Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "4"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Pasek rozrządu SWAG 83 93 1725

0 (0) pokaż opinie
Kod produktu:
83 93 1725
Pasek rozrządu SWAG 83 93 1725
  • Pasek rozrządu SWAG 83 93 1725 - fot.1
  • Pasek rozrządu SWAG 83 93 1725 - fot.2
Dostępność towaru:   niedostępny
Zwroty:   do 100 dni

Jeżeli wykupisz opcję "Bezpieczny Zakup" masz możliwość skorzystania z darmowego zwrotu bez podania przyczyny aż do 100dni!

Standardowy czas zwrotu bez opcji "Bezpieczny Zakup" to 14 dni.

Więcej o zwrotach i wymianach >

256,00 zł
w tym 23% VAT
Szerokość [mm]:
30,0
Ilość zębów:
150
Ciężar [kg]:
0,200
Pasek:
Z zębami o zaokrąglonym profilu

Paski OE z zębem o profilu krzywoliniowym (zęby zaokrąglone) z wcięciem to jednak coś zupełnie innego niż paski z zębem o profilu trapezoidalnym (zęby kanciaste), choć różnice są niewielkie. Jedyną rzeczywistą rozbieżnością występującą pomiędzy oboma profilami zębów jest samo wcięcie i niezależnie od tego, czy ono występuje, to oba paski mają zęby zaokrąglone.

Dowiedz się więcej

Ponad 4 miliony części
z 2 letnią gwarancją
Do 100 dni na zwrot
i wymianę
Pomoc, infolinia
z ekspertami z branży
Darmowa dostawa
w 24h
99% klientów poleca
sklep iParts.pl

Opinie

Średnia ocena:
0 (0)

Dodaj opinię

Ocena produktów

Numery OEM

Szukaj zamienników dla 83 93 1725 po numerze OEM

Producent Numery OEM
4X4 ESTANF EST-40-03-314
4X4 ESTANF EST-40-03-334
4X4 ESTANF EST-KCT334
4X4 ESTANF EST-KCT334A
ASHIKA 40-03-334
ASHIKA KCT006
ASHIKA KCT006A
ASHIKA KCT334
ASHIKA KCT334A
ASHIKA SKC334
ASHUKI M304-11
AUTEX 791527
AUTOKIT 04.5271
AUTOKIT 04.5271C
AUTOKIT 04.5419
AUTOKIT 04.5447
AUTOKIT 04.5448
AUTOTEAM KATW1507
BBFREDLINE 29MZ018
BLUEPRINT ADM57538
BOSCH 1 987 949 653
BUGATTI KBU10091A
BUGATTI KBU10091B
CALIBER 0434KMW
CONTI CT1124
CONTI CT1136
DAYCO 941034
DOLZ 05KD148
EUROREPAR 1635049380
FAI 80150
FEBI 31725
FLENNOR 4529V
GATES-AU T1628
GATES-SEA T1628
GATES 5630XS
GGT COKD148
GK 791527
GRAF KP973-1
GRAF KP973-2
GRAF TP110
GRAF TP112
HBJAKOPART J1123024
HEPU 29-0522
HUTCHINSON 150 HTDP 30
IAP 127-11057K
IAP 127-11060K
IAP 128-11058
IAP 150-11060K
INA 536 0339 10
IPD 29-0522
IPS PARTS IDT-6321
JAPANPAR DD-334
JAPANPAR KDD-006
JAPANPAR KDD-006A
JAPANPAR KDD-334
JAPANPAR KDD-334A
JAPANPAR SKD-334
JAPKO 40334
JAPKO KJT006
JAPKO KJT006A
JAPKO KJT334
JAPKO KJT334A
JAPKO SKJ334
KAMOKA 7000059
KAVO PARTS DKT-4523
KAVO PARTS DKT-4527
KAVO PARTS DKW-4504
KAVO PARTS DKW-4507
KAVO PARTS DTB-4540
KM INTERNA WKFI434
KWP KW973-1
KWP KW973-2
KWP TW110
KWP TW112
LUCAS LDK0927
LUCAS LDK0950
LUCAS LKP159
LYNXAUTO 150CL30
MABYPARTS OBK010189
MABYPARTS OBK010227
MABYPARTS OBK010355
MABYPARTS OBK010356
MABYPARTS OBK010482
MAG 341200000915
MAG 600000007420
MAZDA RF7J-12-205
MDR MDB-5334
MDR MTK-5006
MDR MTK-5006A
MDR MTK-5314B
MDR MTK-5334
MDR MTK-5334A
METELLI 30-0973-1
METELLI 30-0973-2
MGA CD0622
MGA X622H1
MICHELIN E SMATB0106
MITSUBOSHI 150XR30
MOVIS ASTK1082
MOVIS ASTK1082C
MOVIS ASTK1230
MOVIS ASTK1258
MOVIS ASTK1259
NIPPARTS N1123044
NPS M112A38
OPTI ZRK 1542
OPTIMAL R-1557
PROCODIS F 11CD36
PROCODIS F KPE9721A
PROCODIS F KTD9721
QH TALBROS QTB732
QUINTON HA QTB732
REPKIT RKTK1082
REPKIT RKTK1082C
REPKIT RKTK1230
REPKIT RKTK1258
REPKIT RKTK1259
RIDEX 306T0156
ROULUNDS RR1489
RUV 557018
SIL TK1290
SIL TK1291
SIL TK1440
SIL TK1468
SIL TK1469
SKF VKMT 94620
SNR CD15269
SYNCRONIX SY1136N
Stark SKTIB-0780156
TECHNOX KD11373
TECHNOX KD11374
TRISCAN 8645 5630XS
VEYANCE G1622H
WILMINK WG1151231
WILMINK WG1235726
WILMINK WG1432110
WILMINK WG1432111
WILMINK WG1834737
WILMINK WG1909494
WILMINK WG2003444
WILMINK WG2221271
WILMINK WG2221272
WILMINK WG2221288
WILMINK WG2221290
WILMINK WG2221314
WILMINK WG2229478
WILMINK WG2229479
WILMINK WG2229498

Do jakich aut pasuje część

Sprawdź czy Pasek rozrządu 83 93 1725 pasuje do Twojego auta

 

MAZDA

  • brak modeli

Cenowe okazje auto części

Wyprzedaż

Olej FUCHS TITAN GT1 PRO C-3 5W30 5 litrów
219,00 zł
159,00 zł
5.0 (3)

Wyprzedaż

Koło dwumasowe VAG LUK DSG-6 415074409
2318,00 zł
1561,00 zł
4.9 (247)

Wyprzedaż

Zestaw sprzęgła DSG 7/S-Tronic LUK 602000700
2185,00 zł
1483,00 zł
5.0 (230)

Wyprzedaż

Sprzęgło kompletne LUK 600001600 VAG 1.9TDI
1799,00 zł
1105,00 zł
5.0 (230)

Wyprzedaż

Płyn chłodniczy IPARTS G12+ 5 litrów -35°C (r
79,00 zł
40,00 zł
0 (0)

Wyprzedaż

Płyn chłodniczy IPARTS G11 5 litrów -35°C (ni
76,00 zł
38,00 zł
0 (0)

Zadaj pytanie na temat tego produktu

Ile kosztuje wymiana klocków hamulcowych u mechanika w 2024 roku? Na jakie zamienniki warto się zdecydować?

Ile kosztuje wymiana klocków hamulcowych u mechanika?

Wymiana klocków hamulcowych to dość prozaiczna czynność serwisowa, która jednak wpływa bezpośrednio na nasze bezpieczeństwo. Ze względu na ten wpływ, często jej wykonanie powierzamy profesjonalistom. Ile za podobną usługę przyjdzie nam zapłacić w 2024 roku? Jakie są aktualne ceny wymiany klocków hamulcowych u mechanika?

czytaj więcej >
Jak prawidłowo dobrać części zamienne do swojego samochodu? Miej pewność co kupujesz

Jak prawidłowo dobrać części zamienne do swojego auta? Jak sprawdzić zgodność części zamiennych z modelem samochodu?

Im więcej części samochodowych znajduje się na rynku, tym większy problem mamy z ich wyborem. Bo jak wśród milionów zamienników znaleźć ten właściwy? Skąd możemy mieć pewność, że nie tylko będzie pasował do naszego auta, ale też sprawdzi się pod względem jakości i trwałości? Na szczęście i na to są sposoby.

czytaj więcej >
Ile kosztuje wymiana amortyzatorów u mechanika w 2024? Jakie efekty to przynosi?

Ile kosztuje wymiana amortyzatorów u mechanika?

Jeśli opona jest stopą samochodu, to amortyzator pełni rolę kolana. Tak jak chodzenie z niesprawnym kolanem jest trudne, tak trudna jest jazda z uszkodzonym amortyzatorem. Na szczęście, amortyzatory – w odróżnieniu od kolan – możemy śmiało wymieniać na nowe. Ile przyjdzie nam za taką wymianę amortyzatorów u mechanika zapłacić w 2024 roku?

czytaj więcej >
Jak zadbać latem o jakość powietrza w kabinie samochodu? Rozwiązania zapewniające świeżość i miły zapach w każdym aucie

Jak zadbać latem o jakość powietrza w kabinie samochodu? Rozwiązania zapewniające świeżość i miły zapach w każdym aucie

Lato to czas wakacyjnych wyjazdów, długich podróży i... gorącego powietrza. A skoro powietrze gorące, więc i klimatyzacja pracuje na pełnych obrotach. Zamknięte szyby i intensywnie pracująca klimatyzacja mogą jednak prowadzić do problemów z jakością powietrza w kabinie samochodu. Jak sobie z tym poradzić, aby każda wakacyjna podróż była komfortowa i przyjemna?

czytaj więcej >

Pasek rozrządu

Pasek rozrządu to element łączący wał korbowy układem rozrządu. Napędzany przez wał korbowy pasek odpowiada za pracę zaworów, tym samym jego zadaniem, jak i całego układu rozrządu, jest przede wszystkim dostarczenie ładunku do cylindra. Przeważnie pasek rozrządu wykonany jest z gumy, a konkretnie z elastycznego, lecz niezwykle wytrzymałego, kauczuku. Ponadto, zawiera on dodatki kevlaru, poliamidów lub stali, które mają go wzmocnić.

Prawidłowa praca paska rozrządu jest niezbędna dla funkcjonowania pojazdu. Wszelkie nieprawidłowości skutkują niedoborem ładunku w cylindrze, co początkowo ogranicza możliwości silnika, a przy poważniejszej niesprawności uniemożliwia jego działanie. Ze względu na kluczowe znaczenie tego elementu, niezwykle ważne jest, aby dbać o jego stan technicznych. Pasek rozrządu może ulegać różnym usterkom. Najpowszechniejsze problemy to przetarcia rowków oraz poluzowanie paska. Wymienione problemy często można zauważyć już na pierwszy rzut oka, czasami jednak nie są widoczne, mimo że pasek nie działa w pełni poprawnie. Naturalnym następstwem użytkowania paska rozrządu jest również utrata przez niego elastyczności. W skrajnym przypadku może dojść do zerwania paska rozrządu, co ma katastrofalne skutki, w postaci zniszczenia tłoków oraz innych elementów silnika.

W celu zapewnienia bezpieczeństwa jednostce napędowej, a także sobie samemu, kierowca powinien regularnie poddawać pasek rozrządu kontroli. Nawet jeżeli wydaje się, iż pasek jest w dobrym stanie, należy go wymienić po czasie wskazanym przez producenta. Zalecany okres użytkowania paska rozrządu jest różny, w zależności od modelu, jednak zwykle nie przekracza 200 tys. km.

SWAG

Swag to niemiecki producent części samochodowych o globalnym zasięgu. Przedsiębiorstwo jest dziś zależne od korporacji Bilstein, uchodzącej za jednego z największych producentów autoczęści na świecie. Oferta firmy Swag jest kompleksowa. Producent oferuje autoczęści z 5 głównych kategorii: układ kierowniczy, układ silnika, układ hamowania, podwozie, układ elektryczny.

Do elementów układu kierowniczego, które produkuje Swag, należą drążki, końcówki drążków i przeguby. Od początku działalności firma Swag jest znana z produkcji części rozrządu. Przedsiębiorstwo zajmuje się produkcją części bezpośrednio powiązanych z pracą silnika. W ofercie znajdziemy zatem m.in. układy chłodzenia silnika, układy paliwowe oraz zawieszenie jednostki napędowej. Części Swag to także tarcze i klocki hamulcowe. Na szczególne wyróżnienie zasługują właśnie klocki hamulcowe Swag, które dzięki wykorzystaniu podczas produkcji specjalnej technologii termicznej, wykazują niemal maksymalną efektywność działania również bez nagrzewania.

Swag to firma z ponad 50 letnią historią. Obecnie marka należy do grupy Bilstein, co umożliwia szerszą dystrybucję części samochodowych Swag. Przynależność do międzynarodowego potentata zwiększa również możliwości firmy w zakresie produkcji części samochodowych. Dzisiaj produkty Swag pojawiają się na całym świecie. Producent głównie tworzy części przeznaczone na aftermarket, jednak współpracuje również z kilkoma producentami samochodowymi. Podczas pierwszego montażu autoczęści Swag są wykorzystywane m.in. przez Mercedesa czy Volkswagena.

Cechy Części

Pas napędowy z zębami o zaokrąglonym profilu
Paski OE z zębem o profilu krzywoliniowym (zęby zaokrąglone) z wcięciem to jednak coś zupełnie innego niż paski z zębem o profilu trapezoidalnym (zęby kanciaste), choć różnice są niewielkie. Jedyną rzeczywistą rozbieżnością występującą pomiędzy oboma profilami zębów jest samo wcięcie i niezależnie od tego, czy ono występuje, to oba paski mają zęby zaokrąglone.

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze