Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "5"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - Informacje potrzebne do właściwego wyboru typu auta, znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Pasek klinowy wielorowkowy MITSUBOSHI 4PK846

0 (0 ocen) pokaż opinie
Kod produktu:
4PK846
Pasek klinowy wielorowkowy MITSUBOSHI 4PK846
  • Pasek klinowy wielorowkowy MITSUBOSHI 4PK846 - fot.1
Zwroty:   do 100 dni

Jeżeli wykupisz opcję "Bezpieczny Zakup" masz możliwość skorzystania z darmowego zwrotu bez podania przyczyny aż do 100dni!

Standardowy czas zwrotu bez opcji "Bezpieczny Zakup" to 14 dni.

Więcej o zwrotach i wymianach >

Na raty już od 10 zł miesięcznie
Kup taniej w aplikacji
Darmowa dostawa
w 24h
Ponad 4 miliony części
z 2 letnią gwarancją
Do 100 dni na zwrot
i wymianę
Pomoc, infolinia
z ekspertami z branży
99% klientów poleca
sklep iParts.pl
Producent:
MITSUBOSHI
Stan:
Fabrycznie nowy

Naszym standardem jest dostarczanie oryginalnych, fabrycznie nowych części. Jednak w pojedynczych przypadkach (bardzo rzadko), ze względu na dostępność i specyfikę rynku, może się zdarzyć, że nasz dostawca dostarczy część regenerowaną.

Ponad 4 miliony części
z 2 letnią gwarancją
Do 100 dni na zwrot
i wymianę
Pomoc, infolinia
z ekspertami z branży
Darmowa dostawa
w 24h
99% klientów poleca
sklep iParts.pl

Opinie

Średnia ocena:
0 (0 ocen)

Dodaj opinię

Ocena produktów

Numery OEM

Szukaj zamienników dla 4PK846 po numerze OEM

Producent Numery OEM
BMW 11287512563
BMW 11287512762
BMW 11287559454
BMW 11287631822
CHEVR 25182776
CHRYS 4612229
CHRYS 4668241
CHRYS 4668241AC
CHRYS 4668241AD
CHRYS 4668241AE
CITRO 96019295
CONTI 4PK845
CONTI 4PK855
DAEWOO 96416335
DAIHA 8845887704
DAIHA 8845887705
DAIHA 977132D510
DAYCO 4PK1025
DAYCO 4PK841
DAYCO 4PK845
DAYCO 4PK853
DAYCO 4PK862
FIAT 46451652
FIAT 46517850
FIAT 46527553
FIAT 46542303
FIAT 46746017
FIAT 71718838
FIAT 7743660
FIAT 7799581
GATES 4PK845
HONDA 38920P2T003
HONDA 38920P3F003
HONDA 38920P3F004
HONDA 38920PW0001
HONDA 38920PW0G01
HONDA 38920PW0G02
HONDA 56992P13003
HONDA 56992P1JE01
HONDA 56992P2A003
HONDA 56992P2A004
HONDA 56992PDE505
HONDA 56992PDEE01
HONDA 56992PSA004
HUTCHINSON 846K4
HYUNDAI 2521226000
HYUNDAI 2521226001
HYUNDAI 2521226021
HYUNDAI 9771322060
HYUNDAI 9771329000
HYUNDAI 9771329500
HYUNDAI 977132D100
HYUNDAI 977132D510
HYUNDAI 977132E000
HYUNDAI 977134E000
HYUNDAI MB3C715907C
ISUZU 5860107930
KIA 2521226000
KIA 2521226021
KIA 977132D100
KIA 977132D510
KIA 977134E000
KIA MB3C715907C
LANCIA 46451652
LANCIA 46517850
LANCIA 46542303
LANCIA 46746017
LANCIA 71718838
LANCIA 7799581
LANDROVER STC2326
LANDROVER STC3397
MAZDA B3C715907B
MAZDA B61P15907B9F
MAZDA BPE815908
NISSA 11720V7302
NISSA 11920V7301
NISSA 11920V7311
NISSA 1195053J10
NISSA 1195053J20
NISSA 1195070J00
NISSA 1195070J05
NISSA 119509F600
NISSA 119509F605
NISSA 119509F610
NISSA A1720V7302
PEUGE 575080
PEUGE 96019295
PSA 575080
PSA 96019295
QH BENELUX QBR4838
QH BENELUX QBR4850
ROVER STC2326
ROVER STC3397
SUBAR 4918060B20
SUBAR 4918177E00
SUBAR 73323SA000
SUBAR 809214470
SUBAR 809214550
SUZUK 4918060B20
SUZUK 4918177E00
SUZUK 9514155C10
SUZUK 9514160G50
TOYOT 9091602200
TOYOT 9091602354
TOYOT 9091602364
TOYOT 9091602669
TOYOT 9936420850
TOYOT 9936420860
TOYOT 9936430850
TOYOT 9936470860
TOYOT 9936500845

Do jakich aut pasuje część

Sprawdź czy Pasek klinowy wielorowkowy 4PK846 pasuje do Twojego auta

 

BMW

  • brak modeli

CHEVROLET

  • brak modeli

CHRYSLER

  • brak modeli

DODGE

  • brak modeli

FIAT

  • brak modeli

HONDA

  • brak modeli

HYUNDAI

  • brak modeli

KIA

  • brak modeli

LANCIA

  • brak modeli

LAND ROVER

  • brak modeli

MAZDA

  • brak modeli

NISSAN

  • brak modeli

PEUGEOT

  • brak modeli

SUBARU

  • brak modeli

SUZUKI

  • brak modeli

TOYOTA

  • brak modeli

Cenowe okazje auto części

Wyprzedaż

Olej FUCHS TITAN GT1 PRO C-3 5W30 5 litrów
219,00 zł
159,00 zł
5.0 (3 ocen)

Wyprzedaż

Koło dwumasowe VAG LUK DSG-6 415074409
2318,00 zł
1598,00 zł
4.9 (247 ocen)

Wyprzedaż

Zestaw sprzęgła DSG 7/S-Tronic LUK 602000700
2185,00 zł
1475,00 zł
5.0 (230 ocen)

Wyprzedaż

Sprzęgło kompletne LUK 600001600 VAG 1.9TDI
1799,00 zł
1124,00 zł
5.0 (230 ocen)

Wyprzedaż

Płyn chłodniczy IPARTS G12+ 5 litrów -35°C (r
79,00 zł
40,00 zł
0 (0 ocen)

Wyprzedaż

Płyn chłodniczy IPARTS G11 5 litrów -35°C (ni
76,00 zł
38,00 zł
0 (0 ocen)

Zadaj pytanie na temat tego produktu

Porady motoryzacyjne

Nie działa prędkościomierz i licznik kilometrów w twoim samochodzie? Sprawdź co może być tego przyczyną

Prędkościomierz i licznik kilometrów w samochodzie przestały działać? Oto 5 najczęstszych przyczyn takiego problemu

Awaria prędkościomierza może wpłynąć na Wasze bezpieczeństwo, ale i na zawartość Waszego portfela. Trudność w monitorowaniu prędkości i przebiegu pojazdu to dość poważna przeszkoda, dlatego warto szybko zająć się tą awarią. Jej przyczyny mogą być różne – od banalnych usterek, aż po skomplikowane awarie wymagające pomocy specjalisty. Jak prezentuje się lista 5 najczęstszych przyczyn niedziałającego prędkościomierza i licznika kilometrów?

czytaj więcej >
Wydmuchiwany olej spod korka wlewu oleju. Dlaczego tak się dzieje i co z tym zrobić?

Problem z wydmuchiwaniem oleju silnikowego spod korka wlewu. Dlaczego tak się dzieje i co z można z tym zrobić?

Przedmuchy oleju silnikowego spod korka wlewu nie są zjawiskiem częstym i oby nigdy nie były. Dlaczego? Ponieważ mogą świadczyć o poważnych usterkach w silniku, które są w stanie doprowadzić do kosztownych lub nawet bardzo kosztownych napraw. Skąd biorą się te przedmuchy? Co ma z nimi wspólnego dymienie spod korka oleju? Kiedy jest to problem, a kiedy nie?

czytaj więcej >
Wycieraczki zatrzymują się w dowolnym miejscu? Sprawdź co może być problemem

Wycieraczki samochodowe zatrzymują się w dowolnym miejscu na szybie? Sprawdźcie, co może być przyczyną takiego problemu

Choć mamy je stale przed oczami, zwracamy na nie uwagę dopiero wówczas, gdy zaczną szwankować. Wycieraczki samochodowe – bo to o nich mowa – czasami sprawiają problemy, których przyczyny nie zawsze są dla nas jasne. Bo co może być przyczyną zatrzymywania się wycieraczek w przypadkowych miejscach na szybie? Dlaczego nagle przestają reagować na polecenia lub zaczynają działać nieregularnie? Gdzie warto szukać źródła wszystkich tych problemów?

czytaj więcej >
Akumulator bezobsługowy. Co to znaczy i czy można go ładować?

Czy akumulator bezobsługowy faktycznie jest bezobsługowy? Co tak naprawdę oznacza to określenie i czy ta bezobsługowość wyklucza również ładowanie?

Spotkaliście się kiedyś z opinią mówiącą o tym, że samochodowe akumulatory bezobsługowe to zwykła ściema i marketingowa zagrywka? Że tak naprawdę chodzi tylko o naciągnięcie biednych kierowców, którzy powinni ignorować zapewnienia producentów o rzekomej bezobsługowości ich baterii? Nasi eksperci iParts.pl spotykają się z tym dość często, a oto, co odpowiadają na podobne zarzuty.

czytaj więcej >

Pasek klinowy wielorowkowy

Pasek klinowy to podstawowy element układu napędowego w każdym samochodzie. To jedna z najbardziej istotnych części samochodowych, której awaria prowadzi niestety do natychmiastowego unieruchomienia pojazdu.

Do niedawna paski klinowe były proste w budowie. Wynika to z faktu, że zwykły one napędzać pojedyncze podzespoły, typu pompa wody. Rozwój motoryzacji wymusił jednak na konstruktorach konieczność projektowania pasków przekazujących większe ilości momentu na różne części samochodowe jednocześnie.

Nowa konstrukcja paska klinowego, używanego obecnie w samochodach,  nosi nazwę wielorowkowego. Wyglądem taki pasek przypomina co najmniej kilka złożonych pasków klinowych w jeden. Taki pasek jest szerszy od poprzedników i tym samym bardziej wytrzymały na procesy eksploatacyjne. Ponadto umożliwia pracę kilku elementów osprzętu silnika samochodowego, jak np. pompę wspomagania czy też alternator.

Pasek klinowy jest zbudowany z kilku warstw. Żywotność paska jest ograniczona i z czasem wymaga on wymiany. Najlepiej pilnować się interwałów wymian, by nie doszło do całkowitego zerwania paska, które skutkuje groźnymi usterkami.

Do typowych objawów zużycia paska klinowego wielorowkowego trzeba zaliczyć przede wszystkim hałas podczas jego pracy (wzmożone piski). Co prawda piski mogą być generowane słabym naprężeniem paska, ale z reguły jest to jego zużycie eksploatacyjne. Innym symptomem zużycia będą mikropęknięcia na powierzchni paska.

Trwałość paska klinowego podyktowana jest przede wszystkim sposobem eksploatacji samochodu. Im bardziej intensywny tym krótsza żywotność. Z reguły pasek wytrzymuje bezproblemowo kilkadziesiąt tysięcy lub kilka lat pracy. Najlepiej, by stosować się do interwałów wymian, zalecanych przez producenta.

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze