- Długość [mm]: 675
- Szerokość [mm]: 10
- Pasek: Z otwartymi bokami
- Pasek: Zębaty
Dodaj opinię
(03.01.2016)
Opinia wystawiona dla Pasek klinowy BOSCH 1 987 947 639
(04.02.2015)
Opinia wystawiona dla Pasek klinowy wielorowkowy BOSCH 1 987 947 894
Producent | Numery OEM |
---|
AUDI | 052 903 137 F |
AUTOB | 7659699 |
BANDO | 2260 |
BANDO | 2265 |
BLMC | 13 69 30 |
CITRO | 4007 J2 |
CONTI | 10X675 |
CONTI | 6578003000 |
DAYCO | 10A0665C |
DAYCO | 10A0675C |
FIAT | 7535218 |
FIAT | 7581464 |
FIAT | 7610944 |
FIAT | 7619418 |
FIAT | 7627759 |
FIAT | 7659699 |
FIAT | 7764585 |
FORD | 5013510 |
FORD | A850X 8620 DA |
GATES | 10X675 |
GATES | 6207 MC |
ISUZU | 8-94256-977-1 |
KLEBER | AV 10- 665 |
LANCIA | 7535218 |
LANCIA | 7581464 |
LANCIA | 7610944 |
LANCIA | 7619418 |
LANCIA | 7627759 |
LANCIA | 7659699 |
LANCIA | 7764585 |
LANDROVER | ERR 2073 |
LANDROVER | ETC4267 |
MITSUBOSHI | 1260 |
MITSUBOSHI | 1265 |
MITSUBOSHI | 80911 0110 |
Motorcraft | EJA 67 R |
PERODUA | 99331-50665-000 |
PEUGE | 4007 J3 |
ROVER | ERR 2073 |
ROVER | ETC 7899 |
SEAT | 052 903 137 F |
SUBAR | 80911 0110 |
SUBAR | 80911 0320 |
SUBAR | 80911 0410 |
SUBAR | 809H0-410 |
SUZUK | 95141-79640 |
SUZUK | C10 15141K1A |
TOYOT | 99511 10662 |
VEYANCE | 950675 |
VW | 052 903 137 D |
VW | 052 903 137 F |
VW | 052 903 137 H |
VW | 052 903 137 M |
AUDI
|
AUTOBIANCHI
|
CITROËN
|
FIAT
|
LANCIA
|
LAND ROVER
|
PEUGEOT
|
RENAULT
|
SEAT
|
SUBARU
|
VW
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Pasek klinowy to podstawowy element układu napędowego w każdym samochodzie. To jedna z najbardziej istotnych części samochodowych, której awaria prowadzi niestety do natychmiastowego unieruchomienia pojazdu.
Do niedawna paski klinowe były proste w budowie. Wynika to z faktu, że zwykły one napędzać pojedyncze podzespoły, typu pompa wody. Rozwój motoryzacji wymusił jednak na konstruktorach konieczność projektowania pasków przekazujących większe ilości momentu na różne części samochodowe jednocześnie.
Nowa konstrukcja paska klinowego, używanego obecnie w samochodach, nosi nazwę wielorowkowego. Wyglądem taki pasek przypomina co najmniej kilka złożonych pasków klinowych w jeden. Taki pasek jest szerszy od poprzedników i tym samym bardziej wytrzymały na procesy eksploatacyjne. Ponadto umożliwia pracę kilku elementów osprzętu silnika samochodowego, jak np. pompę wspomagania czy też alternator.
Pasek klinowy jest zbudowany z kilku warstw. Żywotność paska jest ograniczona i z czasem wymaga on wymiany. Najlepiej pilnować się interwałów wymian, by nie doszło do całkowitego zerwania paska, które skutkuje groźnymi usterkami.
Do typowych objawów zużycia paska klinowego wielorowkowego trzeba zaliczyć przede wszystkim hałas podczas jego pracy (wzmożone piski). Co prawda piski mogą być generowane słabym naprężeniem paska, ale z reguły jest to jego zużycie eksploatacyjne. Innym symptomem zużycia będą mikropęknięcia na powierzchni paska.
Trwałość paska klinowego podyktowana jest przede wszystkim sposobem eksploatacji samochodu. Im bardziej intensywny tym krótsza żywotność. Z reguły pasek wytrzymuje bezproblemowo kilkadziesiąt tysięcy lub kilka lat pracy. Najlepiej, by stosować się do interwałów wymian, zalecanych przez producenta.
Bosch to prawdopodobnie najbardziej znana marka części samochodowych na całym świecie. Produkcja firmy skupia się na kilku segmentach. Każda z części zamiennych Bosch charakteryzuje się doskonałą jakością i niezawodnością. Zarówno rynek części zamiennych, jak i producenci popularnych samochodów zaufali częściom Bosch m.in. z powodu ich stosunkowo niskiej awaryjności.
Części zamienne Bosch to czołowe pozycje w branży motoryzacyjnej. Podzespoły niemieckiej marki można znaleźć nie tylko na niezależnym rynku części zamiennych, ale także na pierwszym montażu wielu marek samochodów, w tym także pojazdów klasy premium. Katalog części Bosch jest mocno rozbudowany i dedykowany większości samochodów osobowych.
Niemiecka marka słynie przede wszystkim z wysokiej jakości oferowanych części samochodowych. Przed opuszczeniem linii produkcyjnych, części poddaje się wielokrotnym testom. Rygorystyczne podejście do procesów produkcyjnych pozwala uzyskać jedne z najlepszych części zamiennych do aut na rynku motoryzacyjnym.