- Średnica wewnętrzna [mm]: 61,2
- Średnica zewnętrzna [mm]: 78,0
- Materiał: Stal
- Ilość zębów obręczy ABS: 43
- Lokalizacja w aucie: Tylna Oś, po obydwu stronach
- Ciężar [kg]: 0,041
Dodaj opinię
(04.10.2022)
Opinia wystawiona dla Czujnik prędkości obrotowej koła (ABS lub ESP) FEBI BILSTEIN 107572 (Tylna Oś, po obydwu stronach)
Producent | Numery OEM |
---|
4X4 ESTANF | EST-61-00-0923C |
A.Z. Meist | AZMT-44-024-1431 |
ACEMARK | 192422 |
AIC | 51341 |
AUDI | 191 614 149 |
AUDI | 191 614 149 EOT |
AUDI | 1J0 614 149 |
AUTLOG | AS1004 |
AUTOMEGA | 110100410 |
BENDIX | 050190B |
BENDIX | 050765B |
BIRTH | 50906 |
BORSEHUNG | B15623 |
BREMSI | CD6266S |
BTE | 503530 |
CDX | 51292 |
CHAMPION | 561620CH |
DAKAtec | 400003 |
DRIVE | DP1010.11.0869 |
DRIVE | DP1010.11.0930 |
DYNAMATRIX | DBD266 |
EBI | EBH2053 |
EBI | EBK1840A |
EGT | 691244EGT |
ESEN SKV | 29SKV012 |
ESEN SKV | 29SKV043 |
FLENNOR | FR191047 |
HART | 901 137 |
HART | 902 454 |
HELLA | 8DD 355 122-852 |
HELLAPAGID | 8DD 355 113-411 |
HELLAPAGID | 8DD 355 122-852 |
JPG | 1151402100 |
KAGER | 83-0629 |
KAMOKA | 5500025 |
KAMOKA | 5500034 |
KAWE | 6024 00 |
KAWE | 6025 00 |
KRAFT AUTO | 4100800 |
MAG | 361111183115 |
MAPCO | 26752/7 |
MAXGEAR | 27-0141 |
MAXTECH | 871009.0000 |
MAXTECH | 871009.0060 |
MAXTECH | 871009.0080 |
MAXTECH | 871009.6060 |
MAXTECH | 871009.6880 |
MAXTECH | 871009.6980 |
METZGER | 0900096 |
METZGER | 6110232 |
MEYLE | 100 614 0000 |
MJ Allen A | NBK1047 |
MS | 24011002031-PCS-MS |
MS | 24011002031-SET-MS |
MULTIP | 26-210003 |
NECTO | WN525 |
NK | 394759 |
NK | 764721 |
NTY | KLT-SE-000 |
NTY | KLT-VW-010 |
OSSCA | 06858 |
PAGID | 54538 |
PEMEBLA | JAPDP-0923 |
PEMEBLA | JAPDP-0923C |
RECOFICIAL | 80-1011 |
RECOFICIAL | 80-1012 |
REMY | RAD1213 |
REMY | RAD1213C |
RIDEX | 2254S0016 |
RIDEX | 82B0284 |
RIDEX | 82B1652 |
ROADHOUS | 6024.00 |
ROADHOUS | 6025.00 |
SBS | 1401764721 |
SEAT | 1J0 614 149 |
SIGMAUTO | DBA266S |
SKODA | 1J0 614 149 |
STELLOX | 6020-9935-SX |
STOP | 561620S |
SWAG | 32 92 3826 |
Stark | SKBD-0020289 |
Stark | SKBK-1090157 |
Stark | SKSR-1410015 |
TOPRAN | 109 113 |
TRICLO | 903442 |
TRISCAN | 8120 291027 |
TRISCAN | 8120 291027C |
TRISCAN | 8540 29401 |
VAICO | V10-8267 |
VARTEX GER | 43-270105 |
VARTEX GER | 43-272075 |
VEMA | VE50906 |
VEMO | V10-92-1486 |
VW | 191 614 149 |
VW | 191 614 149 EOT |
VW | 1J0 614 149 |
WILMINK | WG2249270 |
WOKING | D6024.00 |
WOKING | D6025.00 |
ZIMMERMANN | 600.3219.20 |
ZIMMERMANN | 600.3219.52 |
ZIMMERMANN | 600.3220.20 |
ZIMMERMANN | 600.3220.52 |
hajus Auto | 6151001 |
vika | 66141769301 |
zentparts | Z06275 |
AUDI
|
SEAT
|
SKODA
|
VW
|
Podobne towary | ||
---|---|---|
Łożysko koła BORG & BECK BWK808 | BORG & BECK | Brak ceny |
Piasta koła ABAKUS 141-01-003 | ABAKUS | 68,00 zł |
Piasta koła ABAKUS 141-01-053 | ABAKUS | 78,00 zł |
Pierścień czujnika ABS TRICLO 903442 | TRICLO | Brak ceny |
Piasta koła TRICLO 903464 | TRICLO | Brak ceny |
Łożysko koła SIDAT 460136 | SIDAT | Brak ceny |
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Terminy „regulacja dynamiki jazdy”, lub „system stabilizacji toru jazdy” odnoszą się do systemów wspomagania kierowcy, które mogą zapobiegać poślizgom poprzez ukierunkowane interwencje hamowania na poszczególnych kołach oraz ingerencje w system zarządzania silnikiem.
Nagłe manewry podczas jazdy takie jak szybkie kontrowanie kierownicy, nieoczekiwane zmiany pasa ruchu lub omijanie przeszkód – oraz mokre, brudne i śliskie drogi mogą prowadzić do poślizgu. Elektroniczny program stabilizacji toru jazdy ESP® może zapobiegać występowaniu takich sytuacji w granicach fizycznych poprzez ukierunkowane interwencje hamowania i interwencje w system zarządzania silnikiem.
Za pomocą czujników elektronicznych program stabilizacji stale porównuje, czy pożądane przez kierowcę kierowanie odpowiada rzeczywistemu kierunkowi jazdy pojazdu. Jeśli system rozpozna, że wartości się różnią, ESP® interweniuje – gdy tylko pojazdowi grozi niestabilność.
Jeśli ESP® rozpozna, że pojazd jest podsterowny na zakręcie – tj. pcha przednią oś mimo skręcania kół – system zmniejszy moc silnika i wyhamuje tylne koło po wewnętrznej stronie zakrętu, aby ustabilizować pojazd.
Jeśli istnieje ryzyko nadsterowności – tj. skręcania tylnego końca – ESP® zmniejsza moment obrotowy silnika i hamuje przednie koło po zewnętrznej stronie zakrętu. Tworzy to przeciwny moment obrotowy, który przeciwdziała tendencji do nadsterowności i stabilizuje pojazd.
Od momentu założenia Febi Bilstein, z małego przedsiębiorstwa przekształcił się w jedną z największych firm na rynku części zamiennych i ma oddziały w więcej niż w 69 krajach. Asortyment marki Febi Bilstein obejmuje około 30 tysięcy części do samochodów, które są dostarczane do ponad 140 krajów na całym świecie.
Firma rozpoczęła historię w przemyśle motoryzacyjnym od produkcji śrub sprężynowych. Wystarczyło jednak zaledwie kilka lat, by z powodu dynamicznego rozwoju przemysłu motoryzacyjnego, produkcja części zamiennych stała się priorytetowym obszarem działalności Febi Bilstein.
Każda z części do samochodów tej marki to produkt wysokiej jakości i trwałości. Firma nakłada wysokie wymagania na jakość produkowanych części samochodowych, zarówno we własnych zakładach, jak i w przedsiębiorstwach dostawców. Wszystkie części Febi Bilstein to elementy wspierane certyfikatem DIN ISO 9002.
Bogata oferta marki Febi Bilstein obejmuje aktualnie części silnika, elementy układu zawieszenia i układu kierowniczego, części układu hamulcowego, filtry do samochodu, części układu napędowego i chłodzenia oraz wiele innych, wysokiej jakości części samochodowych.