Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - By ułatwić wybór typu auta, m.in. informacje na temat mocy swojego pojazdu znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Pasek klinowy wielorowkowy DENCKERMANN 6PK1642

0 (0 ocen) pokaż opinie
Kod produktu:
6PK1642
Pasek klinowy wielorowkowy DENCKERMANN 6PK1642
  • Pasek klinowy wielorowkowy DENCKERMANN 6PK1642 - fot.1
Dostępność towaru:   dostępny
Wysyłka od ręki!

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem.

Zwroty:   do 100 dni

Jeżeli wykupisz opcję "Bezpieczny Zakup" masz możliwość skorzystania z darmowego zwrotu bez podania przyczyny aż do 100dni!

Standardowy czas zwrotu bez opcji "Bezpieczny Zakup" to 14 dni.

Więcej o zwrotach i wymianach >

Na raty już od 10 zł miesięcznie
Kup taniej w aplikacji
Cena katalogowa: 82,00 zł
34,00 zł
w tym 23% VAT
Darmowa dostawa
w 24h
Ponad 4 miliony części
z 2 letnią gwarancją
Do 100 dni na zwrot
i wymianę
Pomoc, infolinia
z ekspertami z branży
99% klientów poleca
sklep iParts.pl
Producent:
DENCKERMANN
Jednostka:
sztuka
EAN:
5902841618183
Ilość żeber:
6
Długość [mm]:
1642
Materiał:
EPDM (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Stan:
Fabrycznie nowy

Naszym standardem jest dostarczanie oryginalnych, fabrycznie nowych części. Jednak w pojedynczych przypadkach (bardzo rzadko), ze względu na dostępność i specyfikę rynku, może się zdarzyć, że nasz dostawca dostarczy część regenerowaną.

Ponad 4 miliony części
z 2 letnią gwarancją
Do 100 dni na zwrot
i wymianę
Pomoc, infolinia
z ekspertami z branży
Darmowa dostawa
w 24h
99% klientów poleca
sklep iParts.pl

Opis produktu

Dodatkowe informacje o Pasek klinowy wielorowkowy 6PK1642 firmy DENCKERMANN

Parametry:
  • Ilość żeber: 6
  • Długość [mm]: 1642
  • Materiał: EPDM (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Cena katalogowa – cena detaliczna produktu sugerowana przez producenta, która nie jest ceną sprzedaży oferowaną konsumentowi a służy jedyne celom informacyjnym. Nie uwzględnia rabatów naliczanych przez sklep.

Opinie

Średnia ocena:
0 (0 ocen)

Dodaj opinię

Ocena produktów

Numery OEM

Szukaj zamienników dla 6PK1642 po numerze OEM

Producent Numery OEM
BOSCH 1987948305
BOSCH 1987948492
CONTI 6PK1642
DAYCO 6PK1640
FEBI 39793
FORD 1102827
FORD 1731727
FORD 1S7Q6C301CA
FORD CC1Q6C301CB
GATES 68416
GATES 6PK1640
INA FB 6PK1640
JAGUA C2S27001
MERCE 0039932196
MERCE A0039932196
MITSUBISHI M819189
MITSUBISHI MW31216255
MITSUBISHI MW8642562
OPTI 6PK1642
PEUGE 9676553180
RENAU 7700869538
RENAU 7701064344
RENAU 7701065995
RENAU 8200058139
ROULUNDS 6K1642
SKF VKMV6PK1642
SUBAR 809221050
SUBAR 809221100
VEYANCE 6PK1637
VEYANCE 6PK1640
VEYANCE 6PK1640G
VOLVO 30819189
VOLVO 31216255
VOLVO 31216257
VOLVO 7700869538
VOLVO 8200058139
VOLVO 8642562
VOLVO 9146160
VW 062145933

Do jakich aut pasuje część

Sprawdź czy Pasek klinowy wielorowkowy 6PK1642 pasuje do Twojego auta

 

BMW

  • brak modeli

CITROËN

  • brak modeli

FORD

  • brak modeli

JAGUAR

  • brak modeli

MERCEDES-BENZ

  • brak modeli

PEUGEOT

  • brak modeli

RENAULT

  • brak modeli

SUBARU

  • brak modeli

VOLVO

  • brak modeli

VW

  • brak modeli

Cenowe okazje auto części

Wyprzedaż

Olej FUCHS TITAN GT1 PRO C-3 5W30 5 litrów
219,00 zł
155,00 zł
5.0 (3 ocen)

Wyprzedaż

Koło dwumasowe VAG LUK DSG-6 415074409
2318,00 zł
1598,00 zł
4.9 (247 ocen)

Wyprzedaż

Zestaw sprzęgła DSG 7/S-Tronic LUK 602000700
2185,00 zł
1527,00 zł
5.0 (230 ocen)

Wyprzedaż

Sprzęgło kompletne LUK 600001600 VAG 1.9TDI
1799,00 zł
1126,00 zł
5.0 (230 ocen)

Wyprzedaż

Płyn chłodniczy IPARTS G12+ 5 litrów -35°C (r
79,00 zł
40,00 zł
0 (0 ocen)

Wyprzedaż

Płyn chłodniczy IPARTS G11 5 litrów -35°C (ni
76,00 zł
38,00 zł
0 (0 ocen)

Zadaj pytanie na temat tego produktu

Porady motoryzacyjne

Bieżnik opony samochodowej. Poznaj ich rodzaje i budowę

Bieżnik opony samochodowej. Jakie są jego rodzaje i budowa?

To aż zaskakujące, jak niewielu kierowców zwraca uwagę na bieżnik swojej opony. Jeśli już gdzieś pojawia się temat bieżnika, to w 90% przypadków dotyczy on mierzenia głębokości (wysokości) bieżnika, nie zaś jego rzeźby. Dlaczego tak się dzieje? Dlaczego tak dziać się z całą pewnością nie powinno? Jakie znaczenie ma rysunek i typ bieżnika opony samochodowej i co każdy kierowca koniecznie powinien o tym wiedzieć?

czytaj więcej >
Kontrolka ciśnienia opon świeci? Sprawdź co zrobić. Czy można ją wyłączyć?

Co należy zrobić, gdy zapali się kontrolka ciśnienia opon w samochodzie? Czy można ją samodzielnie wyłączyć?

Zmieniliście opony z letnich na zimowe i na wyświetlaczu pojawiła się kontrolka ciśnienia w oponach? Spokojnie, coś podobnego to standard. Kontrolka ciśnienia w oponach zapala się niemal zawsze po takiej wymianie i całkiem często przy kilku innych okazjach? Co bywa przyczyną jej pojawienia się? Co zrobić, gdy już się pojawi i przede wszystkim czy można ją samodzielnie wyłączyć?

czytaj więcej >
 Wyważanie kół w samochodzie. Na czym polega, ile kosztuje i jak często powinniśmy to robić?

Wyważanie kół w samochodzie. Na czym polega, ile kosztuje i jak często powinniśmy to robić?

Im mocniejszymi autami jeździmy, im większe osiągamy nimi prędkości, tym większą wagę musimy przykładać do wyważenia kół w samochodzie. Koło niewyważone potrafi bowiem generować podczas obrotu tak wielką siłę, że przynajmniej dla elementów zawieszenia może się to skończyć katastrofą. Czym jest to wyważanie kół i na czym polega? Ile za taką przyjemność zapłacimy i jak możecie rozpoznać, że nadszedł czas na przeprowadzenie tej dość prostej jednak czynności?

czytaj więcej >
Zmiany w przepisach dla kierowców w 2025 roku. Driftowanie, nielegane wyścigi, prędkość

Kolejne zmiany w przepisach dla kierowców w 2025 roku. Czekają nas surowsze kary za niektóre wykroczenia i nowe zasady ich nakładania

Lista zmian, jakie czekają kierowców w 2025 roku, nie dość, że już teraz jest imponująca, ale ciągle rośnie. Co chwilę dowiadujemy się o czymś, nad czym pracują rząd, poszczególne ministerstwa lub komisje. O czym dowiedzieliśmy się ostatnio? Jakie przepisy mogą wejść w życie już w pierwszym kwartale 2025 roku?

czytaj więcej >

Pasek klinowy wielorowkowy

Pasek klinowy to podstawowy element układu napędowego w każdym samochodzie. To jedna z najbardziej istotnych części samochodowych, której awaria prowadzi niestety do natychmiastowego unieruchomienia pojazdu.

Do niedawna paski klinowe były proste w budowie. Wynika to z faktu, że zwykły one napędzać pojedyncze podzespoły, typu pompa wody. Rozwój motoryzacji wymusił jednak na konstruktorach konieczność projektowania pasków przekazujących większe ilości momentu na różne części samochodowe jednocześnie.

Nowa konstrukcja paska klinowego, używanego obecnie w samochodach,  nosi nazwę wielorowkowego. Wyglądem taki pasek przypomina co najmniej kilka złożonych pasków klinowych w jeden. Taki pasek jest szerszy od poprzedników i tym samym bardziej wytrzymały na procesy eksploatacyjne. Ponadto umożliwia pracę kilku elementów osprzętu silnika samochodowego, jak np. pompę wspomagania czy też alternator.

Pasek klinowy jest zbudowany z kilku warstw. Żywotność paska jest ograniczona i z czasem wymaga on wymiany. Najlepiej pilnować się interwałów wymian, by nie doszło do całkowitego zerwania paska, które skutkuje groźnymi usterkami.

Do typowych objawów zużycia paska klinowego wielorowkowego trzeba zaliczyć przede wszystkim hałas podczas jego pracy (wzmożone piski). Co prawda piski mogą być generowane słabym naprężeniem paska, ale z reguły jest to jego zużycie eksploatacyjne. Innym symptomem zużycia będą mikropęknięcia na powierzchni paska.

Trwałość paska klinowego podyktowana jest przede wszystkim sposobem eksploatacji samochodu. Im bardziej intensywny tym krótsza żywotność. Z reguły pasek wytrzymuje bezproblemowo kilkadziesiąt tysięcy lub kilka lat pracy. Najlepiej, by stosować się do interwałów wymian, zalecanych przez producenta.

DENCKERMANN

Denckermann to firma oferująca części samochodowe o zasięgu ogólnoeuropejskim z główną siedzibą w Warszawie. Firma posiada bogatą ofertę, a na pierwszy plan wychodzą filtry samochodowe. Dużą popularnością cieszą się filtry powietrza Denckermann, ponadto producent oferuje również filtry paliwa, oleju i kabinowe.

Od początku powstania firmy najważniejszym obszarem jej działania jest produkcja filtrów, jednak oferta jest o wiele bogatsza. Obecnie znajduje się w niej ponad 10 tys. referencji produkowanych w ramach 9 linii produkcyjnych. Ważny obszar działalności firmy Denckermann stanowi produkcja elementów układu zawieszenia. W fabrykach należących do przedsiębiorstwa powstają m.in. wahacze Denckermann. Ponadto, marką Denckermann desygnowane są wysokiej jakości amortyzatory. W ofercie znajdują się również części układu kierowniczego oraz hamulcowego. Producent dystrybuuje klocki, tarcze i szczęki hamulcowe.

Denckermann to bardzo młoda firma, która pojawiła się na rynku dopiero w 2006 roku. Przez ten czas zdołała jednak zdobyć zaufanie klientów w Polsce oraz w innych krajach europejskich. Zaledwie w ciągu kilku lat liczba referencji w ofercie producenta uległa podwojeniu, a w warszawskich zakładach zwiększono zatrudnienie. W stolicy Polski powstają części samochodowe Denckermann, znajduje się tutaj również oddział obsługi dystrybucyjnej i finansowej firmy. Autoczęści Denckermann cechuje niska cena, pod którą jednak kryje się towar wysokiej jakości. Stosunek jakości do ceny jest w tym przypadku więcej niż zadowalający.

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze