Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Pasek rozrządu CONTINENTAL CTAM CT804

5.0 (8 ocen) pokaż opinie
Kod produktu:
CT804
Pasek rozrządu CONTINENTAL CTAM CT804
  • Pasek rozrządu CONTINENTAL CTAM CT804 - fot.1
  • Pasek rozrządu CONTINENTAL CTAM CT804 - fot.2
  • Pasek rozrządu CONTINENTAL CTAM CT804 - fot.3
Dostępność towaru:   dostępny
Zwroty:   do 100 dni

Jeżeli wykupisz opcję "Bezpieczny Zakup" masz możliwość skorzystania z darmowego zwrotu bez podania przyczyny aż do 100dni!

Standardowy czas zwrotu bez opcji "Bezpieczny Zakup" to 14 dni.

Więcej o zwrotach i wymianach >

73,00 zł
w tym 23% VAT
Producent:
CONTINENTAL CTAM
Jednostka:
sztuka
EAN:
4010858899486
Numer katalogowy:
HTDA 1210 9,525M 24
Ilość zębów:
127
Długożć opakowania [cm]:
25,5
Szerokość opakowania [cm]:
16
Wysokość opakowania [cm]:
3
Ciężar [kg]:
0,188
Szerokość [mm]:
24
Podział zębów:
9,525
Stan:
Fabrycznie nowy

Naszym standardem jest dostarczanie oryginalnych, fabrycznie nowych części. Jednak w pojedynczych przypadkach (bardzo rzadko), ze względu na dostępność i specyfikę rynku, może się zdarzyć, że nasz dostawca dostarczy część regenerowaną.

Ponad 4 miliony części
z 2 letnią gwarancją
Do 100 dni na zwrot
i wymianę
Pomoc, infolinia
z ekspertami z branży
Darmowa dostawa
w 24h
99% klientów poleca
sklep iParts.pl

Opis produktu

Dodatkowe informacje o Pasek rozrządu CT804 firmy CONTINENTAL CTAM

Parametry:
  • Ilość zębów: 127
  • Długożć opakowania [cm]: 25,5
  • Szerokość opakowania [cm]: 16
  • Wysokość opakowania [cm]: 3
  • Ciężar [kg]: 0,188
  • Szerokość [mm]: 24
  • Podział zębów: 9,525

Opinie

Średnia ocena:
5.0 (8 ocen)

Dodaj opinię

Ocena produktów

Opinie o produkcie Pasek rozrządu CONTINENTAL CTAM CT804

Opinie nie są zweryfikowane

Sklep iParts.pl nie weryfikuje opinii, ale wykrywamy i usuwamy fałszywe treści, gdy je zidentyfikujemy.

Poznaj opinie o produktach CONTINENTAL CTAM w kategorii Pasek rozrządu

Uryk

(14.03.2019)

5.0

Zawsze powtarzam, że jak kupuje się strategiczne części zamienne do samochodu to nie można oszczędzać. Najlepiej brać coś od znanego producenta, bo to zawsze gwarancja jakości. Kolejny raz przekonałem się, że mam rację, jak kupiłem pasek rozrządu Contitech. Pieczę nad marką sprawuje Continental, czyli firma, która nie pozwala sobie na fuszerkę. Chyba każdy zna markę Continetal i wszystkim kojarzy się z tym, co najlepsze. Jak pisałem nie zwracam większej uwagi na ceny, kiedy kupuję ważne części zamienne, a pasek rozrządu na pewno do nich należy. Jednak nie sposób nie zauważyć, że w tym przypadku cena wcale nie jest wysoka, Contitech oferuje nam bardzo atrakcyjną stawkę. Zakup w iparts to kolejna oszczędność, bo jet tu zdecydowanie taniej niż w większości innych sklepów motoryzacyjnych. Pasek rozrządu Contitech mam zamontowany pod maską już czwarty miesiąc i w ogóle się nie luzuje, jest napięty tak jak na początku, nie widać żadnych śladów zużycia.

Opinia wystawiona dla Pasek rozrządu CONTINENTAL CTAM CT979

waldek

(04.10.2017)

5.0
bardzo dobra cena! polecam każdemu zakup contitecha bo najdłużej wytrzymują w porównaniu do innych producentów.

Opinia wystawiona dla Pasek rozrządu CONTINENTAL CTAM CT1044

Naj#

(09.11.2016)

5.0
Samochód jeżdzi jak nowy teraz po wymianie na nowy pasek rozrządu, który udało mi się kupić w tym sklepie. Naprawde polecam zakupy bo mają spory wybór części samochodowych.

Opinia wystawiona dla Pasek rozrządu CONTINENTAL CTAM CT1115

Numery OEM

Szukaj zamienników dla CT804 po numerze OEM

Producent Numery OEM
AE TB378
DAYCO 127RP240H
DAYCO 127SP240H
DAYCO 94433
DAYCO KTB444
GATES 5349XS
GATES K025349XS
HBJAKOPART J1124016
HONDA 14400P14004
HUTCHINSON 127AH24
OPTI 76127x24HSN
OPTI HR76127x24mm
OPTI ZRK 1181
QUINTON HA QTB335
ROULUNDS 127HP240
ROULUNDS RR1258
ROVER GTB1290
SKF VKMA 93013
TRISCAN 8645 5349XS
VEYANCE G1202H
VEYANCE K2G1202H

Do jakich aut pasuje część

Sprawdź czy Pasek rozrządu CT804 pasuje do Twojego auta

 

HONDA

  • brak modeli

ROVER

  • brak modeli

Cenowe okazje auto części

Wyprzedaż

Olej FUCHS TITAN GT1 PRO C-3 5W30 5 litrów
219,00 zł
159,00 zł
5.0 (3 ocen)

Wyprzedaż

Koło dwumasowe VAG LUK DSG-6 415074409
2318,00 zł
1456,00 zł
4.9 (247 ocen)

Wyprzedaż

Zestaw sprzęgła DSG 7/S-Tronic LUK 602000700
2185,00 zł
1398,00 zł
5.0 (230 ocen)

Wyprzedaż

Sprzęgło kompletne LUK 600001600 VAG 1.9TDI
1799,00 zł
1086,00 zł
5.0 (230 ocen)

Wyprzedaż

Płyn chłodniczy IPARTS G12+ 5 litrów -35°C (r
79,00 zł
40,00 zł
0 (0 ocen)

Wyprzedaż

Płyn chłodniczy IPARTS G11 5 litrów -35°C (ni
76,00 zł
38,00 zł
0 (0 ocen)

Zadaj pytanie na temat tego produktu

Porady motoryzacyjne

Co to jest spalanie stukowe i dlaczego jest to cichy zabójca silnika?

Spalanie stukowe. Czym jest i dlaczego określane bywa mianem cichego zabójcy silnika?

„Cichy zabójca silnika” brzmi groźnie, ale czy zasadnie? Z całą pewnością spalanie stukowe może zrujnować każdy silnik, z całą pewnością również niewielu kierowców świadomych jest nawet nie samego zjawiska, co jego konsekwencji. A te bywają wręcz spektakularne, choć przecież wszystko zaczyna się niewinnie – od wibracji, hałasów i osmalonej końcówki rury wydechowej.

czytaj więcej >
Odpalanie samochodu na pych. Kiedy można, a kiedy się tego wystrzegać?

Odpalanie samochodu na pych lub na hol. Jak się to robi, kiedy można tego próbować, a kiedy zwyczajnie lepiej się tego wystrzegać?

Odpalanie samochodu na pych to technika stara jak sama motoryzacja. Sposób ten przez lata był stosowany w sytuacjach awaryjnych, gdy silnik nie dawał oznak życia mimo prób odpalenia go. Problem w tym, że odpalanie na pych lub na hol nigdy nie było dla silnika zdrowe, a w nowoczesnych autach bywa zwyczajnie niebezpieczne. Czym to grozi? Jak działa odpalanie na hol i co jest w nim takiego groźnego?

czytaj więcej >
Barum Polaris. Cena, charakterystyka, opinie kierowców

Ewolucja zimowych opon samochodowych Barum Polaris. Od klasycznych modeli do najpopularniejszej wersji Polaris 5

Opony Barum Polaris to jedna z bardziej rozpoznawalnych linii opon zimowych w Europie Środkowej. Czeska marka Barum znana jest z łączenia jakości z przystępną ceną, na czym zbudowała swoją reputację producenta solidnych opon samochodowych. Czy reputacja ta znajduje potwierdzenie w serii Polaris?

czytaj więcej >
Woda w komorze silnika i przecieki do kabiny. Jak rozwiązać problem?

Woda w komorze silnika z przeciekami do kabiny? Zobaczcie, co może być tego przyczyną i jak rozwiązać problem

Woda w komorze silnika bywa częstym gościem, choć nieczęsto zdarza się, że kończy się to przeciekami do kabiny. Czym może być spowodowana taka sytuacja? Skąd bierze się woda w komorze silnika i dlaczego trafia następnie pod fotel kierowcy lub pasażera?

czytaj więcej >

Pasek rozrządu

Pasek rozrządu to element łączący wał korbowy układem rozrządu. Napędzany przez wał korbowy pasek odpowiada za pracę zaworów, tym samym jego zadaniem, jak i całego układu rozrządu, jest przede wszystkim dostarczenie ładunku do cylindra. Przeważnie pasek rozrządu wykonany jest z gumy, a konkretnie z elastycznego, lecz niezwykle wytrzymałego, kauczuku. Ponadto, zawiera on dodatki kevlaru, poliamidów lub stali, które mają go wzmocnić.

Prawidłowa praca paska rozrządu jest niezbędna dla funkcjonowania pojazdu. Wszelkie nieprawidłowości skutkują niedoborem ładunku w cylindrze, co początkowo ogranicza możliwości silnika, a przy poważniejszej niesprawności uniemożliwia jego działanie. Ze względu na kluczowe znaczenie tego elementu, niezwykle ważne jest, aby dbać o jego stan technicznych. Pasek rozrządu może ulegać różnym usterkom. Najpowszechniejsze problemy to przetarcia rowków oraz poluzowanie paska. Wymienione problemy często można zauważyć już na pierwszy rzut oka, czasami jednak nie są widoczne, mimo że pasek nie działa w pełni poprawnie. Naturalnym następstwem użytkowania paska rozrządu jest również utrata przez niego elastyczności. W skrajnym przypadku może dojść do zerwania paska rozrządu, co ma katastrofalne skutki, w postaci zniszczenia tłoków oraz innych elementów silnika.

W celu zapewnienia bezpieczeństwa jednostce napędowej, a także sobie samemu, kierowca powinien regularnie poddawać pasek rozrządu kontroli. Nawet jeżeli wydaje się, iż pasek jest w dobrym stanie, należy go wymienić po czasie wskazanym przez producenta. Zalecany okres użytkowania paska rozrządu jest różny, w zależności od modelu, jednak zwykle nie przekracza 200 tys. km.

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze