jaki zakres temperatur dla benzyny i diesla?

Ile wynosi prawidłowa temperatura silnika? Jaki jest zakres idealnych temperatur dla silników benzynowych, ale jaki dla diesli?

Wszystkie silniki spalinowe to nic innego jak piece napędzane płynnym paliwem. Tak jak w każdym piecu, również i w nich proces spalania zachodzi w pełni i prawidłowo wyłącznie w określonych zakresach temperatur. Jeśli będą za zimne, paliwo nie będzie efektywnie spalane, zbyt gorące grożą z kolei przegrzaniem i awarią. Jakie są te zakresy temperatur dla silników spalinowych? Jaką temperaturę powinien mieć diesel, a jaką silnik benzynowy?

czytaj więcej >
Piana w zbiorniczku wyrównawczym płynu chłodniczego. Skąd się bierze i czy jest to objaw usterki?

Piana w zbiorniczku wyrównawczym płynu chłodniczego. Skąd się bierze i czy jest to objaw usterki?

Kierowcy odkrywający nagle pianę gromadzącą się w zbiorniczku wyrównawczym płynu chłodzącego bardzo często wpadają w konsternacją, po której pojawia się zwykły niepokój. Bo skąd ta piana się wzięła? Co jest przyczyną tego zjawiska i czy jego pojawienie się powinno być powodem do niepokoju? Na te wszystkie pytania postaramy się teraz odpowiedzieć.

czytaj więcej >

Cechy Części

Specyfikacja API SL
API: SL to amerykańska klasyfikacja określająca jakość oleju silnikowego. Opisywana jest za pomocą kodu składającego się z dwóch liter, w którym S oznacza oleje przeznaczone do silników benzynowych, natomiast C do silników diesla. Jako, że obecnie bardzo dużo olejów ma uniwersalne zastosowanie, stąd często na opakowaniach można spotkać zapis w formie API: SL/CF.
Klasa lepkości oleju 15W-40
SAE wyróżnia 14 klas lepkości – 6 zimowych oznaczanych cyfrą przed literą W oraz 8 klas letnich z cyfrą po literze W. Olej 15W-40 zapewnia optymalne ciśnienie w układzie smarowania, ograniczając w ten sposób wszelkie niekontrolowane wycieki. Polecany jest zwłaszcza do samochodów o wysokich przebiegach. Oleje tej klasy umożliwiają rozruch samochodu w temperaturze -20°C.

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze