- Ilość zębów: 113
- Szerokość [mm]: 25
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
ASHIKA | 40-04-415 |
ASHUKI | 0336-3150 |
BLUEPRINT | ADG07506 |
BOSCH | 1987949509 |
BOSCH | 1987AE1024 |
CONTI | CT937 |
DAYCO | 94676 |
FAI | 60113 |
FEBI | 26050 |
GATES | 5457XS |
GMB | GB113250KU |
HBJAKOPART | J1120513 |
HUTCHINSON | 113HTDP254 |
HYUNDAI | 2431223201 |
HYUNDAI | 2431223202 |
HYUNDAI | 2431223400 |
INA | 536020010 |
JAPANPAR | DD-415 |
JAPKO | 40415 |
KIA | 2431223202 |
KIA | S2431223202 |
MITSUBOSHI | 113XR25 |
NIPPARTS | J1120513 |
NPS | H112I01 |
NTN | CD10866 |
OPTI | ZRK1170 |
QUINTON HA | QTB494 |
SKF | VKMT95656 |
TRISCAN | 86455457XS |
VEYANCE | G1131H |
HYUNDAI
|
KIA
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Pasek rozrządu to element łączący wał korbowy układem rozrządu. Napędzany przez wał korbowy pasek odpowiada za pracę zaworów, tym samym jego zadaniem, jak i całego układu rozrządu, jest przede wszystkim dostarczenie ładunku do cylindra. Przeważnie pasek rozrządu wykonany jest z gumy, a konkretnie z elastycznego, lecz niezwykle wytrzymałego, kauczuku. Ponadto, zawiera on dodatki kevlaru, poliamidów lub stali, które mają go wzmocnić.
Prawidłowa praca paska rozrządu jest niezbędna dla funkcjonowania pojazdu. Wszelkie nieprawidłowości skutkują niedoborem ładunku w cylindrze, co początkowo ogranicza możliwości silnika, a przy poważniejszej niesprawności uniemożliwia jego działanie. Ze względu na kluczowe znaczenie tego elementu, niezwykle ważne jest, aby dbać o jego stan technicznych. Pasek rozrządu może ulegać różnym usterkom. Najpowszechniejsze problemy to przetarcia rowków oraz poluzowanie paska. Wymienione problemy często można zauważyć już na pierwszy rzut oka, czasami jednak nie są widoczne, mimo że pasek nie działa w pełni poprawnie. Naturalnym następstwem użytkowania paska rozrządu jest również utrata przez niego elastyczności. W skrajnym przypadku może dojść do zerwania paska rozrządu, co ma katastrofalne skutki, w postaci zniszczenia tłoków oraz innych elementów silnika.
W celu zapewnienia bezpieczeństwa jednostce napędowej, a także sobie samemu, kierowca powinien regularnie poddawać pasek rozrządu kontroli. Nawet jeżeli wydaje się, iż pasek jest w dobrym stanie, należy go wymienić po czasie wskazanym przez producenta. Zalecany okres użytkowania paska rozrządu jest różny, w zależności od modelu, jednak zwykle nie przekracza 200 tys. km.
Kavo Parts to holenderska firma produkująca części samochodowe. Autoczęści Kavo Parts to elementy przeznaczone do samochodów azjatyckich. Przedsiębiorstwo jest jednym z największych na świecie producentów części do pojazdów koreańskich i azjatyckich.
W ofercie Kavo Parts znajduje się ponad 25 000 referencji. Wśród nich produkty z kilkunastu linii produkcyjnych. Katalog części samochodowych Kavo Parts jest kompletny, zaspokajając wymagania rynku w niemal stu procentach. Asortyment Kavo Parts tworzą między innymi części silnika oraz jego osprzęt. Producent posiada również bardzo szeroką ofertę elementów układu napędowego i wydechowego. Chętnie wybierane przez posiadaczy azjatyckich samochodów są również części elektryki od Kavo Parts. Przedsiębiorstwo zajmuje się też produkcją części układu zawieszenia, układu zapłonowego oraz hamulcowego. Części samochodowe Kavo Parts to zarówno główne podzespoły samochodowe, jak i osprzęt dodatkowy oraz akcesoria.
Marka Kavo Parts jest obecna na rynku od 1985 roku. Od początku było to przedsiębiorstwo holenderskie i tak jest do dzisiaj. Jednak obecnie firma działa na całym świecie, prowadząc dystrybucję na ogromną skalę. Skupienie całej produkcji jedynie na częściach do samochodów azjatyckich pomogło firmie osiągnąć sukces na ryku międzynarodowym. Dzisiaj przedsiębiorstwo Kavo Parts to jeden ze światowych liderów w swojej kategorii. Warto również zauważyć, że konstrukcje wielu samochodów azjatyckich i europejskich są podobne lub niemal identyczne. Tym samym wiele części samochodowych Kavo Parts pasuje również do aut europejskich.